回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/6 Lacus
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-11-18 07:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
1/6 Lacus

小小改做....
唔知點解影到成個黑妹咁

[ 本帖最後由 aozaki 於 2007-11-18 07:55 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-11-18 07:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-11-18 08:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2007-11-18 07:56 PM 發表
個造形都唔似lacus gei
不過樓主功力可見一斑~

買個3隻lacus..我覺得佢係最似
不過好似冇一隻lacus真係似佢本人

QUOTE:
原帖由 布仔 於 2007-11-18 07:56 PM 發表
洗唔洗咁pink呀(果到)

係燈色黎

QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2007-11-18 07:59 PM 發表
好性感啊!






唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-11-18 09:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 njvf 於 2007-11-18 08:09 PM 發表
誰人有止血散



QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2007-11-18 08:11 PM 發表

meer黎ga ma
唔似係正常
雖然人設上兩個人個樣一樣



QUOTE:
原帖由 kog 於 2007-11-18 08:35 PM 發表
meer來架...

我喜歡meer多過Lacus,官方要保持Lacus形象所以會好限制,但meer...

e件首辦當初公報我都好想買,但得果間出又有透明件,所以冇買...
不過見到原來可以脫....現在又想買返  ...



QUOTE:
原帖由 卡嘉莉. 於 2007-11-18 08:44 PM 發表

喔~~原來你係鐘意e種既~~

好令女呀~~>w

唔怪得啦 頭先唔記得lacus串 搵晒成張說明書都搵唔到佢個名
kog兄快d買啦 好想睇你魔改





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-11-18 11:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 tttttt22hk 於 2007-11-18 09:34 PM 發表
PM D 無修正相比我

PM左

QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2007-11-18 09:57 PM 發表
我想問下件衫有無痴埋左前後parts?
我假組果時睇落好似除唔番...T_T

冇痴..用銅枝set

QUOTE:
原帖由 C5960 於 2007-11-18 10:03 PM 發表
(路過)
這個呢......
是米亞來的......
(留意髮夾,
拉克斯是像兩條閃電那樣,
而米亞的是星形)
至於這個成品是甚樣呢,
因我不是玩人偶,
所以不會看,
只是如果以本人的看法,
是過火了。

點會過火呢 都少+左點
俾著d魔人 褲左都無得你著

QUOTE:
原帖由 kog 於 2007-11-18 10:14 PM 發表
我下年已經有另一隻金髮裸囡要砌,而且可能是起雙飛...http://blog.roodo.com/onion_club/ ...

你要小心身體

QUOTE:
原帖由 skwong 於 2007-11-18 10:37 PM 發表
小小意見!!請見諒!!
太sharp..沒有了自然美!!
對眼....好似....唔係那麽好!!

係唔係個陰影太深





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-11-20 07:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2007-11-19 12:33 AM 發表
ths
魔術盒件件衫真係...有度一hihi就穿左...而家要補衫....
聽日應該可以開始噴...

加油呀 等睇好野

QUOTE:
原帖由 阿烏 於 2007-11-19 12:30 PM 發表






唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-12-19 07:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 anson1994 於 2007-12-18 06:13 PM 發表
好性感啊



QUOTE:
原帖由 蘿莉魂 於 2007-12-18 06:39 PM 發表
有無地方可以比我see下.無格的圖????

http://hk.myblog.yahoo.com/llk4670
你個頭像係唔係朝比奈黎嫁

QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2007-12-18 08:54 PM 發表
  正呀! 可惜我技巧唔好, 油唔到~

一齊努力





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver