回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: HKML內有冇人在SD GUNDAM ONLINE內開了公會?(香港網)
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-7-20 09:54 AM 發表

我去左高ser打艦-.-||
一個鐘大約一萬蚊左右la

八月有就好...............

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2009-7-21 08:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-7-20 07:30 AM 發表

呵呵呵~
係熟既人先會落力d
尋日打左一個粒雙經(之後睇電視-.-汗)
抽惡夢三國蛋機...得兩部b機岩用,一部nobel,一部札美

我抽左10次左右幾乎全部垃圾....最好得部漢布拉比同CU吉姆Q.....
台服今次更新唔係好掂... 綠雞任務有得睇冇得解, D新機又唔多吸引...

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-21 10:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2009-7-21 08:31 AM 發表



我抽左10次左右幾乎全部垃圾....最好得部漢布拉比同CU吉姆Q.....
台服今次更新唔係好掂... 綠雞任務有得睇冇得解, D新機又唔多吸引...

綠雞個任被譽為最難解ga喎-.-
邊有咁易解到呀
所以要合nu真係一額汗,必要時用真錢買好過...

[ 本帖最後由 dandan 於 2009-7-21 11:01 AM 編輯 ]

頂部
古拿比加
上等兵
Rank: 2


UID 7490
精華 0
積分 1
帖子 249
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-18
狀態 離線
發表於 2009-7-21 11:12 AM  資料  短消息  加為好友 
nu就漫漫等喇~
我仲有四隻野要合
d庫都滿晒






「先生想買d咩呢?」
「我幫個仔買模型,俾d o靚仔砌既」
「廿四孝老豆播」
「玩下既遮」
「咁想買邊隻呢?」
「一盒o靚模唔該」
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-21 11:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古拿比加 於 2009-7-21 11:42 AM 發表
nu就漫漫等喇~
我仲有四隻野要合
d庫都滿晒

透露下想合咩丫

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-7-21 10:57 AM 發表

綠雞個任被譽為最難解ga喎-.-
邊有咁易解到呀
所以要合nu真係一額汗,必要時用真錢買好過...

唔係難唔難o既問題, 而係佢ex7個mission有綠雞任務, 但
開房冇得揀expert難度 , 想打都冇得打
同埋綠雞係合沙剎比.....

頂部
古拿比加
上等兵
Rank: 2


UID 7490
精華 0
積分 1
帖子 249
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-18
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 
機齊的有
白卡
x勇士
自由
正義

仲有想合
gp03

東方不敗
沙殺比
(主要機體都齊 )






「先生想買d咩呢?」
「我幫個仔買模型,俾d o靚仔砌既」
「廿四孝老豆播」
「玩下既遮」
「咁想買邊隻呢?」
「一盒o靚模唔該」
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2009-7-21 12:49 PM 發表


唔係難唔難o既問題, 而係佢ex7個mission有綠雞任務, 但
開房冇得揀expert難度 , 想打都冇得打
同埋綠雞係合沙剎比.....

死記錯左re-z....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver