回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小貓作---新手砌1/8琉璃大作戰
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-15 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 
小貓作---新手砌1/8琉璃大作戰

原來想買小忌廉的....但因為考慮到自己的實力問題而放棄了,反而買了這件較為簡單的,作熱身之用= =....其實真正看上的原因還是因為它的裙子...好可愛啊~如果我有一條就好了,所以這次最用心製作的地方就是條裙了 ...整件模型給人的感覺是比較清純的..所以用色方面以粉色陰影為主,不過眼部方面對我來說還是不太行....眼睛總係有點怪怪的....(因為今天一整天都在拼命...所以最後沒有時間再來修改了= =,改天,我一定會再畫過架~!!
這是一件豪邁而作的作品.....希望大家不會討厭就好了
再來...去相~~~~~~~!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-15 01:27 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]161208[/attach]

[ 本帖最後由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-10-15 01:30 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-15 09:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 健次郎 於 2007-10-15 01:27 AM 發表
搶灘大成功∼∼∼

好無聊啊~~~~

QUOTE:
原帖由 小P 於 2007-10-15 02:08 AM 發表
我都有尼只``不过未轮到搞他.....

只眼好似有D斗鸡哦....

眼既問題其實主要因為反白位既關係....所以我對眼我係絕對會再噴過既^^

QUOTE:
原帖由 freedom0087 於 2007-10-15 02:29 AM 發表
真係想問你, 你噴油有無戴手套咖, 天拿水好傷皮膚喎.

無戴架...因為整野果陣會唔方便....天拿水....其實又都係幾傷既,不過能夠一整天拼命去整模型...做到累,做到忘記食飯....雖然成品不太好的說....也過足癮啊~~~~

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-15 03:29 AM 發表
Wah.....老細!!你洗唔洗拱快手呀!!係咪請槍( 獅子王 )!!快說!!!

冇wo~~~~佢都未玩過人形點幫手啊~~~可能佢噴的話仲差過我 (kakaka)





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-15 10:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2007-10-15 03:58 AM 發表
d 色好柔和

但隻眼好似豆雞 留白位置唔同

我會改進(即係再畫過= = )因為頭髮果度我冇痴死佢...D陰係可以除下來

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2007-10-15 07:52 AM 發表
好靚呀~~
我都好鍾意條裙~

我都係呀....下次我已經想好砌什麼了?!如果有時間的話,我想砌埋<我的主人>,因為佢條女傭裙正在呼喚緊我^^

QUOTE:
原帖由 健次郎 於 2007-10-15 09:35 AM 發表


Cody兄,多謝你那麼抬舉我,不過我還未到玩囡囡的時候,家下仲係懶gun人中∼
幫手影相唔算係請鎗吧http://blogimage.roodo.com/onion_club/5a6 ...

咪搶回人呀~~~~搶灘不止還要搶回?!不要忘記我才是樓主啊?!~喵~眼部火焰炮~喵~





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-15 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-10-15 09:59 AM 發表


原來你就係獅子王XD

第一隻唔錯啦

不過膚色仲有進步空間

謝喔~~~沒錯,佢就係大大件啦

QUOTE:
原帖由 健次郎 於 2007-10-15 10:27 AM 發表


死火,嘩呀∼∼∼
http://blog.roodo.co ...

蝦~!問你怕未.....

QUOTE:
原帖由 jammy_2002i 於 2007-10-15 11:11 AM 發表
第一次黎講都算唔錯呀, 裙仔d陰影噴得幾自然,不過細緻既地方髹得唔夠好, 右手同滕籃既交接位穿左崩, 要用幼筆慢慢修補,唔可以心急~ 至於對眼真係有少少鬥雞問題,建議畫眼之前做少少相關人物既資料搜集,咁就唔怕 ...

多謝晒你既意見...之後我再畫既時候會注意架啦~

QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2007-10-15 12:07 PM 發表

我的主人@@

哈, 我3個女角都買左成年幾都未砌

不過佢件女仆衫都幾煩

你對囡囡d 衫好似有興趣, 戰鬥服都係不錯選擇

我就係知佢件野惡攪所以先買呢隻來試下...平平地,件唔多...其實都好arm新手砌.....一句講晒...過足癮了^^





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-15 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-15 12:07 PM 發表

喔.......健兄,囡囡才是王道啊!!!快快加入砌囡囡行列吧!!!

靜靜雞話比你聽啦~~佢D陰影感唔太好架,所以佢係唔會砌注重自然陰影既囡囡架~~

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-10-15 12:09 PM 發表
wa,....好快手,都幾好啦...奇....樓主唔係應該砌男人形?唔通呢隻送比人??不如下次砌隻更性感架囉.....
條裙仔好短啊....如果有真人著黎睇下就好了

喔~~睇來明天喜乳牛身材既泳衣囡囡wo~~....
條裙我好鐘意....如果有真既..我都想買來著

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-15 12:14 PM 發表


喔.......當你每天浸淫在天拿水中,連我對纖手亦開始巢皮了.........小心.....小心!!!

至於請槍問題........嘿.......這個只有你倆才知道!!!

說真的,第一次砌囡囡 ...

我都唔係每天浸...冇野掛^^
100%冇請搶架~~~~~原因只有一個....唔講啦...會有人追斬架...驚驚

QUOTE:
原帖由 健次郎 於 2007-10-15 01:13 PM 發表


囡囡時代仲未到,家下都係gunpla∼
我的時代應該係:(gundum>車車>狗狗>afv>囡囡)
家下有小猫呢個1/1已經足夠了
閃人http://blogimage.roodo.com/on ...

又來啦....

QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-10-15 01:18 PM 發表
星期六睇住妳買...
今日就KO
GOOD^^

好鍾意條裙子喔

多謝晒啊~一整天10多個鐘拼命地幹當然ko到啦~~但之後累到眼濛濛....拿噴槍既手失去知覺了





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-16 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2007-10-15 01:30 PM 發表
條裙噴得好靚~,睇到我都想入返隻

入啦入啦....依家有特價架~~折完6x...超抵玩

QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2007-10-15 02:23 PM 發表
  我都好愛這個角色嫁!

不過想要艦長服多一點

不過呢個造型可愛D wo~

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-10-15 01:41 PM 發表

貓姐識朝比奈mikuru beam?!

唔識架= =

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-15 01:38 PM 發表

囡囡竟然排到最後!! 殺!!
不過見有狗狗,算啦!!

狗狗係我砌既...至arm!!

QUOTE:
原帖由 卡嘉莉. 於 2007-10-15 05:24 PM 發表

講得冇錯呀~ 加碼

沒錯...就係呢套啦~喵~

QUOTE:
原帖由 阿烏 於 2007-10-15 07:20 PM 發表
個"木箱"好像真bor,點油架?

用郡仕油深啡噴左個底之後...用淺啡法郎油wash~

QUOTE:
原帖由 Ayanami 於 2007-10-15 07:26 PM 發表
遮蓋膠紙的運用需要改善

多謝指教~

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-10-15 10:08 PM 發表
1:8都好細件咁....
做到依個level 好好ga la
p.s 好似太令立立....可以執執佢

thx~多謝捧場

QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2007-10-15 10:09 PM 發表
真係快手, 我都買左, d 件好靚, 希望可以快 d 開到工........

本來諗住都係噴粉紅, 而家可能會改改, 唔係太想撞色!

咁要快D開工啦....等睇你既示範作

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2007-10-15 10:37 PM 發表

我都想買呀~~~
但係揾唔到工唔敢買呀

買啦....依家買真係好平乍....過多幾日就冇架啦

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-10-15 11:03 PM 發表

我以為佢出呢招添

估錯左lu......喵~眼部火焰炮~喵~

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-10-15 11:04 PM 發表


好平咋喎....你賣咁幾件模型都買到了

沒錯.....講得arm...一於一齊砌呢隻啦~!!





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-16 12:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2007-10-15 11:57 PM 發表
下次一於整埋小忌廉啦!!! 我都有一隻未完成~~

我睇中果隻小忌廉係1/6來架.....驚攪唔店...個D頭髮可能要保夾口tim~~試多幾隻先^^因為佢係我既至愛來架

QUOTE:
原帖由 Husky.小杰 於 2007-10-15 11:58 PM 發表


布子點會係火焰砲佢個d係屎屎炮= =

佢係一時時控制唔到....有時佢真係出到超強既眼部火焰炮架





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-17 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2007-10-17 08:19 PM 發表
剛剛去左一次暗花王子間鋪.......話無晒隻琉璃
訂都唔收,唔會番貨
暗花王子仲話有人一掃就掃左兩隻
究竟係邊個呀

見樓主整得咁靚,想買隻玩下都唔得

下~~~唔係話= =...?!
你可以買第二款來砌架....有D1/6百零蚊都好抵....應該仲有幾款係賣6x(果 D都超值架)





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver