回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 天水圍元朗模型友請入
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-14 10:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談
天水圍元朗模型友請入

我住天水圍
近排買左泵同噴筆
唔知哩度有冇收埋d高收手
我想跟你地學下野^^
做個朋友

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-15 04:52 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2009-6-15 01:29 AM 發表

hi

你好!

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-15 04:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 rabbitchau 於 2009-6-15 01:50 AM 發表
我唔係高手, 不過好願意同你做個朋友

(靜靜雞話你知丫, 正樹係高手, 多d問佢野, 一定對你有好處 )

我都相信你都對我既模型技術有好多既益處!

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-15 04:54 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談
你地平時多係邊度買模型呀?
或者係模型既用具?

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-16 09:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談
睇落又幾多人住天水圍元朗A_A

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-17 03:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 zdx 於 2009-6-16 10:26 PM 發表



o...仲估你又係住天水圍tim..

姐係你住係天水圍@@?
我都係!

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-17 03:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2009-6-16 10:29 PM 發表

好耐無見你出作品囉喎

做野啦兄弟

出多d,等我睇多d,學多d!!

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-20 05:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 zdx 於 2009-6-17 06:47 PM 發表


係ar,,我住天水圍..你住天咩ar..?

好入好入既天逸

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-20 05:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2009-6-17 09:39 PM 發表

得個睇字係無用架,砌番2隻黎睇下先啦

我整埋抽油箱就上得色!!
再過一排就應該有肉作睇
到時唔好插得咁行!

頂部
KILLER123321
平民
Rank: 1



UID 33126
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2009-6-20 06:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KILLER123321 為MSN好友 通過MSN和 KILLER123321 交談


QUOTE:
原帖由 chun_jason 於 2009-6-20 06:21 PM 發表
D到有個住係洪水橋 受唔受玩

歡迎歡迎

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver