回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 牛年忘命72小時 豹式回修車(完成)
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-25 08:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
牛年忘命72小時 豹式回修車(完成)

今年小弟過年留家無事做,,一於學jeoy玩下忘命72小時....

所有東西準備就緒,今晚00:00準時開工

[attach]259773[/attach]

[ 本帖最後由 davewong007 於 2009-1-29 06:10 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-25 09:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2009-1-25 09:14 PM 發表
good luck & support
ITALERI

ITALERI 有問題咩





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-25 11:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2009-1-25 11:06 PM 發表



舊版定新版先~~
新版有埋蝦片 bor!!!

舊版蝦片無呀





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-25 11:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2009-1-25 11:18 PM 發表



有 d 位唔多岩架 wor, 條李太又膠到唔膠~~~

算啦,,玩下姐.....唔使太執著......





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-25 11:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
夠鐘...正式開工





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-25 11:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
YES SIR





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 12:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-1-26 12:01 AM 發表
   7哥 , 我我我我.............我支持你 .

好兄弟





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 12:19 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
睇住個外型先

[attach]259822[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 12:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 mysteltainn 於 2009-1-26 12:25 AM 發表
7哥恭喜發財
記得加返條金屬李太

你都係...我恭祝你今年都發財,身體又健康





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 06:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
完成組合70%

[attach]259976[/attach]

[attach]259977[/attach]

[attach]259978[/attach]

今晚應該可以完成組裝,,,,,明天初二開年同上色



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 07:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-1-26 06:31 PM 發表
唔換木板??

得72小時咋





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 10:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 mysteltainn 於 2009-1-26 08:08 PM 發表
吾換埋D鋼纜??

新年流流你想我死咩





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-26 11:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
比毛sir追啦..立即去片..

已經組合完成.....今晚00:00開始上色

[attach]260006[/attach]

[attach]260007[/attach]

[attach]260008[/attach]

[attach]260009[/attach]

[attach]260010[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-27 12:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-1-27 12:03 AM 發表

重有FM 李太~~~

你地係唔係想未到初三就想赤口呀





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-27 04:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
終於完成了個內涵.....

[attach]260051[/attach]

[attach]260052[/attach]

[attach]260053[/attach]

[attach]260054[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-27 03:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
車身開始上色......
[attach]260112[/attach]
睇完佢今次學下用佢方式上色.....

[attach]260113[/attach]

[attach]260114[/attach]

[attach]260115[/attach]

[attach]260116[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-27 03:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2009-1-27 03:52 PM 發表


有埋engine架

有架......





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-28 02:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
更新下先
開始有D唔知下一步點做啦

[attach]260180[/attach]

[attach]260181[/attach]

[attach]260182[/attach]

[attach]260183[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-28 12:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2009-1-28 11:05 AM 發表
仲想問下,,,,砌坦克係咪痴曬d野上去先上色??

要看情況,,,有d得有d唔得,,,我這個因有內構,,所以一定要內構先上好色





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-1-29 01:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
sorry sorry 因為今天要去外父食飯,,,,,所以希望大家比多6小時小弟....現只欠小小細節上色

[attach]260397[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver