回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 囡囡齊齊砌3--塵骸魔京 イグニス
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-31 10:23 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
囡囡齊齊砌3--塵骸魔京 イグニス

整得7788之時,咁啱有個囡囡齊齊砌3,順手報咗名。
呢條裙比我想像中難整 ,花咗唔少時間,隻觸手地臺又比想像中易噴好多


























頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-31 10:34 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
貼幾張地台過程 第一次噴呢味野 都算滿意



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-31 02:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-10-31 10:33 AM 發表
C兄又放毒,次次都做得咁靚,
條舌頭係裙底下面,令人有遐想啊........

毒你唔到
裙底?大哥你諗咗去邊啊

QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2008-10-31 11:06 AM 發表
好觸手伸到的地方十分好
好武器(格仔都慳番唔洗打 )

係啊

QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2008-10-31 11:38 AM 發表
個原型師其實係咪你架

d 風格一樣一樣既

影相角度都一樣

我都想,不過又無咁嘅能力
因為太鐘意原型師佢d上色,唔覺意跟咗風 ,佢係呢幾個角度型呀嘛 ,其實都有d唔同嘅

QUOTE:
原帖由 mouse 於 2008-10-31 11:52 AM 發表
衰仔 好识罗位拍连格都唔使打.(最小都留少少光丫咩都无得睇!!)
好鬼喜欢你地风格都是以明亮为主.尼只真是比以前都正好多了 继续努 ...

多謝,其實已經有兩張有少少走光架啦 ,若隱若現咁咪幾好,打咗格仔更加唔自然啦
雕女咁高難度,呢家嘢唔啱我玩 ,我都係輕輕松松上下色就算

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-10-31 11:54 AM 發表

好正,擺枱果件色件可能係佢噴:em34:

過獎了.....

QUOTE:
原帖由 Safeterence 於 2008-10-31 11:59 AM 發表
樓主用色上色都好靚, 尤其係地臺既透明色, 效果出色!

多謝了,地臺其實亂咁噴咋...:em34:

QUOTE:
原帖由 潘安 於 2008-10-31 12:24 PM 發表
佳作,巳記錄

ENCORE !!!

陸續有嚟...

QUOTE:
原帖由 osso 於 2008-10-31 12:33 PM 發表
上色同影相都咁好  
唔講以為係官方原型的相片tim

多謝贊賞。
照你咁講咪好易有人話我偷圖.....:em34:

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-10-31 12:57 PM 發表
好正既囡囡,上色好靚,chencrh 兄對囡囡果然有一手 !! ~

最欣賞你借倒鏡 唔洗打格仔,好野 !! ~

多謝william兄贊賞,其實都係學原形個d相咁影。
我仲有好多打格仔嘅,不過無post出嚟姐

QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2008-10-31 01:18 PM 發表
真係好正,chencrh兄每次的作品都好有水準!

樂兄過獎了.

QUOTE:
原帖由 mrhobby 於 2008-10-31 01:52 PM 發表
C神满塞呀。。。!!!!!!
向谁说第一次做怪物地台都没有人会相信吧。。。。虽然是事实。。。。
相当完美的作品!

多謝大哥 ,還有不要叫神啊 ,我受不起...

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-31 02:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-10-31 02:26 PM 發表
如果觸手係我隻手..

女主角身材正都爆~  

樓主油得好好呀, 又有教人點油, 多謝多謝呀!  

咁你隻手咪好似中咗槍lo...
多謝觀賞,係咁二貼幾張相姐,都唔算教

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-31 02:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-10-31 02:35 PM 發表

你唔好理我諗咗去邊,總之等我揾到呢只隻首辦,
就叫你幫我上色啦.

乜話 上色?無問題,幫你上色之後隻嘢會扣留係我樹。

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-1 07:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 阿烏 於 2008-10-31 08:04 PM 發表
精彩之作~

多謝啊

QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2008-10-31 10:27 PM 發表
隻眼好靚 少布布萬歲
ps,露得真精彩   係咪描左好奈

呢隻布都不算少喇 .
都唔係描左好奈姐,用腳架好易描

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-3 02:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-11-1 09:04 AM 發表



佢咁索, 中槍都抵啦~   

係我就唔會了 我仲要砌囡

QUOTE:
原帖由 叉明 於 2008-11-1 01:18 PM 發表
呢条女算5算系代表作啦?~~C兄又进步了~~

對小弟嚟講自已最滿意lo...

QUOTE:
原帖由 叉明 於 2008-11-3 01:50 PM 發表
呢次对眼珠真系靓,有冇上色过程呢?

多謝啦,係影相先靚姐,冇影畫眼過程,我砌嘢時候唔慣停下來影相 .

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-2 05:48 PM 發表
看來你很喜歡 Cerberus Project ,砌了幾隻都是佢d作品...
不過佢d可脫式設計又真是唔錯...

直頭中曬佢d毒喇 ,可脫式我至愛

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-4 03:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 小P 於 2008-11-3 11:13 PM 發表
我失声了。。。。


只眼好劲抽。。。
然后。。

全部都好劲抽。。。
总之就劲抽`

仲要有速度~~
顶。。

邊有咁夸張,係你形容的太勁抽

QUOTE:
原帖由 wongfung 於 2008-11-3 11:34 PM 發表
lz喺噴隻觸手時肯定幻想緊喺自己隻手嚟

冇d咁嘅事

QUOTE:
原帖由 abook 於 2008-11-4 01:35 PM 發表
女的很正,不过那个舌头的位置有点让人有点那个的想法!

謝謝,你的想法我也明白的

QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-11-4 01:40 PM 發表
噴得好靚女!!  
其實做觸手都唔錯

多謝,不過我覺得d觸手好肉酸...

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-4 08:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2008-11-4 04:19 PM 發表
好靚呀~
搞到我想即出兩件 1/6 x-band女白件玩tim

咁要快手d啦,我都好期待你出果批囡

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-4 05:17 PM 發表

我都覺用觸手作地台不太適合,如用石頭,路面爆開就比較好,
觸手總是應該配合返18禁或爛晒衫褲既造型先好...

同感 KOG兄對呢樣野果然好有研究

QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-4 05:57 PM 發表
從中間幾張相可以看出樓主攝影技術一定很高超 (差點露點的相)
看出這隻有點和原設定有分別, 但我相信那是樓主的style吧! 上色很好的說
原作是有觸手的嗎? 還是樓主自行加上??

塵骸魔京...
...

謝謝啦,其實我攝影不在行,新手一名哦
這個遊戲我也沒有玩過,設定方面不太清楚,只是看了一下CG圖,發現衣服也不一樣,所以只好參考原型的配色.而有些顏色跟原型卻有些出入,可以說自己的style吧! (其實是調不出來啦
觸手原作已有,小弟還沒這個能力自行加上
聽你這么說,真的要聽聽。

QUOTE:
原帖由 mark2 於 2008-11-4 06:07 PM 發表
very professional

can I ask,
is it game ? or comics ?

過獎啦,同專業還差好遠...
係game嚟..

QUOTE:
原帖由 千月 於 2008-11-4 07:02 PM 發表
好正
触手感觉好真。。
对眼好靓。
D衫噶紫色都好令

多謝贊賞

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-7 09:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-4 08:49 PM 發表


不用在意呢, 現在已經滿不錯的了.
唔好話調唔出喇, 叫我調, 我相信一定調唔到你那樣呢. 很好的了!!
見到觸手地台, 其實我會打左折扣. 不過做型還幾好的說.

op方面, 第一次聽感覺會怪怪的. 我第 ...

我聽咗有幾個版本 都係日文版好d,雖然聽唔明

QUOTE:
原帖由 suntung 於 2008-11-7 01:06 AM 發表
好靚,真係噴得越來越正、層次越來越高呢

過獎過獎..光影幻像嚟啫

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver