回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-7-29 02:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-7-29 04:06 PM 發表


蘋果有劇毒...
艾瘋冇白色...smartone 得黑色...又要等 apple store~~~

85 .2 真係毒都冇朋友...

所有好野你都買晒 , 都唔顧及下人地感受



唔係 50L 咩





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-7-30 08:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
憎人show 我去  帶埋隻nu 比你





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-2 11:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2010-8-2 08:01 AM 發表

你竟然會出動





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-2 11:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-8-1 01:41 AM 發表



個人覺得用左唔覺質素有好大下降, 同原本畫汁差不多
聽日如果有135L 試埋先




http://images1.fotop.net/alb ...

http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D1

100L , 小小白 is 用唔到 kenko 個舊 DGX 喎





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-3 12:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-3 12:21 AM 發表

A mode 都吾得呀??
咁...轉雞籠喇

佢話上 FF 會轉雞龍





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-5 07:52 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-3 11:48 PM 發表

艾風艾劈呢 d 對你黎講碎料咋喎...

上一仔,上一仔

係囉  佢要買0既都買得七七八八   係只差呢舊未有





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-10 01:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-9 03:19 PM 發表


我果枝係小小白 is...
鋪果枝係小白兔...
邊枝你有興趣先...
小小白 is 冇分期...
小白兔有分期...仲係好抵果隻...

pm 個價黎睇睇 , 兩枝都要



原來我細佬部 ipad 都係話禮拜 5 送 , 結果都係尋日先收到 , 大頭收到未





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-13 08:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
好熱鬧喎,邊個買鏡





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-13 08:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-13 09:51 PM 發表


大頭羅,

你睇佢回個買字幾快

大頭有邊個星期唔買過野





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 09:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
鏡身防震係要黎修正枝鏡搖擺0既幅度,無論用 ff 定 apsc 同樣0既搖擺幅度下 ,aps c  係 ff 0既中間部份,點解 apsc 要 X1.5    ff 又唔駛

所謂0既視角 x 1.5 都只係可見畫面少左 d 野,個透視始終無變,200mm x 1.5 個壓縮感同真正 300 mm 係唔一樣


反而我覺得要提高安全快門數字唔係因為篇幅,而係更長0既焦距,更重0既鏡頭,因為根源係你對手支持唔到個重量,應該設計一條公式將鏡頭段斤計用咩安全快門



同一枝大炮同機身就算係剛剛上手影同 hold 住影左三個鐘都唔一樣,要乘埋時間

[ 本帖最後由 lastman 於 2010-8-14 11:09 AM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
明天有 d700 同 d3000 ,試下咪知囉





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-14 11:40 AM 發表


以我經驗,真係唔同架,如果最後出黎張相既構圖要放番一樣size的話,
因為提出安全快門既定義,係對出黎張相既影響,crop factor,放大率同安全快門係有絕對關係上既影響架,

我又打個比喻:

兩個人,一個用f ...

3/4果位只用一支200mm既鏡就獲得差不多既構圖(或放大率)....咁佢既安全快門應該係1/200定係1/400呢??會唔會因為佢用既係3/4機,安全快門就可以慢多一級呢??


我用左幾年,0係 200mm 發覺日光日白係可以 1/200 ,暗就要1/400 (唔開 IS 計) ,開左 IS 暗都可以 1/200(E3) 甚至再低 d  1/125 (iso 640 - 800)





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-14 12:09 PM 發表

係因為「景物 至 鏡片」,「鏡片 至 CMOS」既實質距離無變過.

但係會唔會因為CMOS細左,光進入既角度唔同,而分別呢?

好似D300同D700 ,機身應該差唔多,CMOS同鏡距離都一椒, 同一支鏡,入去D300 CMOS既角度係 ...

除非係 dx 鏡 ,光路先會唔同,因為係為 apsc size 而做, FF 鏡落 apsc  同 FF ,光進入角度唔會改變





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-16 07:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-16 08:06 AM 發表


星軌要用魚~~~
諗諗下...我屋企原來冇魚...

買啦 全新魚都係 5k        廷續每個星期都有野買0既紀錄 ,  唔可以斷纜  

QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-16 08:02 AM 發表


諗緊點 post...
btw...其實咁映都好揚下...
有冇方法冇咁揚呢...
映果陣有鬼佬"目及"住我...

你影咩相比人目及





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-16 07:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2010-8-16 12:41 AM 發表
咁樣算唔算嚴重曝光
啲水咁樣[img]http://img33.imageshack.us/img33/9171/img1226n.jpghttp://img155.imageshack.us/img1 ... 5/4952/img1224p.jpg[/img]

唔算 仲好準  雖然係背光  但主體都好清晰  背景又未出死百





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-16 08:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2010-8-16 12:24 AM 發表

堅靚





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-16 08:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-16 09:46 AM 發表


矛錢...

沙灘相...

由你講邊個會信


同陽光玩遊戲咁好





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-16 10:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-16 10:42 AM 發表


呢樣唔駛"冇相冇真相"呀....

去行山變左沙灘



但係你唔係去行山都帶大白下嗎





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 10:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
nikon 出就預左實貴 , 但係枝 24120 真係吸引 ,  1260  FF  版

唔駛點換鏡 , 又有 4 級 vr , 仲正過 24105L  





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 12:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 12:37 PM 發表


where where  link please !!

上完大師0既堂講下有咩感想好喎





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:02 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver