回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 煲左 Macross Frontier 第 2 集.... ... ..
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-14 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 
煲左 Macross Frontier 第 2 集.... ... ..

呢牌得閒,   就煲套 Macross Frontier 啦,    點知一睇~~~  嘩      中哂!    

再睇埋第二集 ,  d場面好很激~~~

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2009-7-14 09:41 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-7-14 08:59 PM
MACROSS_FRONTIER_02-17.jpg (48.47 KB)
 
2009-7-14 08:59 PM
MACROSS_FRONTIER_02-12.jpg (57.36 KB)
 
2009-7-14 09:06 PM
MACROSS_FRONTIER_02-3.jpg (56.23 KB)
 
2009-7-14 09:06 PM
MACROSS_FRONTIER_02-4.jpg (59.84 KB)
 
2009-7-14 09:11 PM
MACROSS_FRONTIER_02-18.jpg (53.84 KB)
 
2009-7-14 09:11 PM
MACROSS_FRONTIER_02-9.jpg (51.4 KB)
 
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-14 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 田心不正 的帖子

真係   咁要買定花生薯片 , 汽水喇   

我而家睇到第 4 集.....   主 角 同d 婦人部隊 打模擬戰 ....  ...

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2009-7-14 10:06 PM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-16 11:11 AM  資料  短消息  加為好友 
片中那些怪物好似打不死的,   主角用機槍掃,   用一大 "渣 "  飛彈 炸佢, 也亳無損傷

反而個 sniper 一槍就 KO哂 佢地,   而隊長埋身肉博用刀仔就可以插死隻怪物 .. . ...  ( from 第2 集)

唔知後期主角們點打怪物呢 ?

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2009-7-16 11:48 AM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-17 07:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chun_jason 於 2009-7-16 03:31 PM 發表

好似我DD 80年代尾(89年)出世既人
本來真係冇咩留意Macross
不過睇完Macross F之後真係對舊菜中哂毒
終於明點解舊一輩既模友咁鐘意

好似話84年....  亞視5:00pm 做初代 Macross 果陣 ,   幾乎個個唔出街坐定起屋企.... ..  而模型店也大量返貨 ,   比佢渣乾哂

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2009-7-17 08:25 PM 編輯 ]

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-18 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 
聽呢度師兄講, 第 7 集 勁正 ,  今日終於煲左 ,  睇完真係  勁 爽  ~~       

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2009-7-18 10:31 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-18.jpg (41.97 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-21.jpg (44.95 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-22.jpg (27.87 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-33.jpg (49.93 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-24.jpg (46.07 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-34.jpg (55.42 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-27.jpg (31.15 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-28.jpg (71.77 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-31.jpg (59.09 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-36.jpg (33.17 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-37.jpg (47.8 KB)
 
2009-7-18 10:00 PM
MACROSS_FRONTIER_03-38.jpg (51.5 KB)
 
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-18 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿天! 於 2009-7-18 01:12 AM 發表
樓主 你好毒呀
之前macross f d 機出左都忍住唔買..
而家睇完想買添

我自已都忍唔住拿 拿聲 落街入左隻   藍色  sniper       $229

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-19 08:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2009-7-19 07:56 PM 發表
我用左3日睇完,,,睇完一集又忍唔住睇多集,,,所以睇得好快

想問下點解有呢隻神祕紅色機出現?  睇個款好似幾勁    ( Form 第7  集 尾段)  



查看積分策略說明
附件
2009-7-19 08:11 PM
MACROSS_FRONTIER_03-48.jpg (37.77 KB)
 
2009-7-19 08:11 PM
MACROSS_FRONTIER_03-50.jpg (40.8 KB)
 
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-19 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rohk2 於 2009-7-19 09:20 PM 發表


這是VF27
銀河船團抄VF25再改良的機體 改造人專用

收到 , 唔該哂     不過睇佢個款有d 奸   .... .

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-20 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jammy_2002i 於 2009-7-16 01:52 PM 發表
Macross F入面有好多地方惡攪初代Macross, 冇經歷過初代Macross的話好多地方會唔識笑/感動~

完全同意       

翻抄 初代Macross,   一條輝準備出發前一刻,坐在機上片段 ..: em31:



查看積分策略說明
附件
2009-7-20 08:48 PM
Mac_01_Image-0.jpg (54.68 KB)
 
2009-7-20 08:48 PM
Mac_01_Image-1.jpg (41.09 KB)
 
2009-7-20 08:48 PM
MACROSS_FRONTIER_03-13.jpg (49.94 KB)
 
2009-7-20 08:48 PM
MACROSS_FRONTIER_03-12.jpg (51.13 KB)
 
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-21 02:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bear2008 於 2009-7-20 11:01 PM 發表


May I know where you got that?  $229 quite attractive!

SSP 福利 ,  隔離 新開左間玩具店   入既.

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2009-7-22 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 
第 9集都幾好睇,  講狙擊手失誤打中主角.....  比主角 "小"  佢.. ..



查看積分策略說明
附件
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-2.jpg (52.43 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-3.jpg (48.02 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-4.jpg (48.7 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-5.jpg (58.93 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-6.jpg (37.5 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-8.jpg (62.25 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-10.jpg (68.07 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-11.jpg (55.72 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-12.jpg (51.12 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-13.jpg (66.06 KB)
 
2009-7-22 09:30 PM
MACROSS_FRONTIER_04-15.jpg (48.36 KB)
 
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 12:45 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver