回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港邊度影尼米兹最好-19日早上去影了相!!!
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-2-19 04:41 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2010-2-19 05:54 PM 發表


師兄好似洩露國家機密喎

人不在中國境內,吹我唔漲





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-19 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2010-2-19 05:59 PM 發表

人不在中國境內,吹我唔漲

希望你所講o既都會3,5年內成真,
身為中國人都會高興,
無論有無實質作用,
起碼係一個軍工哩程碑.

請問它的彈射/回收系統從那裡弄回來的?
(俄國佬已應誠美國不會出售技術同零件比中共),
好像在相中看不到,
發動機又不知是否國產,
(航母用的又不是貨櫃船那種),
俄佬當年只買個殼比中共,
唔同印度佬全包.

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-2-19 08:04 PM 編輯 ]

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-2-19 06:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 08:02 PM 發表


希望你所講o既都會3,5年內成真,
身為中國人都會高興,
無論有無實質作用,
起碼係一個軍工哩程碑.

請問它的彈射/回收系統從那裡弄回來的?
(俄國佬已應誠美國不會出售技術同零件比中共),
好像在相中看 ...

日本人大半世紀前都做到,今時今日既中國要有心做點會做唔到??

你後面既問題,答案又係國家機密播...





頂部
billy1976
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27938
精華 0
積分 1
帖子 620
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
來自 Australia
狀態 離線
發表於 2010-2-19 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 08:44 PM 發表


希望你所講o既都會3,5年內成真,
身為中國人都會高興,
無論有無實質作用,
起碼係一個軍工哩程碑.

請問它的彈射/回收系統從那裡弄回來的?
(俄國佬已應誠美國不會出售技術同零件比中共),
好像在相中看 ...

俄式空母不是用蒸汽彈射的, 而是用滑跳起飛的!!


以下有多一點中國空母的資料, 大家可以看看:
http://junshi.xilu.com/zhuanti/my_2504/





Welcome to my Blog

http://hk.myblog.yahoo.com/billy_yau1976
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-19 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 billy1976 於 2010-2-19 08:46 PM 發表




俄式空母不是用蒸汽彈射的, 而是用滑跳起飛的!!


以下有多一點中國空母的資料, 大家可以看看:
http://junshi.xilu.com/zhuanti/my_2504/

嘩!
哩個網講到真係好似建造左隻航母咁!

點解中國航母有F-14 o既?



查看積分策略說明
附件
2010-2-19 09:11 PM
CV.jpg (86.53 KB)
 
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-2-19 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2010-2-19 05:33 PM 發表

"聽傳聞祖國一早有陸上航母供測試及training,
但好似幾年前已把設施關閉左,
將d$轉比遠程導彈部隊."

要在屋頂起降, 好困難下喎





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2010-2-19 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 09:11 PM 發表


嘩!
哩個網講到真係好似建造左隻航母咁!

點解中國航母有F-14 o既?

啲航空母艦咁大體積,啲人造衛星一早影到走唔甩. ...
不過中國有自己航母係遲早嘅事! ...

[ 本帖最後由 戰斧 於 2010-2-19 10:07 PM 編輯 ]





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-2-20 01:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 08:02 PM 發表

希望你所講o既都會3,5年內成真,
身為中國人都會高興,
無論有無實質作用,
起碼係一個軍工哩程碑.

請問它的彈射/回收系統從那裡弄回來的?
(俄國佬已應誠美國不會出售技術同零件比中共),
好像在相中看不到,
發動機又不知是否國產,
(航母用的又不是貨櫃船那種),

俄佬當年只買個殼比中共,
唔同印度佬全包.

大陸武器系統源自俄羅斯,俄國航母相對用較低成本同技術ge滑躍起飛,而蒸氣彈射要有好多附帶系統
瓦格良呢個size ge CV,中國應該冇乜可能唔大改之下安到落去
蒸氣彈射可以向法國買,至於回收,降落塑帶等,除左俄國,仲有烏克蘭,巴西可以買到





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
Jollyroger
二等兵
Rank: 1



UID 34934
精華 0
積分 0
帖子 67
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-21
狀態 離線
發表於 2010-2-20 02:09 PM  資料  短消息  加為好友 
已在我廣州軍區射程範圍,只須動用東風21D包飽和攻擊即可,作戰開始,倒數10,9,.....

頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-2-20 06:17 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-2-20 02:18 PM 發表

大陸武器系統源自俄羅斯,俄國航母相對用較低成本同技術ge滑躍起飛,而蒸氣彈射要有好多附帶系統
瓦格良呢個size ge CV,中國應該冇乜可能唔大改之下安到落去
蒸氣彈射可以向法國買,至於回收,降落塑帶等,除左俄 ...

french steam catapult was bought from USA......USA is really the only country which can produce steam catapult, at least up to this point of time





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-20 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2010-2-20 07:35 PM 發表

french steam catapult was bought from USA......USA is really the only country which can produce steam catapult, at least up to this point of time

你回復都好快手,
美國佬唔批准中共都幾難買到技術.

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2010-2-22 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-20 11:03 PM 發表


你回復都好快手,
美國佬唔批准中共都幾難買到技術.

叫美國佬賣隻舊艦比台灣,咪"中國"都有蒸气彈射的航母囉!
---如果中國人咁想有。





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-22 11:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2010-2-22 05:46 PM 發表


叫美國佬賣隻舊艦比台灣,咪"中國"都有蒸气彈射的航母囉!
---如果中國人咁想有。

連F-16都唔敢亂賣比台灣,
o岩o岩新聞又話台灣機隊非常殘舊又話可再考慮,
成隻航母點有可能,
除非美國(發窮惡)想兩岸真係陏手,
到時真係麻煩.

我驚好似明朝晚期引清兵(美日)入關o既事再發生,
美國好似清朝將統冶中國幾白年,
但又比中國人漢化e.g.貪污,不守法等等,
到時南韓會承機打/佔領北韓(非總一,怕步東西德統一後塵),
咁世界各勢力又再次洗牌.
~唔好見怪,講下笑姐!~

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-2-23 12:30 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:24 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver