回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 囡囡齊齊除3~月宮あゆ
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2008-11-7 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-7 03:11 PM 發表

果個好似色魔呢果,專模手模腳...

邊個咁衰呃你  話比你身邊最信得過既人知,例如.... >   >   > ...
d格仔..........訂造水貼!

英雄所見略同


頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-11-8 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-7 03:45 PM 發表

你係時候開始砌囡囡啦!唔好再等.......

唉 .... 我好多野都想玩,又AFV 又飛機 又車 又囡囡 ,但係而家週身債,重差人兩隻機一隻坦克,續樣還 D 先 ~ .....


第時如果真係玩囡,我一定第一個煩你,到時唔好嫌我煩 !! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-8 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-7 08:27 PM 發表


其實不用太在意的, 影相就係咁...有時你想要鮮d佢就偏係唔鮮...相反, 你想你暗d, 佢就偏偏鮮/光俾你睇
說到像鮮牛肉未免太誇張吧 也不是那個程度吧
我自己認為果 D highlight其實冇錯, 咁先 ...

我只知道睇囡要用心眼,有衫等如冇衫 ,唔是色色既事 ,而且身體比例上有冇問題...

另外睇過一集"柯南",入面提到"寫真"既原意(日本將相片稱為寫真),意思是"寫出真實一面",
雖然未必是真正解釋,但我覺得很有意義,所以我d相盡量保持原貌...

QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-7 08:31 PM 發表
順帶一提...期待你下一次的作品啊

邊隻先

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-11-7 09:40 PM 發表


有冇女導師開班

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-11-8 12:28 PM 發表


唉 .... 我好多野都想玩,又AFV 又飛機 又車 又囡囡 ,但係而家週身債,重差人兩隻機一隻坦克,續樣還 D 先 ~ .....


第時如果真係玩囡,我一定第一個煩 ...

人一世物一世,你係唔係男人,對d"機機"有性趣,反而囡囡就唔砌
多一隻唔係好多姐,不過一不離二,二不離三 ......砌囡囡啦!..........

[ 本帖最後由 kog 於 2008-11-8 05:57 PM 編輯 ]





頂部
簡..
壹等兵
Rank: 1


UID 32379
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2008-11-8 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-8 05:54 PM 發表

我只知道睇囡要用心眼,有衫等如冇衫 ,唔是色色既事 ,而且身體比例上有冇問題...

另外睇過一集"柯南",入面提到"寫真"既原意(日本將相片稱為寫真),意思是"寫出真實一面",
雖然未必是真正 ...

心眼  當然啦, 我覺得比例真係最重要 (除左一d Q版果 D) 唔好講detail; 有冇色色野. 比例我會放係第一呢
雖說我自己就冇咩經驗...到時買到隻唔岩比例既可能會俾人笑  但基本人體比例我以前有學過. 我諗我都係時候學下心眼至得.

我可以話, 我認同你提到寫真的原意! 我自己都身有同感. 我覺得人既眼成日會自己騙自己...
所以正如你咁講影左既相出來會盡量保持原貌的確沒錯, 俾我最多有時用photoshop auto汁汁幅相, 就係咁多 (有時photoshop 汁都同眼睇好大分別, 所以唔汁好過汁 )
我識得有個人話我知, 佢話如果做緊d關於顏色既野, 唔信自己隻眼可以一路影住相來一路做. 他說的是有道理的.

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-8 05:54 PM 發表

邊隻先

邊仔都係  我隻隻都期待+支持...無話邊仔

[ 本帖最後由 簡.. 於 2008-11-8 08:29 PM 編輯 ]

頂部
千月
上等兵
Rank: 2


UID 2053
精華 0
積分 10
帖子 277
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-17
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:17 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
KANON
支持 张台噶色 上得好靓
亚由都好正

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-8 08:27 PM 發表


心眼  當然啦, 我覺得比例真係最重要 (除左一d Q版果 D) 唔好講detail; 有冇色色野. 比例我會放係第一呢
雖說我自己就冇咩經驗...到時買到隻唔岩比例既可能會俾人笑  但基本人體比例我以前有學 ...

學過素描都知,一幅圖是先畫了比例才到detail,其實模型首辦道理也一樣,
否則很易出現比例問題,人型常見如頸長等問題...

相方面,可以用50cm明美作比喻,官網d相執得幾靚 ,但現場影果 D就別一回事

而信唔信自己對眼e方面我都明白,我噴油地方近窗,白天有陽光曬入,睇既物件較黃,
但夜晚屋內支燈就白/或微綠,所以溝油噴陰影等我都會夜晚才進行...

邊仔 ....仔? 咁我要拎隻阿丈出來打尖先.........

[ 本帖最後由 kog 於 2008-11-9 04:33 PM 編輯 ]





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 千月 於 2008-11-9 04:17 PM 發表
KANON
支持 张台噶色 上得好靓
亚由都好正

谢谢!

我没有玩过或看过 KANON ,只是上色前作了少许资料搜集,
月宫あゆ 是很可爱的!





頂部
簡..
壹等兵
Rank: 1


UID 32379
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2008-11-9 07:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-9 04:31 PM 發表

學過素描都知,一幅圖是先畫了比例才到detail,其實模型首辦道理也一樣,
否則很易出現比例問題,人型常見如頸長等問題...

相方面,可以用50cm明美作比喻,官網d相執得幾靚 ,但現場影果 D就別一回 ...

還有好似人既膊頭闊度係打橫兩個人頭咁闊等等.. 其實仲有好多
道理要擺時間去學, 但講到做就十分難我覺得

嗯~ 講到執相, 要執既, 專業人士可以肥婆變美女
有陣時真係好誤導消費者

正是, 那個燈光問題就是那個道理.
物件會一直隨著光線變化顏色, 陽光; 電燈膽 等等 所以要知道實際顏色真係有d難度!
哦~原來係咁, 夜晚做真係會好d嗎? 等我有機會都試下先


...
唔好笑我啦
成日都俾你捉到我錯處 orz
我唔要"仔", 我要"囡"啊!!!



*50cm 明美係唔係指娃娃果隻??

[ 本帖最後由 簡.. 於 2008-11-9 07:51 PM 編輯 ]

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-10 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-9 07:39 PM 發表


還有好似人既膊頭闊度係打橫兩個人頭咁闊等等.. 其實仲有好多
道理要擺時間去學, 但講到做就十分難我覺得

嗯~ 講到執相, 要執既, 專業人士可以肥婆變美女
有陣時真係好誤導消費者 ...

肥婆變美女 <- 我諗起電視某廣告...

個人習慣夜晚做姐...

不過我真是有"仔"要砌,有時間還要找k1資料搜集...

是指娃娃果隻,兆萬有隻放了出來

[ 本帖最後由 kog 於 2008-11-10 09:34 AM 編輯 ]





頂部
簡..
壹等兵
Rank: 1


UID 32379
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2008-11-10 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-10 09:32 AM 發表

肥婆變美女  

嘻嘻~ 係好恐怖呢... 我都仲記得
唔好提喇...上網都見唔小, cosplay都見過.... 睇番原圖, 真係冇野講...

夜晚我好小開工, 整件其他野我都係晨早做多...
夜晚通常去用電腦, 用完累就訓覺, 所以一直好小夜晚做

k1, umm係唔係指日本格鬥拳賽的那個k1??
如果係"仔" 既, kog兄照post吧, 大家都係一樣咁睇, 大家happy學到野味得lo

兆萬...真令有懷念呢. 遲些一定會到那裡走兩轉...睇下到時仲睇唔睇到實物先^^
不過娃娃唔係我杯茶呢~

頂部
zetaho2003
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 8330
精華 0
積分 37
帖子 1135
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-11
狀態 離線
發表於 2008-11-10 01:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zetaho2003 為MSN好友 通過MSN和 zetaho2003 交談
耐無砌, 但都無退步

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver