回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: AL資質才是最重要的嗎?
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
AL資質才是最重要的嗎?

唔想溫書,如題一問





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
心機真是唔識比





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 邪榮鬼兵 於 2010-2-12 11:47 PM 發表



哈哈..你或者諗下日後可以多d時間黎砌模型..而家努力少少囉
mind唔mind講下你修咩科ar?:)

phy chem pure





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 hkio666 於 2010-2-12 11:56 PM 發表

al都想唔溫書,咁你可以提早收皮啦

唔想還唔想,我都知道要溫的





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver