回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 囡囡齊齊砌3 1/6 環姐
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-20 02:34 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
囡囡齊齊砌3 1/6 環姐

交下貨仔先
d相影極都係咁..得閒練下先

[ 本帖最後由 aozaki 於 2008-10-20 02:37 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-20 02:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
重點出擊



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-20 10:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
咁快手 ,今次肉色陰影重手咗d

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-20 10:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2008-10-20 10:02 AM 發表
咁快手 ,今次肉色陰影重手咗d

隻野太裸嘛打得太淺好似冇打咁... \
你幾時出番隻少布布呀





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-20 11:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2008-10-20 10:11 AM 發表

隻野太裸嘛打得太淺好似冇打咁... \
你幾時出番隻少布布呀

確實少布係快D ,我宜家同塵骸魔京件衫搏斗緊 下個月先出到隻少布布喇

頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-10-20 11:39 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
好令面......d 陰影真係重手左





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
阿烏
上尉
Rank: 3Rank: 3
前教皇~薜安


UID 17716
精華 0
積分 16
帖子 1389
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 China
狀態 離線
發表於 2008-10-20 04:52 PM  資料  短消息  加為好友 
對眼好靚,係頭髮令左小小~





模型硬漢,一代型男 : 人肥志短..........
頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2008-10-20 05:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談
唔夠光丫>_<

再清楚D....再清楚D...

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-20 07:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2008-10-20 11:36 AM 發表


確實少布係快D ,我宜家同塵骸魔京件衫搏斗緊 下個月先出到隻少布布喇

衫姐.咪唔好著囉

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-10-20 11:39 AM 發表
好令面......d 陰影真係重手左

陰影d確係重左d,其實個面唔係好令..不過一影就變左咁...
唔用閃光燈就好糢..用左就變左咁..都唔知點影好

QUOTE:
原帖由 潘安 於 2008-10-20 11:53 AM 發表
你都好快手,棵女好正呀

一齊加油 出多d





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-20 07:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 阿烏 於 2008-10-20 04:52 PM 發表
對眼好靚,係頭髮令左小小~

等等噴番層消光先

QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2008-10-20 05:00 PM 發表
唔夠光丫>_<

再清楚D....再清楚D...






唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
osso
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2991
精華 0
積分 28
帖子 727
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-20 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 
好少布  
黑色塊布有d透明的感覺...
是係噴上去的ma

頂部
千月
上等兵
Rank: 2


UID 2053
精華 0
積分 10
帖子 277
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-17
狀態 離線
發表於 2008-10-20 07:47 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
性感

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-21 06:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 osso 於 2008-10-20 07:19 PM 發表
好少布  
黑色塊布有d透明的感覺...
是係噴上去的ma

係呀.點都要透透佢

QUOTE:
原帖由 千月 於 2008-10-20 07:47 PM 發表
性感






唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-21 07:10 PM  資料  短消息  加為好友 
好好好.....好大 你米想错
太红啦个底色.仲未控制好出气量?还是手感还未到?还是你喜欢地囡够红丫 (讲笑昨)
下一次再努力地.睇多地手办书或上网睇下颜色调色效果会对你有帮助之后就睇个人的感觉了

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-21 07:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 mouse 於 2008-10-21 07:10 PM 發表
好好好.....好大 你米想错
太红啦个底色.仲未控制好出气量?还是手感还未到?还是你喜欢地囡够红丫 (讲笑昨)
下一次再努力地 ...

紅??頭髮??唔太明..
其實出氣量大小會影響到d咩?我一直都冇理過佢..





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-21 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 
就唔讲地头发.身体都红过正常.好似发情期
出气量会影响喷出油量大小同喷油范围.所以注意出气量会好主要.
每一间厂加喷笔都会因出气量不同会喷出不同效果.尼地就自已去试下讲都无用..... 你唔好话无理距.喷漆要点来的. 感觉今日讲多左.可能见你喷囡先讲下 同志们还需努力!!

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-21 09:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 mouse 於 2008-10-21 07:32 PM 發表
就唔讲地头发.身体都红过正常.好似发情期
出气量会影响喷出油量大小同喷油范围.所以注意出气量会好主要.
每一间厂加 ...

又學到野 至於你話好紅...我反而覺得偏黃
真係各花入各眼





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-21 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2008-10-21 09:53 PM 發表

又學到野 至於你話好紅...我反而覺得偏黃
真係各花入各眼

你下次喷时调下个气压你就知啦.我经常用1.2斤~1.5斤气到.
要见实物先清楚.可能实物仲靓过张相

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-10-22 01:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-10-21 10:00 PM 發表
有冇試下打幾支燈映 因為燈箱(?)好似好暗咁

冇打..今次用左令一部相機影..用番部dc影多張

QUOTE:
原帖由 mouse 於 2008-10-21 10:16 PM 發表

你下次喷时调下个气压你就知啦.我经常用1.2斤~1.5斤气到.
要见实物先清楚.可能实物仲靓过张相

我個野 最左得1.4



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
Happy
二等兵
Rank: 1


UID 11083
精華 0
積分 0
帖子 98
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-26
來自 Canada
狀態 離線
發表於 2008-10-25 04:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2008-10-21 09:53 PM 發表

又學到野 至於你話好紅...我反而覺得偏黃
真係各花入各眼

認同這句各花入各眼
奶頭!奶頭!我要看奶頭!
不要想錯,我只想看你怎樣配色姐
假如奶頭色與陰影色相同就會失去重點可觀度了
不是要重點設為啡色,是降低陰影色吧
不要介意,最重要果句各花入句眼姐

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver