回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 02:36 PM 發表


nothings special...all lighting you know that already!!

第一堂講左乜 , 唔係講光圈快門關係掛     進階課程第一堂由邊樹開始


同 sb800  900  有咩關係





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2010-8-20 03:06 PM 發表
我想問死馬APO 50-500mm F4.5-6.3 DG OS HSM
好唔好用

用過無 OS 版 , 焦段一定夠用 , 但係因為一枝 10 倍 zoom 鏡 , 對成像就要有妥協 , 仲有枝鏡超重 , 手持唔頂得好耐 , 有 OS 應該會好 d  , 對快門速度無咁高要求 ,  唔打雀都唔駛點考慮 , usm 速度算快





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 11:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-20 11:21 PM 發表
問下我個 FD 有冇得映賽車先...

係咪堅架


馬交上星期四先去完


去左 16 浦 0既 MJ 館,超正





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 11:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-8-21 12:15 AM 發表
我乜都冇,得支1755 kit鏡
大支果 D都係冇錢買

買多枝 70300 VR 乜都夠啦,又唔係貴





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 11:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-8-20 10:13 PM 發表


HARDSELL MODE

http://www.wingshingphoto.com/news-detail.php?id=790

建議價3980, 街價會平D~

有超聲波馬達同4級防震

終於出啦,未有 canon mount





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-21 10:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-21 03:25 PM 發表
你成日去馬交既...
你好多朋友係果邊

人地公司福利,免費船票



細佬係數碼通留名出 IP4 今日羅左機放鬼埋,袋左 2K      仲有 2 部 APPLE 下星期到





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-21 10:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-21 11:04 PM 發表

難怪,fujifilm 應該轉過黎雞籠呢邊喇

搞唔掂泥坑都可能有機會





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-22 12:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-22 12:39 AM 發表
果日係先達買CASE...
見到一個二個係度放機...現兜兜...
真係想放...不過忍左部 3G 太耐...

你都唔至左個雞碎咁多





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-25 10:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
8 月 26 - 31 日    得 nikon mount ,叫索爺買啦





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 12:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
太好了, 70300 出新 L 鏡   咁可以放棄龍仔   67MM FILTER 仲未賣

呢枝係咪應該叫中白



仲有 ZOOM 魚,大細片幅都食晒,0岩晒大頭

[ 本帖最後由 lastman 於 2010-8-26 02:06 PM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 01:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
剛剛睇番D內容

Canon has announced the EF 8-15mm f/4 L USM, the world's first fisheye zoom lens to offer both 'circular' and 'full frame' images. This replacement for the EF 15mm F2.8 fisheye will produce circular images with a 180 degree angle of view when used at its widest setting on 35mm-format cameras such as the EOS 5D Mark II, and images which cover the full sensor area at 15mm.

完來係8mm全圓同15mm full image兩用





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 01:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
70300 L 價錢同小小白 IS 差唔多,係又唔錯

仲有 EXTENDER 2X 三代新出   大頭0既小白兔可以出鏡啦





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 01:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-8-26 02:53 PM 發表


EXTENDER呢家野真係要睇清楚, 陣間好似個1.4x 咁真係買黎放

我期望係佢有泥坑個隻級數





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 01:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-26 02:53 PM 發表

又係我個乞衣兜拿飯食呀
諗下先喇...我根本某錢買

乞衣兜都識打點會係窮人


窮人會用 ip4 架咩




我細佬另外兩部 ip4 都賣埋, total 袋左 5k





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 02:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-8-26 02:09 PM 發表



但係十六萬yen 喎  執支二手大白好過
不過都係睇下成像先講

你無wide 鏡, 你應該入手啦

大白舊了,要買一早買左,我唸一年後會有新 update


當然,最理想係小白兔+ 靚 2x

70300 焦段同重量都算幾平衡,起碼帶出街0既壓力細好多





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 02:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2010-8-26 02:24 PM 發表
我想問呢
canon支50.8係唔係好易爛
因為啲人話佢入面好多膠

要爛 / 壞0既 L 都死,聽得太多



係成枝膠,但無問題,成像對得起個價錢有突





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 03:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-8-26 02:40 PM 發表

67mm我好似仲有兩塊....
要就出聲

我都有唔少





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 04:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-26 04:54 PM 發表


呢個正正係我入兩枝 (8mm 同 16mm) 既原因...



QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-26 04:50 PM 發表


呢枝係真唔係呀...而家先出...
我岩岩先叫人幫我買一枝 8mm 全魚...同 16mm 俄仔魚...
點算好....

個晚先講完估唔到你咁快入左   又估唔到佢真係出枝咁野

cut 單啦





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 07:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-26 07:41 PM 發表


成支金屬掉地咪又係收皮

你講0既係咪你比人跌個枝





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-26 09:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
部腦開機後畫面停左唔郁點搞





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 02:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver