回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港邊度影尼米兹最好-19日早上去影了相!!!
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2010-2-17 01:48 PM  資料  短消息  加為好友 
香港邊度影尼米兹最好-19日早上去影了相!!!

尼米兹號航母這幾天停在香港,有冇師兄知佢泊邊處海域?去邊影相最有利?
當然要天氣好啦!

今天早上去影了相,天氣麻麻有雨,能見度一般。

[ 本帖最後由 無業遊民 於 2010-2-19 05:31 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0934.JPG (77.73 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0935.JPG (83.3 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0936.JPG (84.65 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0942.JPG (71.77 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0943.JPG (63.54 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0946.JPG (120 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0947.JPG (90.67 KB)
 
2010-2-19 04:13 PM
IMG_0949.JPG (84.99 KB)
 




假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
Bill2005666
上等兵
Rank: 2



UID 17964
精華 0
積分 0
帖子 226
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-2-17 04:12 PM  資料  短消息  加為好友 
青衣西ge回歸徑ofcoz

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-2-17 09:00 PM  資料  短消息  加為好友 
應該在艦橋上影最好view~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-2-17 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-2-17 10:18 PM 發表
應該在艦橋上影最好view~~

好想上去





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2010-2-18 01:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-2-17 10:18 PM 發表
應該在艦橋上影最好view~~

師兄有計上到去?





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-2-18 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2010-2-18 02:32 PM 發表


師兄有計上到去?

冇計~~ 都係等偉大的祖國造返一隻, 到時再上去艦橋影飽佢





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2010-2-18 09:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談
但係有時會睇到D人POST一D艦上既相出黎
真係唔知佢地點上去嫁啦





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-19 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2010-2-18 11:07 PM 發表
但係有時會睇到D人POST一D艦上既相出黎
真係唔知佢地點上去嫁啦

佢地通常係記者或被要請團體,
如無記錯係香港好似得幾次公開派飛.

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-19 12:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-2-18 10:47 PM 發表

冇計~~ 都係等偉大的祖國造返一隻, 到時再上去艦橋影飽佢

睇怕真係有排等,
祖國無錯係軍備硬件上有好大進步,
艦載戰機應該難唔到祖國,
但有d野真係造唔到..........

1)彈射系統
2)降落回收系統(比彈射更難)
3)艦載預警機

聽傳聞祖國一早有陸上航母供測試及training,
但好似幾年前已把設施關閉左,
將d$轉比遠程導彈部隊.

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-2-19 01:55 PM 編輯 ]

頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2010-2-19 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 01:54 PM 發表


睇怕真係有排等,
祖國無錯係軍備硬件上有好大進步,
艦載戰機應該難唔到祖國,
但有d野真係造唔到..........

1)彈射系統
2)降落回收系統(比彈射更難)
3)艦載預警機

聽傳聞祖國一早有陸上航母供測試 ...

我個人認為,中國多數唔會做CV........
因為cv好貴......你唔只要有隻空母,重要有唔同的艦艇...姐系要養一隊大艦隊
同埋,而家飛機,導彈咁發達,中國唔系太雖要空母...........(有$$ 都做多D飛機la XD)
就算要做,真系如上面所說,有排等,....始終中國唔似美國咁有咁長的空母發展史.......
好多技術都冇.............

頂部
fof
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 525
精華 0
積分 7
帖子 823
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-6
狀態 離線
發表於 2010-2-19 01:21 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
聽日會上去影相:)

頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-2-19 02:08 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2010-2-19 02:07 PM 發表

我個人認為,中國多數唔會做CV........
因為cv好貴......你唔只要有隻空母,重要有唔同的艦艇...姐系要養一隊大艦隊
同埋,而家飛機,導彈咁發達,中國唔系太雖要空母...........(有$$ 都做多D飛機la XD)
就算要 ...


咁你點睇呢張瓦良格號近照?
艦橋前新造比容納相控陣雷達既空間,新造桅杆.... ...





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2010-2-19 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2010-2-19 03:26 PM 發表


咁你點睇呢張瓦良格號近照?
艦橋前新造比容納相控陣雷達既空間,新造桅杆.... ...

我都知中國有這隻船.....
但距離要成軍真系重有好長的路程.......
同埋對於相關的艦艇和系統都有待開發........

頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-2-19 02:47 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2010-2-19 03:45 PM 發表

我都知中國有這隻船.....
但距離要成軍真系重有好長的路程.......
同埋對於相關的艦艇和系統都有待開發........

條船03年已經入左船廠....一直到近呢幾個月先有較大而比人發現到既工程..
個人相信各子系統都已經搞得7788,所以先開工...
成軍係要時間,但相信5,6年內應該可以搞掂





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-2-19 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2010-2-19 04:05 PM 發表

條船03年已經入左船廠....一直到近呢幾個月先有較大而比人發現到既工程..
個人相信各子系統都已經搞得7788,所以先開工...
成軍係要時間,但相信5,6年內應該可以搞掂

如果係當然興奮喇!
但會唔會係作戰訓練用多過會成軍呢?
(張相都好耐吓,已前做唔成casino,e+會唔會變做酒店?)
e.g.針對如何攻擊航母之戰術用途?

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-2-19 04:32 PM 編輯 ]

頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2010-2-19 03:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 04:26 PM 發表


如果係當然興奮喇!
但會唔會係作戰訓練用多過會成軍呢?
(張相都好耐吓)
e.g.針對如果攻擊航母之戰術用途?

拿來做府沖轟炸機和雷擊機的練習標靶...?!(不用理會我,時間停了在二戰......)

頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-2-19 03:53 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 04:26 PM 發表


如果係當然興奮喇!
但會唔會係作戰訓練用多過會成軍呢?
(張相都好耐吓,已前做唔成casino,e+會唔會變做酒店?)
e.g.針對如何攻擊航母之戰術用途?

張相係上個月先出,12月之前係未裝桅杆既
唔信的話比d back log你睇下
9月既相,未搭棚,舊桅杆仲響度,甲板上未有一大堆工程裝備

11月既相,搭哂棚,,舊桅杆已切,甲板上堆左一大堆工程裝備

再對比最新1月既圖,搭左新桅杆,相控陣雷達位已切

要指出既係,過去6年都冇大動作,係近呢幾個月先有料到,係咪佢地已經有significant進展既sign??

btw,訓練艦唔代表唔可以打仗,無論係咪訓練艦一條使用中既航母已經有足夠既威懾力<---航母既主要用途





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-2-19 04:15 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-19 01:54 PM 發表


睇怕真係有排等,
祖國無錯係軍備硬件上有好大進步,
艦載戰機應該難唔到祖國,
但有d野真係造唔到..........

1)彈射系統
2)降落回收系統(比彈射更難)
3)艦載預警機

聽傳聞祖國一早有陸上航母供測試 ...

"聽傳聞祖國一早有陸上航母供測試及training,
但好似幾年前已把設施關閉左,
將d$轉比遠程導彈部隊."<<---唔知唔好亂up
現實係相反,10月時先arm arm比人發現左武漢某地起緊1:1瓦良格既工程模型
可能係作各系統試驗用




再過d時候,艦橋模型差唔多已搭好,已上色,注意呢個模型係表現左瓦良格改裝後既外型而唔係原裝外型,最近瓦良格新裝既桅杆已經已經表示左工程模型同實物之間既關系





從時間上黎睇,呢兩項工程完全係parallel(實船慢一點),而且係近期先開始,個人認為只能係表示航母既工程已經有足夠進展可以令實物正式動工
重有唔好講咩賭船酒店,瓦良格號既結構根本唔適合咁用, 1:1工程模型更加証實左瓦良格號既未來(斷估共軍唔會有$到起個模型淨係用黎誤導人)





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-2-19 04:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
尼米兹號真係好正





長門,,,製造中...
頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2010-2-19 04:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2010-2-19 05:33 PM 發表

"聽傳聞祖國一早有陸上航母供測試及training,
但好似幾年前已把設施關閉左,
將d$轉比遠程導彈部隊."

師兄好似洩露國家機密喎





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver