回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 終於搞完鬼佬啦, 搞到頭到暈埋...... (P.7 #100 加左兩張近照)
  本主題由 KC 於 2006-10-26 10:28 PM 移動 
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-8 09:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by bee90124 at 2006-8-8 08:59 PM:

你D相比人轉左去P2Pzone

原來係咁, 比人轉貼左! 真係要檢討吓自己 D 技術先得! 可唔可以PM條 LINK 比我睇吓?

THANKS!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
bee90124
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 3330
精華 0
積分 14
帖子 2492
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 Eternal 拉克絲的懷抱
狀態 離線
發表於 2006-8-8 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-8 09:10 PM:


原來係咁, 比人轉貼左! 真係要檢討𠗐自己 D 技術先得! 可唔可以PM條 LINK 比我睇𠗐?

THANKS!

Actually~佬係唔會受仔歡迎的
還要是鬼佬

頂部
角木肇
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1971
精華 3
積分 106
帖子 1318
成品數目 106 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-21
狀態 離線
發表於 2006-8-8 09:19 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
Originally posted by bee90124 at 2006-8-8 07:51 PM:

REX兄快D搞番女啦..
我係第個FORUM見到有個咁既回覆:



咁rex兄已經成功左啦!呢隻係大奸角黎ma.比到人樣衰同肉酸ge感覺係好事黎.並唔係話阿rex兄隻野唔靚呀~~~
話時話d紅色d影好正呀.係點噴架?

[ Last edited by 角木肇 on 2006-8-8 at 10:04 PM ]





工作進度極慢...時間太少...要砌ge野太多...
頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2006-8-8 09:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態
相比之下, 我比較喜歡你隻豪鬼
個人認為隻紅色太鮮
不過呢d都係個人喜好姐~

[ Last edited by granzon on 2006-8-8 at 10:05 PM ]





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-9 12:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by bee90124 at 2006-8-8 09:16 PM:

Actually~佬係唔會受仔歡迎的
還要是鬼佬

唔緊要, 下次重有隻日本仔, 話晒都係主角, 相信會受歡迎好多~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-9 12:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 角木肇 at 2006-8-8 09:19 PM:

咁rex兄已經成功左啦!呢隻係大奸角黎ma.比到人樣衰同肉酸ge感覺係好事黎.並唔係話阿rex兄隻野唔靚呀~~~
話時話d紅色d影好正呀.係點噴架?

[ Last edited by 角木肇 on 2006-8-8 at 10:04 PM ]

haha, 咁到叫成功, 真係多謝晒角生~

隻紅色之前82樓提過, 分幾層噴, 先噴透明紅做影, 之後噴紅色+透明紅+透明橙+螢光紅做主色留白, 最後再 overall 噴透明紅+透明橙做高光同統一全隻 d 色.





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-9 01:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by granzon at 2006-8-8 09:51 PM:
相比之下, 我比較喜歡你隻豪鬼
個人認為隻紅色太鮮
不過呢d都係個人喜好姐~

[ Last edited by granzon on 2006-8-8 at 10:05 PM ]

多謝先~

真係估唔到咁多人唔接受隻原色, 不過而家張相都有 d 偏色, 原件會橙紅返少少! 其實佢 game 裹面真係好鮮色 ga :



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
赤目司令
曹長
Rank: 2


UID 1990
精華 1
積分 23
帖子 426
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
狀態 離線
發表於 2006-8-9 05:28 PM  資料  短消息  加為好友 
話大佬~! 你做咩影我全相比人睇ar?
不過好彩整得唔錯啫~

赤目司令個名係1991 年 許景琛畫街霸時改gei~

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-10 08:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 赤目司令 at 2006-8-9 05:28 PM:
話大佬~! 你做咩影我全相比人睇ar?
不過好彩整得唔錯啫~

赤目司令個名係1991 年 許景琛畫街霸時改gei~

咁耐無見重以為你走左睇唔到 tim~

下次不如試吓噴全肉色等人睇晒你全相先~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-13 08:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-8 09:45 AM:


警告你唔好再提佢啦, 嚴重影響食慾!!!

唔好咁大反應,sorry先。我見你"終於搞完鬼佬啦, 搞到頭到暈埋...."先咁講。話時話,我都搞鬼佬但對眼總有点不對勁,有何家勁對眼咁英就好啦!唔夠sharp,亦唔好怪我直!Sorry

頂部
bobby219
平民
Rank: 1


UID 7280
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-14
來自 火星
狀態 離線
發表於 2006-8-13 10:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  QQ ICQ 狀態 Yahoo!
d色幾好

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2006-8-13 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-8 04:23 PM:
之前都幾多人問, 所以加返張近照先~

的確係名副其實嘅調教師!!!

大哥!農曆7月你post張咁既野出來.........





頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-13 08:18 AM:

唔好咁大反應,sorry先。我見你"終於搞完鬼佬啦, 搞到頭到暈埋...."先咁講。話時話,我都搞鬼佬但對眼總有点不對勁,有何家勁對眼咁英就好啦!唔夠sharp,亦唔好怪我直!Sorry

hoho, 講吓笑啫, 唔好介意!!!

唔好意思, 唔夠 SHARP 意思係指邊個位呢? OVERALL 隻紅唔夠 SHARP 定某 D 位呢? 請指教!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by bobby219 at 2006-8-13 10:59 AM:
d色幾好

多謝 bobby219 兄欣賞~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kog at 2006-8-13 11:23 AM:

大哥!農曆7月你post張咁既野出來.........

係呀, 重要係正日出 tim 呀!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 
越睇越正!!我鍾意鬼佬!!

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-14 12:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by codychan at 2006-8-13 12:47 PM:
越睇越正!!我鍾意鬼佬!!

善哉善哉, 小弟真係罪孽深重, 竟然搞到 cody 兄......





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-14 07:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-14 12:32 AM:


善哉善哉, 小弟真係罪孽深重, 竟然搞到 cody 兄......

鬼佬我都愛,世界大月同嘛!有仔女都咁講!死啦!我D作品加我D言行會唔會俾人.......!

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-14 09:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-14 07:18 AM:

鬼佬我都愛,世界大月同嘛!有仔女都咁講!死啦!我D作品加我D言行會唔會俾人.......!

世界大同...... 睇你頭像都知你慈悲為懷, 咁唯有再黎一次:

"善哉善哉, 小弟真係罪孽深重, 竟然搞到 minamilai 兄...... "

係呢 minamilai 兄有無時間來版聚吹水?





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-14 12:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-14 09:43 AM:


世界大同...... 睇你頭像都知你慈悲為懷, 咁唯有再黎一次:

"善哉善哉, 小弟真係罪孽深重, 竟然搞到 minamilai 兄...... "

係呢 minamilai 兄有無時間來版聚吹水? :e ...

版聚吹水?唔駛開工都得。幾時?
如果約mouse兄,唔知落唔落到黎呢?
我指隻眼唔夠銳利,兇

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver