回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: F1賽車鬧分裂 明年將另組冠軍賽打對台
Orc
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14995
精華 0
積分 8
帖子 561
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
來自 濠江一角
狀態 離線
發表於 2009-6-19 12:24 PM  資料  短消息  加為好友 
F1賽車鬧分裂 明年將另組冠軍賽打對台

法新社英格蘭    銀石賽道18日電) 本屆一級方程式F1英國    大獎賽即將登場前夕,F1車隊協會(FormulaOne Teams' Association)宣布,他們將於下一季另組冠軍賽,與F1賽車管理機構、國際汽車聯盟(FIA)主辦的系列賽打對台,讓一級方程式賽車更陷混亂。
.............................

http://hk.news.yahoo.com/article/090619/8/crz7.html

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-6-19 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
仍然是討價還價姐, 談判桌上的手段.......
未到最後落實, 都未知嘅.

如果真係錦的話, 就是雙輸了!

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2009-6-19 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2009-6-19 02:02 PM 發表
仍然是討價還價姐, 談判桌上的手段.......
未到最後落實, 都未知嘅.

Exactly. But FIA is kinda asshole and keep fooling around

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2009-6-19 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 
會唔會開cybra formular





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-6-19 03:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-6-19 02:23 PM 發表
會唔會開cybra formular

改名做Cyber Formula 都幾頂癮 一定會吸引更多日本fans





頂部
m_m
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25989
精華 5
積分 127
帖子 2992
成品數目 127 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-13
狀態 離線
發表於 2009-6-19 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 
呢道詳細d

http://uk.eurosport.yahoo.com/19 ... ht-teams-break.html

呢句真係應
"FOTA said their new series would encourage more entrants, listen to the wishes of fans and have transparent governance."

[ 本帖最後由 m_m 於 2009-6-19 05:33 PM 編輯 ]

頂部
wingary
曹長
Rank: 2


UID 23240
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-12
狀態 離線
發表於 2009-6-19 05:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 m_m 於 2009-6-19 05:31 PM 發表
呢道詳細d

http://uk.eurosport.yahoo.com/19 ... ht-teams-break.html

呢句真係應
"FOTA said their new series would encourage more entrants, listen to the wishes ...

我一向都相信有競爭先有進步,依家FIA咁大支o野,搞寸佢都幾好。

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-6-19 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
FIA 班人一直都玩修例,玩扣分, 屈轉播錢
另攪新比賽的確好

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2009-6-19 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2009-6-19 02:02 PM 發表
仍然是討價還價姐, 談判桌上的手段.......
未到最後落實, 都未知嘅.

如果真係錦的話, 就是雙輸了!

賛成、大家都係向$看、E家大家闘下大、試下対方底線 O甘 意思、最後 O米 都係斉斉玩。

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-6-19 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2009-6-19 10:12 PM 發表


賛成、大家都係向$看、E家大家闘下大、試下対方底線 O甘 意思、最後 O米 都係斉斉玩。

而家晒緊冷呀!
好睇過周星馳賭聖

FOTA : 我大你!
FIA    : 怕你飛得去邊, 我跟!

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-6-24 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 
拿拿拿!

風水佬呃你十年八年, 係咪呢!

錢黎架, 果班商家佬大帝 ( 廠隊 "所謂" ) 一講到利益, 點會計錯數架

Mosley: Peace agreed in Formula 1  

FIA president Max Mosley has said he will not stand for re-election after claiming an agreement has been reached with Formula 1 teams to avoid a breakaway series.

According to sources, Mosley, F1 rights holder Bernie Ecclestone and Formula One Teams' Association [FOTA] chairman Luca di Montezemolo held a series of meetings overnight and into this morning, prior to today's World Motor Sport Council meeting in Paris, aimed at resolving the crisis.

As part of the deal, Mosley has agreed not to stand again as president of the governing body, despite earlier this week stating that he felt compelled to do so as long as the threat of a breakaway championship remained.

AUTOSPORT understands that as part of the agreement the teams must call off the breakaway series and sign up to a new Concorde Agreement until 2012.

"There will be no split," said Mosley. "We have agreed to a reduction of costs. There will be one F1 championship but the objective is to get back to the spending levels of the early 1990s within two years."

The FIA is expected to announce the official entry list for the 2010 Formula 1 World Championship later this afternoon.

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-6-24 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
仲有仲有

第日, 佢地張會公開的協議內容, 又唔好當真喎!!!
比得公眾知道的.......
唔係今次爆大鑊, 公眾又點知原來法拉利同 FIA 有條秘密數呢? 威廉士都有少少禾!
錦, FOTA 果八隊其中又冇冇乜野秘密瓜葛呢???

阿當鄭, 翻黎啦, 好多野仲仍然是個  *** 謎 ***

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-6-24 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 
剛聽新聞.....分唔成了





頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-6-24 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-6-24 11:12 PM 發表
剛聽新聞.....分唔成了

分?!?!?!
FIA & Berni Ecclestone  : 嫌錢腥牙?
FOTA 中幾隊大水喉      : 蝕唔夠咩?

佢地唔係細路仔玩泥沙. 所以一早批死佢地

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-6-24 11:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談
max mosley can kiss my @$$





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver