回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: BB Zeta~
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-12 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
BB Zeta~

還記得年幾之前參加板聚既好唔掂既aegis.....到而家....係呢度學左好多既野~
06年既第一作.....由12月返左黎香港就開始做....
自己唔係幾鍾意玩BB,因為太細隻,好難上色
自己覺得上色方面進步左架,當然仲需要努力la~
但係上線方面,自己知道咩問題~
用marker上有D地方冇問題,但係比較細微既劫方唔係好得,非常粗
要買支面相pen黎上相信會好D。
無縫處理方面仲需多多練習,呢隻野肩位我冇補縫~因為......費事講la
各位高手們----狠批吧!!!!!

[ Last edited by kenairport on 2006-1-13 at 08:02 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-12 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by edo at 2006-1-12 08:48 PM:
其實都唔錯喇=3=.....不過呢...支劍....個頂磨尖d就好=3=

唔想咁尖ma~我唔係想整到咁大殺氣,圓d好睇D





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-12 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 
唔通樣衰到冇人理?





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-12 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by nishi at 2006-1-12 09:20 PM:
你咁工工整整已經比我隻爛鬼sd zeta好好多啦
果時油到一岩一忽~

p.s.zeta把劍好似係粉紅色的喲

好多都係粉紅色同粉綠色架la,想整粉橙色^^





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-13 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by edo at 2006-1-12 10:27 PM:

佢睇落有d......似成碌警棍咁....個人意見orz”

俾你講一講,好似呢~個D發光既指揮棍咁^^~





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-14 01:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 旭日 at 2006-1-13 11:55 PM:
朋友..請問有咩方法可以set係地台到..我想知好耐/.\

剛剛夠位所以擺到^^





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-14 04:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 旭日 at 2006-1-14 02:25 AM:

個地台點黎ga@@
無鑽到孔個d?

好耐以前哥隻電擊Hobby 送既1/400 橙色哥隻野個地台





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-1-14 03:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 肥叉燒 at 2006-1-14 08:20 AM:
D淺藍色唔錯呀~~溝出黎架?公開下啦~

我用田官既sky blue X-14 + white XF - 2
再+郡氏啞色保護油





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-1 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
我係就咁放架咋





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 06:36 AM  資料  短消息  加為好友 
之前都有人講過~似一支指揮棒
但係可唔可以對部機有d意見呢?
唔好淨係對住支棒





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by freedomanthony at 2006-4-2 09:16 AM:
頂磨尖佢ma~~
or整短啲...
應該會好啲.......

多謝~不過點解個個都咁樣講既?^^





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Evin at 2006-4-2 10:48 AM:
油得幾整潔,只係要磨尖d角同把劍就ok

睇黎把劍真係最大既敗筆

可惜,小弟唔係香港,部zeta而家放左係香港,所以乜都做唔到





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 02:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 醉風 at 2006-4-2 01:15 PM:
好得意,不過把劍好似百力枝XDDDDD

講時講~又好似幾似

不過係咩味道既百力枝?





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 03:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by andylauemp at 2006-4-2 02:58 PM:


你咪食左佢lo

你d語氣唔好咁串下,我會板主同投訴架





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by andylauemp at 2006-4-2 03:49 PM:


你投訴未投訴..我冇錯

你話似...跟住又係你話咩味

咁我話你咪試下...有咩問題

幾時有串

跟本你地係度玩針對...動不動就投訴...真係小朋友

[ Last edited by andylauemp o ...

我地投訴你地呢種人既目的係為左保持論壇既良好風氣





May the force be with you!
頂部
kenairport
二等兵
Rank: 1


UID 841
精華 0
積分 3
帖子 99
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-6
狀態 離線
發表於 2006-4-2 06:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by andylauemp at 2006-4-2 05:14 PM:


咁你唔去投訴?如果我有犯錯既話

我所講既係警告,以你而家既態度我都足夠投訴你
我再重申一次,我無興趣同你嘈
你要嘈既話我咪同板管投訴
唔該你注意

[ Last edited by kenairport on 2006-4-2 at 06:13 PM ]





May the force be with you!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:44 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver