回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 向各位推薦一隻GAME: C21 online (日本機械人網上遊戲)(已修正內容)
乂正樹乂
平民
Rank: 1


UID 26281
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2008-3-23 09:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 乂正樹乂 為MSN好友 通過MSN和 乂正樹乂 交談
有冇人陪我解mc任務同升lv牙.....我叫乂正樹乂 系一等兵
有冇團比我入牙?? 密我牙 +fd msn:[email protected]
e家系1ser第4星 攞企鵝........

頂部
乂正樹乂
平民
Rank: 1


UID 26281
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2008-3-24 02:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 乂正樹乂 為MSN好友 通過MSN和 乂正樹乂 交談
你地仲有冇玩ga (好似冇人玩咁= =)
得ge聽日打遺跡牙..............
我個名叫 乂正樹乂

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-3-24 08:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 乂正樹乂 於 2008-3-24 02:53 AM 發表
你地仲有冇玩ga (好似冇人玩咁= =)
得ge聽日打遺跡牙..............
我個名叫 乂正樹乂

我日日都有玩嫁~不過唔係個個鍾數都得閒
你add我msn
[email protected]

頂部
乂正樹乂
平民
Rank: 1


UID 26281
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2008-3-24 07:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 乂正樹乂 為MSN好友 通過MSN和 乂正樹乂 交談
哈嚕........
有冇人玩牙
有冇人牙
喂= =
有ge add我
msn:[email protected]

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-5 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 
各位c21兄弟,好奈無一齊打遺跡囉,搵日去打啦不如....
ps:下面部機係??



查看積分策略說明
附件
2008-4-5 10:28 PM
  下載次數: 32
wit.jpeg (21.19 KB)
 
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2008-4-5 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-5 10:28 PM 發表
各位c21兄弟,好奈無一齊打遺跡囉,搵日去打啦不如....
ps:下面部機係??

我日日都去魔境打樹.....

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-5 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2008-4-5 10:58 PM 發表


我日日都去魔境打樹.....

係!?我今朝去左好奈,我叫NeMo,渣直昇機去的

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-4-5 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-5 11:08 PM 發表

係!?我今朝去左好奈,我叫NeMo,渣直昇機去的

我都2好耐無見過其他人~
呢隻game巳經無乜人玩=_=
得我同lno係日日玩....

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-5 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 洛林 於 2008-4-5 11:12 PM 發表



我都2好耐無見過其他人~
呢隻game巳經無乜人玩=_=
得我同lno係日日玩....

係...我有一段好短既時間無玩,係啦,上面我貼果張圖咩機黎,好想買....

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-4-5 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-5 11:15 PM 發表

係...我有一段好短既時間無玩,係啦,上面我貼果張圖咩機黎,好想買....

我only知道個頭係海殺既果個頭~其他唔知道@@

頂部
yeung2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9927
精華 0
積分 12
帖子 752
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-11
來自 雛見澤
狀態 離線
發表於 2008-4-5 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-5 11:15 PM 發表

係...我有一段好短既時間無玩,係啦,上面我貼果張圖咩機黎,好想買....

我差唔多都日日有玩

果隻機係第4星有得買(冇認錯的話)
不過潛在只有d
http://www4.atwiki.jp/yuyutoton/pages/274.html#id_b7e833ba





創.聖.合.體
GO! Aquarion~~~~~
頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-6 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yeung2 於 2008-4-5 11:48 PM 發表

我差唔多都日日有玩

果隻機係第4星有得買(冇認錯的話)
不過潛在只有d
http://www4.atwiki.jp/yuyutoton/pages/274.html#id_b7e833ba

我見佢外型幾有趣,想買部...
潛在係咪可以反映攻擊既強弱嫁?
ps:個網好正,收下~

[ 本帖最後由 小牛牛ex 於 2008-4-6 12:14 AM 編輯 ]

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-4-6 07:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-6 12:11 AM 發表

我見佢外型幾有趣,想買部...
潛在係咪可以反映攻擊既強弱嫁?
ps:個網好正,收下~

我覺得唔係~
強弱是要看武器@@

頂部
yeung2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9927
精華 0
積分 12
帖子 752
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-11
來自 雛見澤
狀態 離線
發表於 2008-4-6 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-4-6 12:11 AM 發表

我見佢外型幾有趣,想買部...
潛在係咪可以反映攻擊既強弱嫁?
ps:個網好正,收下~

能力值太低會用唔到勁武器
不過呢隻lv1 都已經有91 射擊 同格鬥
都叫夠玩





創.聖.合.體
GO! Aquarion~~~~~
頂部
yeung2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9927
精華 0
積分 12
帖子 752
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-11
來自 雛見澤
狀態 離線
發表於 2008-4-6 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 





創.聖.合.體
GO! Aquarion~~~~~
頂部
無無聊聊又一日
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24067
精華 0
積分 0
帖子 624
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
來自 神秘的閣樓
狀態 離線
發表於 2008-4-6 12:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 無無聊聊又一日 為MSN好友 通過MSN和 無無聊聊又一日 交談
原來仲有咁多勁機=口=!!

頂部
洛林
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7260
精華 0
積分 2
帖子 626
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2008-4-6 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 
今晚一齊打魔森ma???^^

頂部
無無聊聊又一日
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24067
精華 0
積分 0
帖子 624
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
來自 神秘的閣樓
狀態 離線
發表於 2008-4-6 01:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 無無聊聊又一日 為MSN好友 通過MSN和 無無聊聊又一日 交談


QUOTE:
原帖由 洛林 於 2008-4-6 12:23 PM 發表
今晚一齊打魔森ma???^^

第一個參加~

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-6 01:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 洛林 於 2008-4-6 12:23 PM 發表
今晚一齊打魔森ma???^^

打樹,好丫~

頂部
無無聊聊又一日
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24067
精華 0
積分 0
帖子 624
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
來自 神秘的閣樓
狀態 離線
發表於 2008-4-6 04:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 無無聊聊又一日 為MSN好友 通過MSN和 無無聊聊又一日 交談
小牛牛ex兄,請問一下,點解你部直昇機有寫住(可解體)字樣...唔通真係可以?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:41 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver