回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: `EngeLs' LoCus▋樂團 首場演出詳情"(HKML最終版)
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 
`EngeLs' LoCus▋樂團 首場演出詳情"(HKML最終版)

`EngeLs' LoCus▋樂團 首場演出詳情"(HKML最終版)
http://www.facebook.com/event.php?invites&eid=275477467866



日期": 2010年02月06日 (星期六")
時間": 4 : 15 p.m. ~ 4: 45 p.m.
地點": 興華街遊樂場 (長沙灣站C2出口處直行到十字路口轉右)
出演": `EngeLs' LoCus▋樂團 成員
費用": 全免

受邀活動": 數碼「深」情社區教育嘉年華
主辦單位": 東華三院 余墨緣綜合服務中心
場地提供": 香港 康樂及文化事務署

*時間上預鬆動少少及提供初步參考
請繼續支持`EngeLs' LoCus▋樂團~!

HKML獨家優先曲目預報":
1. Again -鋼之鍊金術師主題曲-
2. Where Did You Go -`EngeLs' LoCus ver."-
3. Again -Enocre & Recom. ver.-

======================================================
以上係天道小弟既樂團演出資料...等左咁耐xD"依家公佈左啦...
所有HKML既朋友...無論識唔識天道小弟...
只要熱愛音樂...支持香港音樂...都歡迎一同參加"
叫埋朋友一齊黎睇都得...
傳說中天道小弟既真面目都會亮相XD"


[ 本帖最後由 天道寺總司郎 於 2010-2-5 10:11 PM 編輯 ]

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 07:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2010-1-27 06:58 PM 發表
即係神秘歌係Again -Enocre & Recom.ver

-3-原本係有第三首神秘歌...
但礙於隊員進度問題同埋想維持番演出既水平...
最後就改用小弟自編既Again -Enocre & Recom.ver
所以嚴格黎講係取代左...

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 07:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2010-1-27 07:17 PM 發表
果日學校有步行籌款,應該都黎唔到
請問會唔會有網上重溫?

姐係咁XD"要網上重溫Tim lo~xD"
聽講有大型Cam黎拍...
同你極力爭取下...不過都應該好多人影-3-

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 07:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2010-1-27 07:08 PM 發表

哦...原來係取代
先祝天道兄樂隊演出成功

P.S:可唔可以講下原本第三首既神秘歌係邊首

你私底下PM我..我話俾你聽XD"

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2010-1-27 07:29 PM 發表

我諗大家都想知邊首
天道兄係E度公開俾大家聽

可能性 1": Daybreak's Bell -機動戰00-
可能性 2": Dive into yourself -戰國Basara2-

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2010-1-27 07:36 PM 發表
冇得聽~~~
1.遠...
2.去灣仔會展中心 咩咩教育及職業什麼野(school 為F5生按排的)
去不到啦><
在此祝天道哥哥的樂團 演出成功

哈哈...唔緊要啦"
多謝小黑既支持xD"

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2010-1-27 08:05 PM 發表

講真,我估唱可能性 2會好d
第一,因為首歌女仔唱,對於天道兄既樂隊既主音易掌握D
第二,我自己覺得Daybreak's Bell 係一首好難唱既歌

P.S:好彩天道兄冇揀T.M.R既歌

真係搵唔知邊個唱xd"

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-27 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2010-1-27 08:58 PM 發表

兩隻都好正!我都有玩開band= =不過冇你咁勁開show....

絕對唔係啦"我地玩左唔係好耐嫁咋-3-...
我驚睇完你地會笑就真-3-

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-29 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 
DATA"UPLOAD~

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-1-31 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 
唔係啦...只係因為冇確實時間"
又唔想大家遲左睇唔到先寫大D時間...
實際預15~20分鐘...但係時間佢就預4點幾開始...
最新收到消息話要4點半先開始TIM- -"

頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2010-2-5 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
UPDATE"
請各位朋友如果可以請記得到時出席支持>___<

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver