回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有參與噚日版聚師兄幫忙
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 
有參與噚日版聚師兄幫忙

噚日拎咗隻[安德魯美達號]成品去版聚,期間俾人多手玩散咗(連個心都傷埋),
因為早幾日至完工仲未映相(現場都無映到),希望有師兄映咗一喲近照sand返
俾我,無盡感激!






1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 08:17 PM  資料  短消息  加為好友 
比人玩成咁 完全救吾番? [/quote]

要救番都可以不過要時間囉


不過你應該救倒WO~ [/quote]

你太睇得起我喇!



邊個郁亮爺件作品!

拖出去斬 [/quote]

咪係Auord.C個哀仔囉,
佢話個艦頭斜咗落唻, 諗住幫我托起佢, 點知成隻飛起咗
唔明佢點解唔搵我攪要自己唻, 我喺底盤關節位已經鎖住咗, 艦
身喺郁唔到上下, 加上個底盤喺用原子灰整, 重心喺嗰到, 唉~~~


本帖最近評分記錄
亡靈   2013-10-7 10:26 PM  讚好  +1   比我估中XD




1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2013-10-7 08:07 PM 發表
救得返呀麻?? 咁大獲.

唔救住喇, 因為呢排起緊你個齊齊砌, 第一隻base jabber已經上哂主色, 今晚或者開始做
舊化, 唔想停咗佢先, 等遲下先算, 所以希望有其他師兄send喲相頂往先





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2013-10-7 08:04 PM 發表


總之整爛模型友之心血作品,罪大惡極!此類人要隔
絕!

所以話就算多口都唔好多手


本帖最近評分記錄
illuka   2013-10-7 08:40 PM  讚好  +1   君子動口不動手!




1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2013-10-7 09:08 PM 發表
Yeah, 攪掂我幫你影過

多謝小龍好意, 初步睇過有部份地方連入栓位斷開已經變成唔受力位(已經見膠料色),
則使修補番都要做番舊化上色, 搬運上風險相對大好多, 剛剛有位師兄send咗噚日映
嘅相俾我, 總算留到底, 唯有下次再砌過隻大喲


本帖最近評分記錄
亡靈   2013-10-7 11:50 PM  讚好  +1   亞加瑪?
小龍   2013-10-7 11:28 PM  讚好  +1   收到亮記 ! ^3^
illuka   2013-10-7 11:09 PM  讚好  +1   等你〝大〞作品!




1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 杜蕾恩 於 2013-10-7 10:04 PM 發表
我好似有影,不過呢幾日係台灣,返香港之後係電腦搵下先

剛剛有師兄send咗一張相俾我, 但都麻煩師兄再send你映嗰喲俾我,感激





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-7 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷空我 於 2013-10-7 11:10 PM 發表
之前有師兄講過公開模型比賽都有類似咁嘅情況,係咪真(類似大人無睇住D小朋友),因為今年趕不切十週年紀念杯想轉戰公開模型。如係咁,寧願post上黎就算...
希望亮記的模型可早日修復啦。。

呢個係大人唻而且好熟下,相信大家都唔會郁手攪成品, 希望今次事件唔會影響你參加意欲.

多謝師兄關心.





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-8 03:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2013-10-8 12:23 AM 發表
挑機鬥快砌重高達 MK II~?

我有影相, 但冇線駁電腦, 最快星期日先可以俾你...

唔得喎!你上半都78成,我連盒都未開 而且鬼爺個齊齊團火燒得好旺,等我攪定後至搵你死過

太好喇!多得一張得一張





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-10-8 04:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2013-10-8 01:15 AM 發表
只有一張,唔好意思!

https://www.facebook.com/media/s ... 59301591&type=3

十分十分唔該哂師兄, 你映相好正





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver