回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-6 09:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


50L 全開,運用個散景構圖得幾好


http://www.flickriver.com/groups ... 2/pool/interesting/



睇睇下,係 leica m8 + 50.2L , fd 50L

[ 本帖最後由 lastman 於 2010-9-6 11:12 PM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-7 08:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-9-7 01:10 AM 發表

今個禮拜既採購目標



QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-9-7 12:34 AM 發表


大頭玩埋M8?



QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-6 11:22 PM 發表
要買∼∼∼

有錢真係要買黎玩下 , 感受下個種終極品味   

個日去澳門見到三四個人用 , 型到呢


大頭  leica 係香港開左專門店

[ 本帖最後由 lastman 於 2010-9-7 09:32 AM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-7 08:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=4386

Nikon D700 與 D300s 定價下調  





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-7 09:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-7 11:05 AM 發表


信大頭用真貨 X 2

信大頭用真貨 X 3


煙花影成點





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-8 02:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-8 12:42 PM 發表


good luck Programmer

呀勝會唔會出新個兩隻 nu 同鴨比手辦  





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 07:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2010-9-8 04:50 PM 發表


咩野鴨咩野新NU???

我想要C3隻NAOKI Z...=.="'

http://www.hkml.net/Discuz/redir ... o=lastpost#lastpost



studio reckless 0既新出首辦 ,  隻 NAOKI Z  呢便都有幾間出件 , 買黎頂住先  原件 2k 幾太貴了





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 07:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
車神有新場     佐敦谷公園模型賽車場啟用

http://hk.news.yahoo.com/article/100908/3/k4em.html



模型賽車場要億 8 咁貴





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 08:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2010-9-9 09:54 AM 發表

個看台要

包金架



政府無啦啦肯駛億八搞個場有咩 so





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 09:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
http://www.dchome.net/viewthread ... page%3D1&page=1


大家有冇睇天天天晴


今集講龍友,真係笑死
未睇記得上網睇返


我睇左第一集 ,  ming sir 初學影相拿部 dc 初去影會影女 , 笑到爬街

[ 本帖最後由 lastman 於 2010-9-9 10:54 AM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 09:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
quote]原帖由 紅色惡夢 於 2010-9-9 06:09 PM 發表
http://www.tamron.co.jp/en/news/release_2010/0909.html

9月25 隊長出龍仔70300 飯局 [/quote]




飛去日本買咩





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 09:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2010-9-9 06:50 PM 發表


係lor
一隻丁頁四隻...=.=

check pm





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 09:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-9-9 10:43 PM 發表


叫JKL幫你抬鏡羅XD

nikon 版有走焦





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 09:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-9-9 10:57 PM 發表

所以唔急用真係等下先
我都等緊死士

你又有興趣

人地走焦唔一定關枝鏡本身事,有時真係要夾機,同一部機同一型號鏡換第二枝又會無事


所以點都係用自已部機試過先係皇道


幾時一齊去買





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-9 09:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-9-9 10:59 PM 發表


CANON 快狠準無問題


唔係就大白啦

定係買小白兔數頭髮

係咪打錯左


我都係唸住用住先等新大白





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-10 07:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2010-9-9 11:37 PM 發表
L唔係話出70-300咩???

枝鏡 12 尾先出 , 香港無兩個月都唔駛唸住可以正常價 walkin 買





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-10 08:00 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-9-10 12:16 AM 發表



無錯



QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2010-9-9 11:59 PM 發表




唔緊要, 隊長有$$$

呢到咁多富豪幾時到我有$$$  


我連千幾蚊隻 figure 都買唔起





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-10 08:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-9-10 12:18 AM 發表



隊長差唔多全L ,點可以唔L GA

有副廠用先係皇道





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-10 08:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-10 08:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-9-10 08:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 12:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver