回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我又第一次~ 風見老師
  本主題由 KC 於 2006-10-26 10:39 PM 移動 
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 09:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我又第一次~ 風見老師

放毒係唔可以停嘅, 所以攞返d陳年件出來post, 呢隻係小弟第一次整嘅手辦, 希望大家都唔介意欣賞吓!

I Love 風見老師





















[ Last edited by rexlee on 2005-9-29 at 10:08 AM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 11:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kcllck at 2005-9-27 10:00 PM:
又女首辦, 重要係風見tim..

你掛住砌女首辦, 小心今晚有芝麻街鬼揾你啊

點啫, 幾時先中毒啫kc~

芝麻街鬼...... 果班野本身已經係一班怪物, 變埋鬼都係差唔多所以唔駛驚!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 11:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by cym at 2005-9-27 10:22 PM:
Hi, Rex兄!  謝謝你的第一傑作!  唔識有咩意見...視覺上已經係整得唔錯...!

不過. 這兩隻腳趾好攪野!    

欣賞吓已經好多謝, 現在無意見唔緊要, 自己整返隻就知有咩問題ga啦, 所以都係快d出手搞吓囡囡手辦啦~~~~~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 11:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Lain at 2005-9-27 10:28 PM:
又係女毒....  早幾個女我已經中晒...不過一直搵唔到邊度有得買毒品...

係咪真ga, Lain兄, 你想要咩女呀, 如果m記無, 中旅社後面果兩間都可能有ga, 再唔係話我知等我幫你找找囉~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 11:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by xXXXa鳴澤 at 2005-9-27 10:49 PM:
個墊板應該大d,右腳腳趾係要貼地的

原來係咁, 唔講我都唔知tim! thanks~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 11:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rickyriki at 2005-9-27 10:58 PM:
嘩~左手包朱古力好正呀

heeh~你真的不停在放毒呀

[ Last edited by rickyriki on 2005-9-27 at 11:00 PM ]

係呀, 果包野加左張銀色光紙, 所以好鬼似ga~

話左放就要放ga啦, 總之唔好比佢停, 你都快d起貨做毒梟啦, 等你!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-27 11:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 喜平二景虎 at 2005-9-27 11:38 PM:
hair太紅啦好似

係呀, 可能加得太多螢光油啦, 所以影出來好似太sharp, 不過實物會好dd!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-28 09:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by R32 at 2005-9-28 12:11 AM:

kc等緊哥隻風見呀亞王,到時你小心俾毒王毒返死你,你啲芝麻街鬼就嚟變大,果陣你就知大鑊…………!!

相信好多人都等緊佢囉, 所以咪要而家practice吓先囉~

芝麻街鬼就嚟變大 <--- 咁咪好囉, 再大隻d唔駛油, 可以噴啦!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-30 04:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
To cym & Sasuke : 想買就買啦∼ 唔好諗咁多囉,咩都要砌吓先會進步得快ga!

如果想當面討論嘅可以等下次版聚,相信都唔會等好耐啩∼

至於手油,大手辦相信都無咩可能,細比例到1:12都或者得,但起馬都要有好似呀小公主咁嘅技術先ok噃!

[ Last edited by rexlee on 2005-9-30 at 04:49 PM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-30 09:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by cym at 2005-9-30 08:18 PM:




thanks晒 la...  下次版聚...點知那個兄台係你呀???   

唔駛驚找不到, 因為人人都有個NAME TAG, 想唔比人點相都唔得啦~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-9-30 09:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by enjoypoon at 2005-9-30 08:43 PM:
大大們我想問
風見老師是什麼人物呢?
可否簡介一下

風見老師係一套叫PLEASE! TEACHER嘅動畫女主角, 不過呢套野只係2級ga咋~

好睇~

[ Last edited by rexlee on 2005-9-30 at 09:57 PM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-10-3 02:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by allan at 2005-10-2 07:37 PM:
Rex .. 好正!头发sharp !! 正!!

好耐無見 allan, 又見到你!! 正!

咁耐唔見唔知你整左d咩, 但相信有好多成品可以post啦, 重正!

等你d正野~

p.s. 我記憶中只係有隻pg mark ii咋, 有無新貨出呀allan???

重有, 唔好再當住咁多人面前話我好正, 比人誤會就水洗都唔清囉!!!

[ Last edited by rexlee on 2005-10-3 at 02:01 PM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-5-27 10:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by k072274 at 2006-4-29 02:02 PM:
優...做的真不錯...

To k072274 & sz4004:

Thanks a lot!!!

[ Last edited by rexlee on 2006-5-27 at 11:00 AM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-5-27 10:58 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 小夜sAYA at 2006-4-29 09:21 PM:
這個時候放我還以為是龍人ver2的
不過這個也不錯~但是眼畫得有點死板...不會說
即是不太夠自然啦
其他的前面也說了~

Sorry, this was posted in 9 months ago!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-5-27 10:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-4-29 09:47 PM:
呢件.....唔似係你gei 作品wor.....
應該係好耐好耐之前ga la???

This is my first Resin Kit built in 3 years ago, really have lots of bugs!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-5-27 11:11 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Freedomlacus at 2006-5-27 10:59 AM:

Long time no see

係呀, 屋企有d唔開心嘅事, 好耐都無整野啦......





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver