回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 終於搞完鬼佬啦, 搞到頭到暈埋...... (P.7 #100 加左兩張近照)
  本主題由 KC 於 2006-10-26 10:28 PM 移動 
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 04:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by REFF at 2006-8-7 01:55 PM:
好正呀
.............好正呀:em57
[size=-2]舊化呀!!!!!!!!!!!!!!!!


多謝先

...... 唔好以為細細隻字就睇唔到, 唔係咩都要舊化ga!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 04:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by matleung at 2006-8-7 04:02 PM:

就是這一個:
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=31511&fpage=1

我都有睇呀, 但何謂星星? 唔係菜人咩?





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
REFF
上校
Rank: 4


UID 9080
精華 0
積分 23
帖子 4707
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-11
狀態 離線
發表於 2006-8-7 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-7 04:07 PM:


多謝先

...... 唔好以為細細隻字就睇唔到, 唔係咩都要舊化ga!!!

舊化狂人不再狂了

不要打我





砌菜,砌狗,砌車,砌高達,砌人仔,砌首辦 ,砌戰機, 砌戰車,砌囡囡   乜都砌!!
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2006-8-7 04:42 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-7 04:07 PM:


多謝先

...... 唔好以為細細隻字就睇唔到, 唔係咩都要舊化ga!!!

一個人可以點舊化呢??
加d 魚尾紋嗎??





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 05:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by REFF at 2006-8-7 04:29 PM:

舊化狂人不再狂了

不要打我

可能係最近砌得女多, 所以好返都未定, 遲吓要改吓個外號先得囉~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 05:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-8-7 04:42 PM:

一個人可以點舊化呢??
加d 魚尾紋嗎??

好似好多方法, 之前聽佢地講, 囡一定要整爛 d 衫衫裙裙先得 ga, 你係咪有興趣試吓, 不如就用你隻新作玩吓舊化人啦~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 05:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by proud at 2006-8-7 04:51 PM:

每晚都整到三更半夜..下次到你變舊化了才真..

有d懷疑.你家吓個樣係點嘅呢..?

[ Last edited by proud on 2006-8-7 at 04:52 PM [ ...

唔駛懷疑, 絕對係一個死樣!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 05:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by proud at 2006-8-7 05:13 PM:

女皇...

絕對唔敢, 呢個外號梗係留返比 kog 同 cody 呢 d 大佬啦, 小弟拍馬都追唔到佢囉!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
REFF
上校
Rank: 4


UID 9080
精華 0
積分 23
帖子 4707
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-11
狀態 離線
發表於 2006-8-7 05:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-7 05:40 PM:


絕對唔敢, 呢個外號梗係留返比 kog 同 cody 呢 d 大佬啦, 小弟拍馬都追唔到佢囉!

咁.......咁..........咁就!!!!!!!!!!!!!!!

舊化狂人






砌菜,砌狗,砌車,砌高達,砌人仔,砌首辦 ,砌戰機, 砌戰車,砌囡囡   乜都砌!!
頂部
allan
少尉
Rank: 3Rank: 3
鐵血戰士


UID 104
精華 3
積分 20
帖子 675
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-12
狀態 離線
發表於 2006-8-7 06:41 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
好快手, 正 !!

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 08:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by REFF at 2006-8-7 05:58 PM:

咁.......咁..........咁就!!!!!!!!!!!!!!!

舊化狂人


係咪作死呀!!!

雖然無咁多, 不過都唔會完全唔舊化ga!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 08:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by LinusPoon at 2006-8-7 06:39 PM:
好快手,rex佢對手咁大,d指逢位加返d陰影會靚d,

多謝阿poon 提點, 謝謝!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-7 08:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by allan at 2006-8-7 06:41 PM:
好快手, 正 !!

Thanks allan! I will reply your pm soon. Please give me some time!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
zeus
少校
Rank: 3Rank: 3
Magician


UID 7789
精華 0
積分 2
帖子 2344
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-27
來自 乙太虛空
狀態 離線
發表於 2006-8-7 08:37 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-7 02:22 AM:


3樓果張都好近啦, 相信都應該幾清楚囉~

至於赤目隻眼, 我已經睇左好多資料, 之後先知原來赤目隻眼唔係紅色而係白色, 全部圖都係, 所以咪跟返原設囉, 不過到而家都唔知點解佢叫赤目司令呀! :e ...

冇記錯既話,赤目好似係日本既姓氐





市民丟垃圾要罰款破財,學者製造垃圾可以撥發資助金
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2006-8-7 08:39 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-7 05:05 PM:


唔駛懷疑, 絕對係一個死樣!!!

為囡而亡!?
唔係唔係......
今次係為佬而亡~





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2006-8-7 11:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
正喎,街霸系列始動

好鐘意隻金屬色,幾真實

唔知係咪影相問題,紅色陰影唔太起,司令咁鬼奸可以重陰影做出陰濕 feel

街霸手辦多唔多款式拺,其實噴仔好玩過噴女,我噴完社拉格斯之後都覺得好好玩,起碼冇女咁要執得咁緊





頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-8 01:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by zeus at 2006-8-7 08:37 PM:

冇記錯既話,赤目好似係日本既姓氐

...... 

日本既姓氐果個係赤木,個木字係唔同ga,佢個名係d港產書自己改,所以唔係真姓黎ga!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-8 01:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-8-7 08:39 PM:

為囡而亡!?
唔係唔係......
今次係為佬而亡~

比你講中左tim,不過都係為囡而亡底d!

你隻野完成左未呀,等住睇你出post ga!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-8 01:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by proud at 2006-8-7 08:47 PM:

真係唔底箏....

無計,人一世物一世咩都要試吓!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-8 01:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by lastman at 2006-8-7 11:21 PM:
正喎,街霸系列始動

好鐘意隻金屬色,幾真實

唔知係咪影相問題,紅色陰影唔太起,司令咁鬼奸可以重陰影做出陰濕 feel

街霸手辦多唔多款式拺,其實噴仔好玩過噴女,我噴完社拉格斯之後都覺得 ...

街霸系列始動 <= 我都想呀,可惜真係搵唔到啦,而家手頭上得返一隻主角,而且係超貴買入嘅超攔件,所以真係再買唔落手啦......

的確係影相問題,因為無論紅色同金屬色都同實物差好遠,特別係紅色根本咩影都睇唔到!!!不過肉色就真係衰左,因為實物都無咩影,第一次真係唔係好識,希望下次有改進啦∼

話時話,佬真係幾方便ga,好多有bug嘅地方都可以當睇唔到無事發生,囡就真係唔抵得一定要執到滑一滑先會心息!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver