回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 向各位推薦一隻GAME: C21 online (日本機械人網上遊戲)(已修正內容)
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2008-2-20 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #160 小呆abc 的帖子

我見過有翼既tim......

頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2008-2-20 11:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
魔境係點go的= =?

頂部
o0kenken0o
二等兵
Rank: 1


UID 1214
精華 0
積分 0
帖子 52
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-20
狀態 離線
發表於 2008-2-20 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 
一add就彈game既 = =...

頂部
o0kenken0o
二等兵
Rank: 1


UID 1214
精華 0
積分 0
帖子 52
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-20
狀態 離線
發表於 2008-2-21 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 
有冇人打晒出生星既mc??

我打到呢個打唔贏了
好多.....



查看積分策略說明
附件
2008-2-21 12:02 AM
ScreenShot_20080220_2358_22_921_Layer 1.jpg (72.84 KB)
 
頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2008-2-21 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 o0kenken0o 於 2008-2-21 12:02 AM 發表
有冇人打晒出生星既mc??

我打到呢個打唔贏了
好多.....

我未打,你幾lv?
p.s.有$$$$ 仔=+=

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-2-21 09:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 o0kenken0o 於 2008-2-21 12:02 AM 發表
有冇人打晒出生星既mc??

我打到呢個打唔贏了
好多.....

打唔到可以搵d日本玩家幫手, 我之前就係靠佢地帶先
過到... mission center門口有個人叫BOSSin, 佢會幫過
唔到mission o既人架, 記得搵人幫手要有禮貌~

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-2-21 09:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2008-2-20 06:11 PM 發表
唉, 返學日子又要做功課+溫書...要放假先有得玩 不過我而家係第二個星球到, 都見唔到大家 我而家先lv17(定18)
如果大家多$+同我一樣唔想改機名既話, 其實可以係item store入面用10,000C買個星形既 ...

呢個 item就係比你開clan的, 我依家仲o係魔境儲緊c$換mt

頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2008-2-21 11:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-2-21 09:34 AM 發表


呢個 item就係比你開clan的, 我依家仲o係魔境儲緊c$換mt

100000$C先得個1mt-_-

頂部
o0kenken0o
二等兵
Rank: 1


UID 1214
精華 0
積分 0
帖子 52
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-20
狀態 離線
發表於 2008-2-21 12:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~M@X~ 於 2008-2-21 12:36 AM 發表

我未打,你幾lv?
p.s.有$$$$ 仔=+=

一隻18, 一隻13 or 14,
之前升到17lv, 一次過換晒的手腳...得返13lv...
好慘...辛苦先升返上17= =
頭個10lv勁易升....之後個d....

錢...打得多遺蹟就有
好釆既一次一萬都得
mc到有一個有1000一次
去狂打100次都有10萬
不過好悶
我都只係經過先打下...



琴晚我地係咪一齊打過遺蹟架??

QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-2-21 09:31 AM 發表


打唔到可以搵d日本玩家幫手, 我之前就係靠佢地帶先
過到... mission center門口有個人叫BOSSin, 佢會幫過
唔到mission o既人架, 記得搵人幫手要有禮貌~

貴人可遇不可求呢....下次見到一定要問問

[ 本帖最後由 o0kenken0o 於 2008-2-21 12:22 PM 編輯 ]

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-2-21 01:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~M@X~ 於 2008-2-21 11:26 AM 發表

100000$C先得個1mt-_-

依家做緊特價10000C換1MT, 至到27號咋,要換就快啦~

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-2-21 01:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-2-21 01:17 PM 發表
依家做緊特價10000C換1MT, 至到27號咋,要換就快啦~

點換





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2008-2-21 06:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
魔境係點go的?

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-2-21 06:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
夜晚有冇人有興趣一齊打遺跡??有既就9:00-9:15係Item鋪(集合點)等

[ 本帖最後由 1d20 於 2008-2-21 06:36 PM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
小呆abc
壹等兵
Rank: 1


UID 23876
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-2-21 06:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 小呆abc 為MSN好友 通過MSN和 小呆abc 交談
有無人答我AR=.=

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-2-21 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2008-2-21 01:19 PM 發表

點換

我都想知

頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2008-2-21 08:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
Item鋪?
係?

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-2-21 08:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 poc034 於 2008-2-21 08:34 PM 發表
Item鋪?
係?

一開始果個Item鋪
PS:轉左server4

[ 本帖最後由 1d20 於 2008-2-21 09:05 PM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-2-21 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2008-2-21 01:19 PM 發表

點換

去item shop或者右上角menu "デパート” 入面可以換,
不過限每月換50mt

頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2008-2-21 11:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-2-21 10:08 PM 發表


去item shop或者右上角menu "デパート” 入面可以換,
不過限每月換50mt

換唔可以ge

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-2-22 01:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小呆abc 於 2008-2-20 10:35 PM 發表

我同你一樣

係唔係無安裝日文

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver