回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 緊急通告!懇求聲援反對高鐵西九專用通道方案
GradyChan
平民
Rank: 1



UID 34563
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2010-1-15 09:46 AM  資料  短消息  加為好友 
只是步行十分鐘便可連至港鐵其實巳很方便(並不是自成一角)

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-15 09:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:51 AM 發表
就像新機場當年也有很多反對聲音,但現在我相信很多人會因新機場而受惠

又用機場比高鐵, 機場可通向全球, 除咗旅遊同生意往來, 仲可做物流 (機場最賺錢項目)~

反觀高鐵, 只可作旅遊 & 商業, 物流做唔到, 而且只可以往返大陸... 高下立見~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-15 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:54 AM 發表
但設於西九是最近金融中心

如果一個基建是否只為金融,難怪香港的發展單一化....
人流如果對金融或經濟有幫助的話,它可以向香港流,也可以向北流,誰可保證一定向香港流....





2014 我活過
頂部
GradyChan
平民
Rank: 1



UID 34563
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2010-1-15 09:50 AM  資料  短消息  加為好友 
既然大家認同郊區越來越少,大家應保育錦田一帶

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:58 AM 發表
只是步行十分鐘便可連至港鐵其實巳很方便(並不是自成一角)

高鐵 selling point 係快, 而家要深圳落車過關, 黎到香港仲要拖住件行李行十分鐘轉車, 真方便...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 09:55 AM 發表
我想問大家,有否見過其他國家會將高鐵站放在郊區?e.g:日本or 歐洲...𥳁

有, 咪係祖國嘅高鐵廣州站, 你都覺得怪吓

QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:43 AM 發表
而且番禺郊區將會是另一重點城市發展,論地方大小跟錦上路完全兩回事

祖國發展郊區就 yet yet yet, 香港發展錦上路就唔掂
祖國地方大就好發展, 香港地方細就就完全兩回事?

QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:51 AM 發表
就像新機場當年也有很多反對聲音,但現在我相信很多人會因新機場而受惠

邊有反對聲呀

QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:54 AM 發表
但設於西九是最近金融中心

"金融中心"? 成個香港先算金融中心, 唔係計地區.
近中環有乜用, 任志剛上年去過武漢幾多次? 你去過幾多次, 我估我呢世都無必要去.

[ 本帖最後由 SIMONLLM 於 2010-1-15 11:30 AM 編輯 ]





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
GradyChan
平民
Rank: 1



UID 34563
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:18 AM  資料  短消息  加為好友 
日本由高鐵 轉地鐵 都要行5-6分鐘la!!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:18 AM  資料  短消息  加為好友 
金融中心??? 香港就只有"金融中心"一樣經濟??? 坐車既人都會同"金融中心"有關???

今日香港個經濟咁單元化就係因為一直以來班死官單一發展"金融中心", 搞死晒其他經濟. 班死官只會用textbook logic, 認為只要班做金融佬發大達就會洗錢"帶動其他經濟"... 好聽d就叫帶動經濟, 實施就係服侍班金融佬... 結果依家就係金融佬炒高晒d物價, 安安份份打工既就自己都養唔起, 貧富懸殊越來越大, 想儲錢, 唔好諗啦, 搵錢地方只有炒股, 搞到全民皆股, 仲要金融風暴來完一次又一次, 即係講到明金融唔可以係成個城市唯一主力經濟, 要有其他經濟係金融風暴來既時候支持住香港, 但政府所謂既6大產業全部得個講字... 依家唔發展返其他經濟仲一味死靠金融係執迷不悟定唔肯認錯... 仲要起條假高鐵去粉飾??





路過既厚多士
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 11:02 AM 發表
既然大家認同郊區越來越少,大家應保育錦田一帶

而家高鐵穿過成個新界, 影響要搬遷家庭比起係錦上路不知多少倍...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
GradyChan
平民
Rank: 1



UID 34563
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:19 AM  資料  短消息  加為好友 
高鐵 不只是去武漢ka

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 11:30 AM 發表
日本由高鐵 轉地鐵 都要行5-6分鐘la!!

人地高鐵同地鐵係連接住, 而且最重要人地唔駛過兩次海關...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 11:31 AM 發表
高鐵 不只是去武漢ka

我知, 咁我問你, 仲有乜站.
任志剛作為金融界代表, 佢有冇去過其他站, 近中環做乜

[ 本帖最後由 SIMONLLM 於 2010-1-15 11:50 AM 編輯 ]





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
GradyChan
平民
Rank: 1



UID 34563
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:22 AM  資料  短消息  加為好友 
除了金融外還可帶動旅遊業ka!!

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:19 AM 發表
高鐵 不只是去武漢ka

人地只係舉出一個例子
你唔係真係當高鐵只會去到武漢





俺がガンダムだ!
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 10:22 AM 發表
除了金融外還可帶動旅遊業ka!!

咁起係錦上路就唔可以帶動旅遊業





俺がガンダムだ!
頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 11:34 AM 發表
除了金融外還可帶動旅遊業ka!!

為旅遊業咁為乜要比多d錢建個站係西九

香港人, 最多咪上深圳, 東莞, 搭返火車, 直通巴咪得囉. 往沙田, 屯門果 D, 你唔係叫佢去西九搭你架高鐵吓
去北京, 武漢玩果 D, 去得咁遠地方玩, 咪搭返飛機囉, 你地唔搭飛機, 咁港龍, 機場, 機鐵點算, 機鐵 LOSS, 港鐵加價, 咁又要我比
去北京, 武漢做嘢, 一日有幾多人, 唔會有幾萬人吓, 去得咁遠, 唔會即日來回吓, 你節省幾個鐘, 不如我節省幾佰億.
大陸人落嚟玩....你地大把時間...行落嚟都得啦, 快果少少, 唔係又要我比吓





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 11:31 AM 發表
高鐵 不只是去武漢ka

而家講緊總站地點問題, 你游咗去邊~?





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:37 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #135 MSZ-010 的帖子

原本住一晚酒店d商務客都走埋

揸過境巴士d大佬又被迫裁員

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 
連有權投票既議員都唔清楚d細節, 可以幾擔心所謂"支持"政府方案既人, 有幾多係為支持而支持, 為保皇而保皇... 當然果班既有利益既功能組別就更唔洗講啦..

不過, 民選既真係唔同d, 起碼有識負責去面對市民, 會去面對市民問題, 肯放下身段同市民對話...

反觀以為自己高高在上既bowtire...

又一定講明普選既重要.....(要記得選特首果幾百位"特權人士"係來自邊到)

QUOTE:
單挑反高鐵人士 鼠王芬被問到口啞
(明報)2010年1月15日 星期五 05:10

【明報專訊】一班反高鐵人士呢幾日都喺立法會門外斷食,希望盡力阻止議員支持高鐵撥款。噚日特首答問大會,煲呔點都唔肯效法前總理趙紫陽,親自去見班年輕人,反而專業會議嘅梁美芬就喺會議完結後,主動去單挑班年輕人,就政府高鐵方案辯論,結果畀人問到高鐵細節,包括錦上路方案、高鐵速度等,佢即刻講唔太清楚,要返去睇吓。

梁美芬同班反高鐵人士強調,因為政府都仲有口的問題未解決,所以佢傾向投棄權票,又好強調支持興建高鐵,話對香港下一代係好事。講完之後,班反高鐵嘅人係咁問佢究竟有無諗過菜園村居民嘅下一代,仲鬧佢偷換概念。

梁美芬單人匹馬走去同班反高鐵人討論,都算有勇氣,但反高鐵人士唔多領情,喺佢離開時就叫佢「出入平安」、「走啦富人」,但梁美芬都好禮貌地叫佢口地小心天氣凍,要著多件衫。事後梁美芬同記者講,話近排都收到好多電郵,話如果佢投支持票,就要小心出街。






路過既厚多士
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 11:34 AM 發表
除了金融外還可帶動旅遊業ka!!

現有鐵路網絡同交通運輸帶動唔到咩
係一定要高鐵先得
你有無搭過東鐵架
你知唔知東鐵每逢星期五、六迫車咁返上大陸
星期日就迫爆車咁返黎香港

重有香港最多咩人?
武漢人?湖北人?湖南人?上海人?北京人?西藏人?東北人?
你又一年去以上既地方幾多次?十次?五次?定還是一次都無?

睇晒閣下既回覆,我唔知你係咩年紀既人,但係好明顯閣已被政府發出既訊息洗左腦
又或者可能你有幾百萬身家唔憂做,交稅當倒一樣水咁EASY,但係我地一眾打工仔,好希望我地出既錢用於合理同有效率既地方度

重有你既回應模式真係好似D高官,含糊咁答一兩句就算,入紙申請做政府工啦

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver