回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 向各位推薦一隻GAME: C21 online (日本機械人網上遊戲)(已修正內容)
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-6-24 09:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-6-23 09:56 PM 發表
LV數相差太大...無心玩

其實lv唔成問題
最緊要係d parts有用.....

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-6-25 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 
今日新出d扭蛋機好似幾掂喎!
仲有鳥星有新area, 去唔去?

頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-6-25 07:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
扭蛋機點玩架?仲有邊度賺錢最快?我要買直升機呀(滾地)





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-6-25 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2008-6-25 07:36 PM 發表
扭蛋機點玩架?仲有邊度賺錢最快?我要買直升機呀(滾地)

按畫面右上角尾二icon入去商店, 再選最底一項就是扭蛋. 20mt扭一次
賺錢去魔境打樹最快
另外依家o係魔境入口條村可以找到博士, 佢會有任務比你, 完成
之後可以得到一把劍. 攻擊力169, 雖然唔係好強,但勝在出招幾乎唔
扣en, 可以狂斬, 新手用唔錯的!

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-6-26 02:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 洛林 於 2008-6-24 09:28 AM 發表
其實lv唔成問題
最緊要係d parts有用.....

連機體都相差太遠…跟本冇心去追上去





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-6-26 09:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
去遺跡升等同打件最快,大前提係有基本以上既機體控制能力,最難頂都係第三層既飛彈怪,第二層跌既件幾好,打夠一套先好走,部機整出來係勁厚血既,勁好玩





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-6-26 09:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
回復 #384 ln0 的帖子

魔境有個位飛唔到上去...(抱頭)





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-6-26 09:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2008-6-26 09:04 AM 發表
魔境有個位飛唔到上去...(抱頭)

砌隻s 機, jump 有73以上就去到, 上左去先或返用開果部

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-6-26 11:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-6-25 11:51 PM 發表


按畫面右上角尾二icon入去商店, 再選最底一項就是扭蛋. 20mt扭一次
賺錢去魔境打樹最快
另外依家o係魔境入口條村可以找到博士, 佢會有任務比你, 完成
之後可以得到一把劍. 攻擊力169, 雖然唔係好強,但勝 ...

佢話要10件item, 係乜item呀?? 睇唔明呀.

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-6-26 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-6-26 11:35 AM 發表


佢話要10件item, 係乜item呀?? 睇唔明呀.

流程如下:
找到博士後去隔離的ノボル山脈找博士的助手, 佢要你比10個
"コールタール", 在ノボル山脈會搵到一種銀色的石,打爆佢就
有機會出. 收集完後助手會比個"圧縮されたコールタール"你叫
你交比博士, 回去找博士後佢又會叫你番去城(ポルドシティ)找教官.
教官要你打一次遺跡, 打完番去佢又會叫你搵番博士....
今次博士要你去4星遺跡找一個小市民攞"傷ついたダイヤモンド"
(s機路線,b2f找到), 最後番去搵博士就可以得到"5200C$・150EXP
コールタールソード

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-6-26 01:17 PM  資料  短消息  加為好友 
有d意見可以比新手們參考下,我當初都係咁開始打...
一開始儲$買直昇機,將直昇機升Lv10就打MISSION昇
官階,然後去4星買騎士,再將呢兩部機昇到LV20左右.
到呢到已經可以應付到各個星球的遺跡. 建議主攻沙漠同雪星遺跡, 沙漠可攞到コスモカイザー(高性能L機), 雪星可攞到プロックファントム(超遠射程飛彈)...
武器推薦沙漠買的機槍マシンガン,雪星買的光劍ビームブレード 同流星槌モーニングスター,另外可以在
沙漠買火車頭エスエル, 新手黎講超好用. 當然如果你
有MT,大可同其他人買強力PART用.......

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-6-26 02:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-6-26 12:19 PM 發表


流程如下:
找到博士後去隔離的ノボル山脈找博士的助手, 佢要你比10個
"コールタール", 在ノボル山脈會搵到一種銀色的石,打爆佢 ...

THANK YOU.. 拿到十個コールタール了, 不過係古戰場到收集既.

頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-7-18 07:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
你地仲有無玩?我今日勁開心呀,官方無端端送左個C$,掉寶率,經驗值三倍既野比我(即係店裡面賣40mt個舊),用左個半鐘就升左三lv同賺左十二萬,勁開心呀!





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-7-18 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2008-7-18 07:26 PM 發表
你地仲有無玩?我今日勁開心呀,官方無端端送左個C$,掉寶率,經驗值三倍既野比我(即係店裡面賣40mt個舊),用左個半鐘就升左三lv同賺左十二萬,勁開心呀!

因為昨日c21出現login問題, 所以昨日有login的都有紫水晶作補償
另外, cosmic break, 另一隻同c21同類但純玩過關對戰的game開
始open test了, 玩得多有機會有webmoney賞, 有興趣可以去玩下
http://www.cosmicbreak.jp/home

頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-7-18 08:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
原來係咁,其實除左信用咭,仲有無方法買到mt





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-7-18 08:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
話說直升機mk2好唔好用?我想儲mt買





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-7-18 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 
可以直接買webmoney, 信和地庫有, 不過貴d

直昇機mk2的機槍火力超強, 不過比較食en

頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-7-19 09:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
今日仲有送紫水晶,睇黎佢之前個錯誤都好嚴重咁,不過講真,日本人個種顧客至上既態度真係第一...





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2008-7-23 01:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
不如大家一齊post自己既主力機呀!我既主力機有兩部:直升機(戰鬥用)(原裝); ZERO X(戰鬥、移動、逃走用)(BD HD用白色個部s機,天使BS,坦克LG)。聽日補圖





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
maxpokemon
平民
Rank: 1



UID 22258
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
狀態 離線
發表於 2008-7-23 04:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2008-7-23 01:31 AM 發表
不如大家一齊post自己既主力機呀!我既主力機有兩部:直升機(戰鬥用)(原裝); ZERO X(戰鬥、移動、逃走用)(BD HD用白色個部s機,天使BS,坦克LG)。聽日補圖

直升機l(18lv)                                                            and騎士(13lv)
http://www4.atwiki.jp/yuyutoton/pages/857.html       http://www4.atwiki.jp/yuyutoton/pages/1407.html

[ 本帖最後由 maxpokemon 於 2008-7-23 05:00 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:49 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver