回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 勇者系列模型或玩具
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2009-12-8 09:37 AM  資料  短消息  加為好友 
勇者系列模型或玩具

請問有朋友知道勇者系列有推出過模型/可動figure嗎?如果有,那會是哪一間公司的產品?知道的可以告訴一下嗎,謝謝!





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-12-8 09:40 AM  資料  短消息  加為好友 
師兄係咪講緊DQ 系列!?





自我封閉期...
頂部
gundam000
壹等兵
Rank: 1



UID 601
精華 0
積分 8
帖子 106
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-21
狀態 離線
發表於 2009-12-8 09:57 AM  資料  短消息  加為好友 
應該講緊勇者系列機械人吧?
其實有好多間廠出。
吾知你講邊間廠呢?

頂部
iengiektat
平民
Rank: 1



UID 20796
精華 0
積分 0
帖子 36
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-12-8 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 
模型,可動同合金都有出過,勇者王合金就有max出同cm's出,想玩變型就cm's出,想外型出色就max個隻,
另外cm's都有出可動,不過質素就真係麻麻,如果負擔得起個人推介就max隻勇者王,
隻野真係十分出色,合金又重
cm's就出齊哂咁多個型態既勇者王,可以玩分體合體,不過可動就麻麻
另外模型都有出過,都要靠自己上色,咩廠出就唔係好記得
另外山口式前幾年都有出過勇者王既可動figure,係記得咁多

另外cm's都有出過友情合體,不過就限定野又貴又脆,唔係死士就真係唔好買
cm's都有出過一批勇者系列既figure,都叫做好多款,友情合體至勇者王都有出過.
如果想追返勇者玩變型合體都要靠前個批韓版勇者系列

[ 本帖最後由 iengiektat 於 2009-12-8 07:11 PM 編輯 ]

頂部
gundam000
壹等兵
Rank: 1



UID 601
精華 0
積分 8
帖子 106
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-21
狀態 離線
發表於 2009-12-8 06:18 PM  資料  短消息  加為好友 
其實模型系青文教才出ge,質數超吾隱定,買前要有好高的心理質數呢。
靚仔的有:OVA勇者王
吾靚仔的有:超能加爾,TV版勇者王,Game版不知明勇者
其實好彩數的話,會搵到勇友社的太陽勇者模型。
用ABS膠做,但系D膠色好靚,買前要有心理準備。因為系好耐之前出,變型好麻煩。

頂部
Tony仔 (黒き亡霊)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 419
精華 0
積分 14
帖子 1312
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-4
狀態 離線
發表於 2009-12-8 06:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam000 於 2009-12-8 06:18 PM 發表
其實模型系青文教才出ge,質數超吾隱定,買前要有好高的心理質數呢。
靚仔的有:OVA勇者王
吾靚仔的有:超能加爾,TV版勇者王,Game版不知明勇者
其實好彩數的話,會搵到勇友社的太陽勇者模型。
用ABS膠做,但 ...

隻太陽勇者見到盒側既完成圖會唔想買......而且又貴





頂部
gundam000
壹等兵
Rank: 1



UID 601
精華 0
積分 8
帖子 106
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-21
狀態 離線
發表於 2009-12-8 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2009-12-8 08:09 PM 發表

隻太陽勇者見到盒側既完成圖會唔想買......而且又貴

N咁耐ge野,系咁加啦。我差吾多買齊。
其實冇樣好,系比玩具靚仔D,同埋平D。

頂部
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2009-12-10 07:56 AM  資料  短消息  加為好友 
看見大家的回復之後,去查了一下,發覺cm's corporation還真令人傷心...隻泰丹X同太陽勇者...無言了 我死忠這兩個和聖勇者的說

之後又看見yamato的群雄係列,質素居然相差那麼多,群雄係列除了超重神之外其他的都很漂亮,可惜這邊沒有發售,請問有沒有香港的網上玩具店?感覺如果是香港的話貨物會比較齊全





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver