回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小貓作-1/6玲玲老師(好大~~衛道人士勿入)
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-6 01:23 AM  資料  短消息  加為好友 
小貓作-1/6玲玲老師(好大~~衛道人士勿入)


玲玲出來又睇掌啦..... ...... .....
與朋友一起砌既... 希望大家喜歡啦^^||||
好大....好大....好大....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-6 01:25 AM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-7 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-5-6 01:28 AM 發表



QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-5-6 01:30 AM 發表
噴血中

呢隻<<渣股>>arm晒你啦~~^^~~

QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-5-6 01:38 AM 發表
夜媽媽放d咁野..... 殺死人了

就係夜先貼出來....冇咁多小朋友睇到~
大人野夜晚貼好D既

QUOTE:
原帖由 kingseven 於 2008-5-6 01:41 AM 發表
咁快又有新作 真利害

我比十個

THX~

QUOTE:
原帖由 一個男孩子 於 2008-5-6 01:50 AM 發表
個件係邊樹買架 可唔可pm or 隱悔d話過我知

響信和地底乜架佬可以買到(上次睇好似仲有現貨tim)
不過佢D現貨汁死人了

QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-5-6 02:21 AM 發表
wa.....貓咪鍾意埋d咁野架!?

客仔野無計啦


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-5-6 02:52 AM 發表






囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-7 02:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-5-6 06:09 AM 發表
樓主已經走火入魔啦!

本來我想噴辮打痕......= =但係我未諗到點噴(技術有限,無法啦)
又想幫佢加... ... ....(下省千字)
原來魔處未算魔

QUOTE:
原帖由 karma 於 2008-5-6 06:39 AM 發表
wow ~~~~ 引死人 起貨咁軛 , 好o野

thx~ 最緊要過癮

QUOTE:
原帖由 小公主 於 2008-5-6 08:02 AM 發表
咁大對 PAAG,跌落水一定浮啦!!!


佢直頭係木瓜來啦

QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2008-5-6 08:08 AM 發表

農夫出黎又抽奬啦............

抽獎?!~抽   頭獎?!~

QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2008-5-6 08:42 AM 發表
小貓好掂 ,有進步之餘仲咁神速,犀利 。件衫啲深淺色做得比孖妹好好多。

呢隻易食好多~孖妹好難砌啊~

QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-5-6 08:44 AM 發表
  大都有d可怕..

大到有媽媽感覺

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-5-6 08:44 AM 發表
雖然好靚....
但都想問一句 : 點解小貓會砌E D既

代陳姓客人砌既沒辦法啦.... ....
人地收左響床下底多年啦....未幫下手清左佢


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-5-6 09:12 AM 發表

呵........好明顯幫某君砌 ga la!!!

<<<<唔G點解好想笑





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-7 02:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2008-5-6 09:35 AM 發表
嘩,一起身就見到d咁野,即刻醒神晒.

咁要好好喂勞你既女朋友啦~:em94:

QUOTE:
原帖由 jammy_2002i 於 2008-5-6 09:39 AM 發表
咁重口味既囡我都唔夠膽o係屋企砌, 砌完都唔夠膽擺o係屋企, 件恤衫好似有d穿幫,masking出左界?

所以佢依家收左響D高達後面= =
終於有人發現tim....件衫領忘記masking,所以入面冇噴肉色

QUOTE:
原帖由 R32 於 2008-5-6 09:48 AM 發表
極度反地心吸力~~~~~

勁呀~~~~多謝十卜

QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2008-5-6 10:05 AM 發表
又快又正

thank you毛毛兄~

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-5-6 11:06 AM 發表

某君~!?
難道係佢傳說之中既男朋友仔~

佢叫男朋友仔.....咁我叫乜野...唔通妹妹仔


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2008-5-6 12:17 PM 發表

上圖啊董伯伯好Q啊~





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-7 02:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-5-6 01:21 PM 發表

wah..........聽講果條友幾十才 ga la wor.........仲男朋友仔.................
真係開心死佢!!!



QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-5-6 02:14 PM 發表

當真

你看.....佢已經開心緊了

QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2008-5-6 01:26 PM 發表
我懷疑D相係起嘉道理農場偷拍........



擺我屋企o羅

momo~... ... ...mo....<<唔通係呢種動物?!~

好呀....拿你果 D來交換的話....絕對沒問題 某人都一定制呀~

QUOTE:
原帖由 LinusPoon 於 2008-5-6 01:29 PM 發表
....酲神....小貓果然勇於嘗試
...d膚色唔錯呀,good ar

thx~潘sir~~~

QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2008-5-6 01:59 PM 發表
越叫人唔好入就越想入....

呢D就係人既心理啦

QUOTE:
原帖由 wingsiu 於 2008-5-6 02:31 PM 發表
Did it make by Codychan? I saw it in his Blg.
If you said made it w/. your friend? Which part did you work in it?

呢隻我噴既....set件+打磨(因為某人話要做野唔得閒)
只有對眼同D鐵圈仔係佢油既(因為手油我既弱項= =)





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-7 02:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-5-6 02:47 PM 發表

我個 blog 係有 post過的,網誌分類係 x 友工作室嘛!!
呢隻我只係幫手畫眼同咀咀,噴油打磨 set 件全部係小貓包辦 ga!!
之前小貓砌嘅孖妹就佢畫完眼我補幾筆!!隻女僕我就完全冇幫 ...

算啦~~如果果位朋友唔信都冇計啦...
係唔係我噴我自己知就可以啦~(我只會享受噴囡囡砌模型既時刻,其他既唔理lu)
最愛渣噴筆噴油~噴油萬歲~!!!

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-5-6 02:49 PM 發表

所以我都有比佢打敗既感覺

我都衰過好多隻架(果 D冇post乍)
俾心機啦~支持你啊~

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-5-6 02:49 PM 發表

手油真係要等陳師父捉住隻手仔黎教先得囉




QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-5-6 03:02 PM 發表
哇 ~ 實在太刺激 la,

我呢D老人家頂唔順 ! ~ ...

你頂得順既...
我個客仔都頂得順你又點會唔得呢

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-5-6 03:43 PM 發表

咸豬手



QUOTE:
原帖由 njvf 於 2008-5-6 06:53 PM 發表
正野



QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-5-6 06:58 PM 發表
士多啤利

THX~~~~乜冇人要冇士多啤利圖咩~~~
冇人想睇?!~

QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-5-6 11:41 PM 發表





QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-5-6 11:52 PM 發表


唔係啵

我見過佢個男朋友仔,都幾英俊嫁啵



QUOTE:
原帖由 suntung 於 2008-5-7 01:13 AM 發表

x2

哇~~咁讚法....某人實開心到笑啦





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver