回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: GUNDAM戰場之絆反影的社會問題
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tiansiHH 於 2009-3-29 02:41 PM 發表
你認為我唔將你睇成「人」係對你ge一種侮辱?
我唔知你有冇讀過中化啦,身為中國人,我個人係非常之同意古賢ge思想
人禽之辨,在於人有四善端,當中ge「智」,就係指明辨是非之心
你既然發言以非為是,鼓吹拋棄道德 ...

夠LA....唔好回佢LA
等版主作主....
反博無意思!!!

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 02:47 PM 發表
最大問題係佢地自己都會話偷野唔啱但係會話玩老翻冇問題仲成班人組成集團式過GAME~~~扭曲哂啦~~

佢地最大問題係,
覺得老番會幫SONY做宣傳!!!
ISO幫正版增加收入,
但我覺得ISO 無左,
係會有客留失,
但正版消量一定會多番,
最多PSP主機賣少左,
條數加番埋都好過而家咁

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 02:53 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 02:52 PM 發表

就係因為GAME商都冇利益,得鬼閒同你再整D好玩既GAME,大家繼續話唔好玩又走去對著ISO玩成半年都係話唔好玩,新GAME一出又係ISO,D UMD唔滯銷先奇啦,係好多人玩丫,不過整GAME個班整完人地多謝都冇句搞到佢地 ...

完全正確 !!!
知好多人玩佢地D GAME都無用,
因為搵唔到食,
唔係受歡迎就可以令佢地有心機做野

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:00 PM 發表
呢句我認同,不過下次討論,大家都係試下平心靜氣,溫和D去發言好,有時言者冇心,聽者有意搞到大家唔開心都唔好,係咪?^^

始終比唔起錢就唔好玩,呢句我好認同,所以我買左遊戲機,不過好少買GAME,反正一 ...

都唔係GE,
我都係用理據反駁,
連數都計埋比佢,
不過佢多次人生攻擊,
就真係 ,

"始終比唔起錢就唔好玩"
但好多人睇成
我地玩正版果 D, 睇唔起佢地,
因為佢地覺得我地話佢地窮
唔知咩道理黎

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 03:12 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:03 PM 發表
我自己都試過跟正常程序去寫程式,都好鬼死多野做,好煩好忙好辛苦(但係見到成果出到黎都會好開心好滿足*^^*),咁我只係好迷你咁寫個程式仔都已經係咁,人地仲要一隊人收錢既花時間花心機去搞個PROJECT,付出咁 ...

哈哈,我諗起我果時CE要我做果個mini game,
雖然好簡單, 但好煩嫁
要用computer language,
完全唔易,
仲要一個software 一種language
所以好多人成日覺得細mb,
隻GAME簡單就想唔比錢down,
覺得唔合理

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:15 PM 發表
比你做埋開工前之前寫個D PROPOSAL丫,DOCUMENTATION丫教你點寫個PROGRAM你死得仲慘烈

哈哈, 我知呀,
我CE果時仲要係用人地寫出黎GE PROGRAM 做隻GAME仔,
如果再叫我寫埋個PROGRAM仲死...哈哈

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:16 PM 發表
認同,大家平心靜氣提出觀點就可以了,我信遲早大家會有個共識,00有句野我好中意"人類係靠互相理解去建築未來"

(講笑)...可惜我地無00
事件完結了,
大家可以繼續我地GE話題!!!
之前的不便, 表示十分抱歉..
希望無令大家討論GE心下降

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:18 PM 發表
而家開緊工寫個速遞公司用既系統,只係比人(CUSTOMER同STAFF)LOGIN個PSRT就寫死我啦,兩個星期都未搞掂,個DATABASE好煩丫

看來你係做電腦管理果行WO?
Login果密, 網頁可能易攪,
但公司就要求保險一些,
時間多左都唔出奇

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:22 PM 發表
不會^^

我自己都係寧可買少D GAME都唔玩老翻,細細個唔識野買左D,不過都丟哂好多年了~~~

我細個都窮, 當時沒有番版 (可能有唔知),
一隻GAME好貴,
考試好高分先可以買一隻,
明白物質唔係咁易得來,
而家好多人話自己窮就咁做,
仲話買正版睇唔起佢地...
人開始退步, 得不到的,
就行丫路, 唔試下努力,
搵唔到咁多錢,咪上進D
試下搵多D.....
令自己生活過得好D,
一黎可以多D GAME,
二黎生活上平上升

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:28 PM 發表
兩個都咁可怕,不過係自己努力賺返黎既零用錢買既GAME係零舍好玩架>

自己搵錢洗自己錢
有成功感多D MA,
証明玩緊隻GAME,
每分每秒
都係自己努力番黎

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:33 PM 發表
所以點解我D成品做得咁好(自己同自己比,素同成既時代),因為成品個D都係我暑期工D錢同PT既錢買~~

我就真係D成品,....
我玩左素組一排,
不過我都只係補色
上果幾年開始未學行先學走,
一次過試下補夾口同噴筆,
出黎效果唔係咁好,
我玩開MG

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:38 PM 發表
我個D應該叫邊學行邊學走

而家買左幾盒MG,
但又唔想素組補色咁單調,
又驚玩死多隻MG-.-,
都唔知點好....
見初回隻Astray,
又買左....
今次都唔知點死

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:43 PM 發表
買返多D BB練技術先,唔係又步我後塵(整衰左隻好萌既黑卡,明明萌爆的說 )

我覺得油BB仲難過1:100
好多位好難補,
1:100大隻D易油D

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-3-29 03:46 PM 發表
我覺得如果身邊有人識砌模型在旁邊指導下會事半功部, 自己砌如果想真係想提升就最買D模型教學參考書, 自己都係半捅水叫做有人教過下, 同埋以前班朋友都唔識點上色叫有人欣賞下自己手油, 都係在錯誤吸收經驗, 同 ...

有MO咩教學書介紹一下,
我之前買左支幾貴GE噴筆.....(在日本)
之後黎香港又買左支CHEAP CHEAP地,
諗住第日入熟左...
用支貴野

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:50 PM 發表
有本台灣書,人地送既所以我唔知邊度有,叫"鋼彃模型技術講座(初階篇)"(我初階D野都未學哂^^")

我都要搵下呢本野先,
話時話,
戰場之絆仲未破到
可能係一件好事,
5.05破唔到姐係話之後D GAME都可能用5.05,
可能兩個月破唔到,
應該好多人都會放棄再破,
買正版

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-3-29 03:46 PM 發表
我覺得如果身邊有人識砌模型在旁邊指導下會事半功部, 自己砌如果想真係想提升就最買D模型教學參考書, 自己都係半捅水叫做有人教過下, 同埋以前班朋友都唔識點上色叫有人欣賞下自己手油, 都係在錯誤吸收經驗, 同 ...

曾經諗過係旺角比錢搵人教,
好似話自備一盒模型,
會教你完成佢(補夾, 上色技巧, 消光果 D)

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:55 PM 發表
咁係好事,我覺得絆可以有多D資源再發現可以做得更好(應該係PS3出,出埋家用手製腳踏,我一定儲錢買成SET野>

其實佢隻GAME得百幾MB,
可以再調番高畫質,
唔明點解唔咁做,
可能想出多集,
咩都好D,
有個對比,
多D人買

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:55 PM 發表
咁係好事,我覺得絆可以有多D資源再發現可以做得更好(應該係PS3出,出埋家用手製腳踏,我一定儲錢買成SET野>

咁好多人屋企都會有個駕駛倉WO
人人都可以做駕駛員

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:57 PM 發表
我自秘天使事件(因為改件引發左一堆有關POST,所以叫事件)之後都有追,不過跟電擊就會好似我咁比人話"練返D基本厚功啦"(其實一邊做作品一邊練緊,所以係邊學行邊學走~~~)

我有買開電擊...
我覺得佢D野好高難度,
噴色都未掂GE 我,
會好快攪掂一隻模型
第時我POST BB...
請盡量指點下

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:58 PM 發表
比錢搵人教砌模型個人覺得幾不智,因為會跟左位老師既作風,要唔跳幾時先有個人風格出現,都係買書睇好D

所以我無咁做囉,
反而用左D錢去補英文

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver