回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 緊急通告!懇求聲援反對高鐵西九專用通道方案
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-1-13 12:47 PM 發表
基本上能夠增加人流的配套設施, 我都會贊成興建的, 長遠計唔可以單靠羅湖同赤腊角兩個主要口岸, 這是大前提

細節方面可以慢慢傾, 大型基建項目一定會駛好多錢, 亦要預左回本期會好長, 以幾條隧道為例就可知, ...

現在係政府唔比你慢慢傾,係要你硬食,(係食硬你班蟻民).





2014 我活過
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-1-13 12:47 PM 發表
基本上能夠增加人流的配套設施, 我都會贊成興建的, 長遠計唔可以單靠羅湖同赤腊角兩個主要口岸, 這是大前提

細節方面可以慢慢傾, 大型基建項目一定會駛好多錢, 亦要預左回本期會好長, 以幾條隧道為例就可知, 唔好一見億億聲就起晒幹, 當年起西鐵唔講唔知都駛左幾佰億

一佰年前起廣9鐵路都係天文數字, 如果以今日的角度去睇都係起唔過, 咁呢一佰年黎的人流物流點樣算??? 搵貨車載? 搵大隻佬搬? 定係去晒廈門或澳門果邊走?

起西鐵都可以打通新界各區, 起高鐵就得西九一個站, 好大分別...





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
sieg~~
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4684
精華 0
積分 26
帖子 848
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-15
狀態 離線
發表於 2010-1-13 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-1-13 10:23 AM 發表
聲明在先,
我無睇曬所有post.

小弟愚見
1)唔起香港死硬,起就死慢d(中國已經係一個好大o既經濟實體,無可能唔同佢做生意/來往).
2)當初如果香江d農/畜/漁民話"我地都無$搭飛機o既,係得d鬼佬同有$佬先會用, ...

咁睇尼位人兄都係小朋友,唔駛交稅,用6xx億尼快2min ,多謝哂o,得閒睇多d報紙你就知起完有幾廢,仲要拆人屋企a....

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-1-13 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 
睇完所有post喇!

我o既感受只係
1)只得兩種人 A>只睇高鐵對自己有幾多利與害 B>以整個中國發展架構去念,以長遠及整體多元化去考慮
2)有些人只是集中討論"起唔起"為先, 如果起先唸$同配套. 而有些人一起討論不理先後.
3)出發點 A>大陸靠香港, 所以亞公要比部份$  B)香港靠大陸,為了提高競爭力吸水(比起其它省份),唯有全資起 C)各不依靠起唔起無所謂

如果要辯論先要定
1)高鐵對"香港人"有可益處 or 高鐵對國家發展有可益處
2)由(結論1)來決定起唔起
3)如起先決定"地點, $ & 配套"

大家o既立足點都唔同,已失去了辯論價值, 只為了爭辯而爭辯了又傷感情, 大家可以以砌模而聚在此地是一份緣啊!


(為了不傷大家感情,我只好睇post, 同砌模好了 )

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-1-13 02:04 PM 編輯 ]

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-1-13 12:47 PM 發表
基本上能夠增加人流的配套設施, 我都會贊成興建的, 長遠計唔可以單靠羅湖同赤腊角兩個主要口岸, 這是大前提

細節方面可以慢慢傾, 大型基建項目一定會駛好多錢, 亦要預左回本期會好長, 以幾條隧道為例就可知, ...

西鐵同東鐵我都曾經搭過好幾年,因為我都試過係天水圍同北區返工
西鐵放工時間都基本有位坐,就算企都唔係好迫
但係東鐵......唔5點半前上車,一定迫死你

講返高鐵,正如好多大大咁講,我再反問你一年返幾多次北京、上海、武漢、雲南、西蔵先?
而且好多港人返大陸活動區域都係廣東省一帶,用腦諗都知啦,香港最多咩人?西蔵人?上海人?北京人?湖北湖南人?
而且你知唔知政府吹到高鐵每日有9萬到10萬人次......
重有,以香港到福田咁短既路段,根本就做唔到每小時300公里既高鐵,只可以淪為每小時200公里"高不成低不就"鐵路
用6百幾億做條掛名"高鐵"出黎,咁呢d錢邊個出架,咪又係我地

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-1-13 01:22 PM 發表
睇完所有post喇!

我o既感受只係
1)只得兩種人 A>只睇高鐵對自己有幾多利與害 B>以整個中國發展架構去念,以長遠及整體多元化去考慮
2)有些人只是集中討論"起唔起"為先, 如果起先唸$同配套. 而有些人一起討論 ...

兄弟,果班支持起高鐵既所謂"50後專業人士"都咪係為自己既利與害為先,佢地會為中國發展架構去諗
咁點解回歸後呢十幾年,又唔見佢地為香港發展架構去諗,而返晒上大陸搵真銀

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-13 12:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-1-13 12:47 PM 發表
基本上能夠增加人流的配套設施, 我都會贊成興建的, 長遠計唔可以單靠羅湖同赤腊角兩個主要口岸, 這是大前提

細節方面可以慢慢傾, 大型基建項目一定會駛好多錢, 亦要預左回本期會好長, 以幾條隧道為例就可知, ...

而家過關上大陸有三個口岸有四個 : 羅湖, 黃崗,落馬州, 西部通道...

赤立角係機場, 唔係去大陸既口岸...

另, 東 / 西鐵係因為要配合城市規劃人口發展而興建, 係有計劃, 唔似高鐵靠估就洗咗個天文數字...

天曉得十年後大陸可能開放到唔再需要靠香港衝出世界, 高鐵到時變廢鐵 (香港重要不停注資供養), 需知而家大陸只會越黎越開放, 唔會走回頭路...

[ 本帖最後由 twinsa 於 2010-1-13 02:13 PM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2010-1-13 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-1-13 02:11 PM 發表

而家過關上大陸有三個口岸有四個 : 羅湖, 黃崗,落馬州, 西部通道...

赤立角係機場, 唔係去大陸既口岸...

另, 東 / 西鐵係因為要配合城市規劃人口發展而興建, 係有計劃, 唔似高鐵靠估就洗咗個天文 ...

都未計到時保養,維修高鐵要幾多錢...

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2010-1-13 02:16 PM 發表

都未計到時保養,維修高鐵要幾多錢...

有一日睇now既2字台,講德國高鐵既一次意外,就係因為用左劣質既車輪導致金屬疲勞而車箱出軌

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-13 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-1-13 10:23 AM 發表
聲明在先,
我無睇曬所有post.

小弟愚見

2)當初如果香江d農/畜/漁民話"我地都無$搭飛機o既,係得d鬼佬同有$佬先會用,起個[啟德]機場o黎做乜?", 你估香港e+會係點?(可能仍然係一個漁村,但起碼有2份一機會變到e+咁)

最初嘅啓德機場唔係政府起嫁, 係私人做吓做吓, 交比政府做落去, 唔係點會叫 "啓德", 而唔係叫香港, 九龍城, 皇家, 英皇 .....
所以有用, 有錢賺, 私人公司會參與.
基建要有, 由政府比錢亦合理, 但要合適合用. 無奈呢幾年政府嘅决定錯漏百共, 傾清楚D得唔得先

[ 本帖最後由 SIMONLLM 於 2010-1-13 02:52 PM 編輯 ]





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-13 01:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-1-13 12:35 PM 發表


兄弟,果班支持起高鐵既所謂"50後專業人士"都咪係為自己既利與害為先,佢地會為中國發展架構去諗
咁點解回歸後呢十幾年,又唔見佢地為香港發展架構去諗,而返晒上大陸搵真銀

基本法寫左香港d 稅唔洗分俾大陸, 依家大陸就用方法收啦...

條野罷到明係亞公要起來俾人睇"中國現代化", 有條高鐵連通"全國", 有冇人坐唔緊要, 起左先算. 香港人有幾多人真係想要"坐"呢條野入大陸先?? 想起既都只係想有基建起會有工開, 而唔係想坐佢入大陸會有幾方便.

長遠競爭力?? 呢條只係坐得人唔係運貨既鐵路可以點增加競爭力先?? 依家來香港好難咩, 未來要來香港又好難咩, 又點解會有幾萬人係每日係北京, 武漢坐鐵路來香港呢?? 做生意既, 唔會省果少少錢唔坐飛機, 時間貴過果 D車費.

又或者呢個其實係一個香港政府"長遠"人口居住政策重要一部分, "冇錢係香港買樓就反入大陸住, 香港只會留俾d有錢佬既姐", 蟻民要返香港就有條野俾你坐啦, 所以咩用一半錢可以起公屋緊係唔肯過你啦, 起左仲點趕d人走呀. 仲要起左個站係新界, 到時d人要轉車先出到九龍咪又要再起過.

香港人一向冇愛國主義唔係今日既事, 英國佬一直教出來既係咩都為自己打算先.. 依家香港人真正開始明白香港係香港人自己既了, 唔係以前上幾代咁係大陸移民過來, 政府唔係鬼佬, 個政府唔洗下下都為左個電髮亞媽先. 點解會有97年前既移民潮, 除左6 4 有加令多左人走之外, 都係因為果時果 D人唔覺得香港係自己既根, 再加上對大陸既不信任. 好了, 要走既走左, 驚死既都返晒來了, 依家香港人過左百年之後終於認為香港係自己既, 用返香港人只係為自己打算既logic, 你搞香港, 即係搞到自己既野, 點會唔放過你. 到左呢班80後, 真真正正香港長大, 由細教到佢都對香港有根, 自然會為香港著想先... 班所謂學者高官仲以自己果種以錢行頭, 用錢/物質就可以收賣既既心態去套落班由細到大都唔多點洗擔心溫飽既, 自然係對牛彈琴. 所以知溫飽以後廉恥, 個社會相對係溫飽左, 自然會對物質以外既有要求啦... 成日話香港文化沙漠, 到香港開始唔係只有錢文化就唔識對應.. 所以可以睇到政府d官幾無能, 仲要話香港係行政主導, 唔死就有鬼啦...





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-13 02:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-1-13 12:59 PM 發表

而家過關上大陸有三個口岸有四個 : 羅湖, 黃崗,落馬州, 西部通道...

赤立角係機場, 唔係去大陸既口岸...

另, 東 / 西鐵係因為要配合城市規劃人口發展而興建, 係有計劃, 唔似高鐵靠估就洗咗個天文 ...

哀d 講, 西鐵係有晒人係新界西住先開始起, 唔只有計畫啦. 真頭有須求啦...

機鐵就係靠估啦, 如果唔係有東涌線, 真係又變成廢鐵白象啦.

一個城市, 唔係靠有咩"靚靚"先進building既, 係靠有咩人"住"既, 但政府就永遠唔會明, 只會學迪拜不停起d 市民用唔著既野, 以為咁就可以打做一級城市... 好彩之前天幕叫停左咋, 唔係又多隻白象..

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-1-13 02:18 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
Jollyroger
二等兵
Rank: 1



UID 34934
精華 0
積分 0
帖子 67
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-21
狀態 離線
發表於 2010-1-13 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 
超級情景模型

解放軍出動武直9,在立法會上空盤旋,並空降雪豹突擊隊

80後全身淋藍油,拿起弓箭,I See You,陳巧文公主,騎番隻大野豬,保護家園

頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-1-13 03:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2010-1-13 12:53 PM 發表

現在係政府唔比你慢慢傾,係要你硬食,(係食硬你班蟻民).

政府傾乜都無理誠意!西九如是,現在又係咁。吾怪得人反對你喎

頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2010-1-13 04:00 PM  資料  短消息  加為好友 
有高鐵無疑係好形,我都好鍾意鐵道
不過造價太貴效益唔高又影響民生,最憤怒係政府同警方的態度,就算最後一定會通過但唔可以比佢咁順利

頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2010-1-13 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 
如果機場起在Chek Lap Kok都冇問題, 高鑯駛乜去到西九......再講, 西九都唔方便....唔明唔明





old man and slow hand....
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-13 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 philipks 於 2010-1-13 05:02 PM 發表


政府傾乜都無理誠意!西九如是,現在又係咁。吾怪得人反對你喎

可惜,一日無普選,反都反唔來.





2014 我活過
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 05:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2010-1-13 05:46 PM 發表
如果機場起在Chek Lap Kok都冇問題, 高鑯駛乜去到西九......再講, 西九都唔方便....唔明唔明

咪就係,有d話高鐵唔起係西九就唔去.......咁機場你又係去,認真搞笑

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-1-13 05:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我們,,,不再沉默...撐高鐵,撐香港!!





長門,,,製造中...
頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2010-1-13 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 
突然想D膠登人一句話 " 用成700幾億, 點止可以起高鐵, 高達都起都到LA "





~~~ 只攻 與防 守, 超級無敵 大奔走, 狂射精 英隊 ~~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver