回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有個問題
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-28 11:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
有個問題

今日有個女仔送O野比我,個盒入面有條手鏈,仲有兩個口哨(一個淺藍色,一個粉紅色),請問各位大大系咩意思呢?





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-28 05:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
其實最主要問題系,個兩個口哨系乜含義......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-28 07:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
小弟用N76影,小心傷眼





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-28 08:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
我識她先系4個月,8月份人地就出國了





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-28 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
回復 #10 黑曜命 的帖子

我好少同她講野的......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-28 08:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
回復 #12 黑曜命 的帖子

呢層她冇講到......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-29 06:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-6-28 10:50 PM 發表
=.='' 冇啦啦比你....
但你行緊桃花運

其實我估到她會送野比我,就系估唔到會有兩個口哨......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-29 06:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-6-28 11:53 PM 發表
你地漏左個好重要問題....果位女仔樣貌如何??

都幾靚下,身材都唔錯(指三圍 ),對我真系好好(記得識她的第五日她請我看電影,打的,戲飛,KFC她包曬,我一個仙都唔使比)

仲有其他巴打的問題:
人地送的野送返比人唔系幾好,問她點解有兩個口哨她冇答,就系講個條鏈系她自己整的,D珠珠之類的系她朋友由英國帶返來
其實小弟想今晚約她看電影......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-29 07:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
成功爭取星期三晚同她看電影
其實她系有錢女,我系窮學生,我比錢唔夠她快......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-29 09:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-6-29 09:26 PM 發表


仲有.....安全準備

有D咩安全準備啊





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-1 06:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
唉,她話今日有事,又要聽晚啦





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-2 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
今晚同她看完電影了,可能她當我系普通朋友吧...
過O左今日,都系讀好我的書...





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-4 12:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2009-7-4 02:23 AM 發表
有$$~~
靓女~~~
身材正~~~
谂都吾好谂~~~~
吹BB................上!!!
加油兄弟~~~~

可能她當我普通朋友,但系又唔似,總之她系個想法好古怪的女仔,唔知她想乜





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-4 09:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
相就冇,她話我系她識得男仔入面好好的一個

QUOTE:
原帖由 MSSLLS 於 2009-7-4 04:01 PM 發表

It is possible that she loves you, but she will leave soon. What she wants is to express her idea, so that she will have no regret.
She wants you to remember her

可能系......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-5 06:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 fatfai 於 2009-7-5 06:12 PM 發表
可能, 係可能, 個女仔有人送左呢件野比佢, 佢覺得垃圾, 見你生日, 幫屋企清倉, 所以送比你。

小弟系情人節前夕(即2月13號)生日的





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-5 09:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 helios1988 於 2009-7-5 07:41 PM 發表


鍾意人就講la,唔講佢點知你點諗~

小弟仲系想當她普通朋友,她講過她發脾氣可以將人地部Notebook掟爛(雖然系我面前好溫柔......)





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-5 09:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-7-5 10:13 PM 發表
@@ 雙面人啊!?  - -拎人地部Notebook破壞....服了!

人地有錢女,可能她自己唔“肉赤”呢...
系唔系雙面人就唔清楚啦,她話她媽媽系外國,爸爸做生意好少見面,她成日都系自己一個人住...





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-7 09:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
看来件事可以告一段落了......





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-7 10:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-7-7 10:27 PM 發表
讀好d書算吧,上面的個個咁勸你,擺明推你去死
就算佢鍾意你,佢父母會唔會俾佢嫁個窮過自己家庭既人?
現時做既係,保持聯絡,網路上找機會多談心,維持住好關係,唔好強求,始終分隔兩地
睇緣份啦

系啊,所以我系第二頁度講O左,讀好我的書





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-8 09:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
大概仲有一個星期公佈成績,希望考得到理想學校理想專業......等得好痛苦





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver