原帖由
ch_lycab 於 2010-1-13 12:35 PM 發表
兄弟,果班支持起高鐵既所謂"50後專業人士"都咪係為自己既利與害為先,佢地會為中國發展架構去諗
咁點解回歸後呢十幾年,又唔見佢地為香港發展架構去諗,而返晒上大陸搵真銀
基本法寫左香港d 稅唔洗分俾大陸, 依家大陸就用方法收啦...
條野罷到明係亞公要起來俾人睇"中國現代化", 有條高鐵連通"全國", 有冇人坐唔緊要, 起左先算. 香港人有幾多人真係想要"坐"呢條野入大陸先?? 想起既都只係想有基建起會有工開, 而唔係想坐佢入大陸會有幾方便.
長遠競爭力?? 呢條只係坐得人唔係運貨既鐵路可以點增加競爭力先?? 依家來香港好難咩, 未來要來香港又好難咩, 又點解會有幾萬人係每日係北京, 武漢坐鐵路來香港呢?? 做生意既, 唔會省果少少錢唔坐飛機, 時間貴過果 D車費.
又或者呢個其實係一個香港政府"長遠"人口居住政策重要一部分, "冇錢係香港買樓就反入大陸住, 香港只會留俾d有錢佬既姐", 蟻民要返香港就有條野俾你坐啦, 所以咩用一半錢可以起公屋緊係唔肯過你啦, 起左仲點趕d人走呀. 仲要起左個站係新界, 到時d人要轉車先出到九龍咪又要再起過.
香港人一向冇愛國主義唔係今日既事, 英國佬一直教出來既係咩都為自己打算先.. 依家香港人真正開始明白香港係香港人自己既了, 唔係以前上幾代咁係大陸移民過來, 政府唔係鬼佬, 個政府唔洗下下都為左個電髮亞媽先. 點解會有97年前既移民潮, 除左6 4 有加令多左人走之外, 都係因為果時果 D人唔覺得香港係自己既根, 再加上對大陸既不信任. 好了, 要走既走左, 驚死既都返晒來了, 依家香港人過左百年之後終於認為香港係自己既, 用返香港人只係為自己打算既logic, 你搞香港, 即係搞到自己既野, 點會唔放過你. 到左呢班80後, 真真正正香港長大, 由細教到佢都對香港有根, 自然會為香港著想先... 班所謂學者高官仲以自己果種以錢行頭, 用錢/物質就可以收賣既既心態去套落班由細到大都唔多點洗擔心溫飽既, 自然係對牛彈琴. 所以知溫飽以後廉恥, 個社會相對係溫飽左, 自然會對物質以外既有要求啦... 成日話香港文化沙漠, 到香港開始唔係只有錢文化就唔識對應.. 所以可以睇到政府d官幾無能, 仲要話香港係行政主導, 唔死就有鬼啦...