回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] TAMIYA GTR 32(Finished)
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-7 02:13 PM  資料  短消息  加為好友 
TAMIYA GTR 32(Finished)

第一次係LEE區發貼,希望大家比D意見,睇下有咩可以改進!!



待續......

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-7-31 10:06 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-7 04:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Elmonsuen 於 2010-5-7 04:28 PM 發表
加油   o  



QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2010-5-7 05:30 PM 發表
睇黎好有心機,,加油!!

多謝Elmonsuen、JackeL兄支持!!!我會加油嫁喇!

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-7 06:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2010-5-7 06:55 PM 發表
要改、要改,一定要改
要改用上傳附件方式嚟上傳圖片啊,
如果唔係你啲圖片有機會會畀你响你個相簿度擦除咗,
到時响呢個post度啲相就變成一片空白咖喇

,搞掂!!

QUOTE:
原帖由 lailo 於 2010-5-7 07:33 PM 發表
你都幾快手wor...

尾喉嘴我覺得厚左d.... 另外你打算噴咩色? 如果深色都ok, 但係紅呀黃呀白呀果 D色, 頭冚同車身既色差都會幾覺眼wor, 頭冚底噴一噴黑先再上灰check下d色差安全d....

等我搞搞佢先....我會噴TS-38 o個隻灰,應該無問題.....

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-7 08:05 PM 編輯 ]

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-9 11:10 AM  資料  短消息  加為好友 
小更新 ......
磨薄左尾喉嘴,有無好左?

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-9 12:29 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-10 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kityancy123 於 2010-5-9 12:37 PM 發表
加油加油  32好車黎

加油加油!!

QUOTE:
原帖由 lailo 於 2010-5-10 01:30 AM 發表
好d啦, 不過真車一般都係薄到界死人咁既感覺既... 所以真係可以再薄. 不過呢, 我建議你假組左佢埋車再影張相睇下效果先啦, 因為好多時你開晒marco咁影出黎會覺得厚, 但係裝左見到成架車可能又ok既wor~

等我假組左佢睇睇先!

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-11 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2010-5-10 06:46 PM 發表
加油加油!!!!


小更新



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-12 09:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2010-5-12 01:20 AM 發表
尾喉o晒k啦~

ts既銀粉係咁上下啦, 因為佢真係用金屬粉.... 而家d油都用珍珠粉代替銀粉....

你冇噴鎗嗎??

我有噴槍,但係無lee 隻色,將噴罐噴出尼用噴槍會窒槍.....(d銀粉太粗)

QUOTE:
原帖由 hei819 於 2010-5-12 10:18 AM 發表
加油加油


頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-12 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
今日更新:



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-13 03:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2010-5-12 11:44 PM 發表
... 點解你唔試下自己溝? 應該點都靚過ts.....

因為lee部其實係港住送俾人......

QUOTE:
原帖由 牙。俊* 於 2010-5-13 03:27 AM 發表
好正牙`....
我都諗住遲小小買呢部玩玩`
而家有參考睇

你快d開左佢俾我參考下la

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-13 04:56 PM 編輯 ]

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-15 10:49 AM  資料  短消息  加為好友 
今天中招了
噴完soft 99後,「la」到個車殼
睇尼要從頭做過

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-15 12:08 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-15 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hhkcom 於 2010-5-15 01:21 PM 發表
What's happening ar.....can you share this experience with us.....



QUOTE:
原帖由 lailo 於 2010-5-15 02:31 PM 發表
似乎你第一浸重手得滯... 之前聽d師兄講, 用軟狗狗或者d強勁2k光油前要先上一浸薄薄普通光油先, let say b513 or gx100, 保護一下d面油..... 而且軟狗狗原罐fei出黎都幾厚身, 我之前用就會攞落鎗, 開希dd ...

可能la,我用軟狗狗前已經上左好厚既b522,諗住可以。噴完後,就搞到

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-18 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 
小小更新:
今日終於洗晒d油,噴左浸灰......

各位大佬有無車章可以讓俾我呀?

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-18 02:55 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-25 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 
今天試溝油,用左GAIA 黑,GAIA 白,GSI 159銀 用埋小量珍珠粉,溝左個色,但係深左小小.......



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-26 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2010-5-25 06:28 PM 發表
努力、加油



QUOTE:
原帖由 evo85 於 2010-5-26 12:00 AM 發表
呢隻色既珍珠粒比例好好多!! support!!



QUOTE:
原帖由 lailo 於 2010-5-26 12:54 AM 發表
如果想再淺d, 加多少少8號仔... 同埋我會比較奢侈地加d sm系列既油落去... 目的係要佢果 D幼既銀粉黎較淺個tone....

我會努力、加油 GA LA.....
SM系列攞尼溝色好似真係奢侈左D喎

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-26 07:16 PM 編輯 ]

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-26 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2010-5-26 07:43 PM 發表
你個engine同cooler 係邊隻銀,好靚
同埋nismo係噴上去?
唔該

engine同cooler隻銀係 GAIA 121 STAR SILVER
NISMO  logo 係噴既,用tamiya z tune pe

QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2010-5-26 07:48 PM 發表
試完之後的個隻色好得!!加油!!

個色我仲會教淺d,因為實物噴完好似黑色

QUOTE:
原帖由 天迪 於 2010-5-26 11:15 PM 發表
soft 99,....應該先用噴灰(蘇灰士)覆蓋先,然後輕度打磨後可噴上光油做底.
不過 soft 99 係真車用噴漆...天拿水成份高過模型油...照計都係會失敗...

板上有好多師兄都用soft 99,今次只係太心急失敗
慢慢噴應該可以既

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-27 10:26 AM  資料  短消息  加為好友 
今日校淺左個色,似返實物

to keanutse :唔洗la,唔要章好似仲正!

[ 本帖最後由 i23456789 於 2010-5-27 11:46 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-27 12:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2010-5-27 12:08 PM 發表
給你小小我的經驗,如果你用Soft99的罐直噴的話,唔好用個個原來的噴咀,換過模型噴罐的噴咀.跟住頭幾層油要極薄,等透明油和原來的顏色油穩定後才Flooding,就可以解決問題



QUOTE:
原帖由 evo85 於 2010-5-27 01:06 PM 發表


我都換左個B513咀先噴, 真係要多謝winston兄教路!

我都換左個咀,遲d再試

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-30 02:56 PM  資料  短消息  加為好友 
終於上左主色,同埋搞左迫力碟



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-5-31 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2010-5-31 10:58 AM 發表

BODY噴得幾好呀

多謝JackeL兄!!

QUOTE:
原帖由 evo85 於 2010-5-31 11:45 AM 發表
body非常須眼!! 軨我有, 軨水貼都好似有, 要出聲, 免費供應~  

多謝evo85兄先,軨同軨水貼我都仲有...

頂部
i23456789
軍曹
Rank: 2


UID 27868
精華 0
積分 4
帖子 305
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-31
狀態 離線
發表於 2010-6-1 07:32 AM  資料  短消息  加為好友 
隻色幾唔錯喎,但係唔洗住la,調色暫時搞掂la

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:58 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver