回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] SKYLINE GT-R (R34)
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-19 03:11 PM  資料  短消息  加為好友 
SKYLINE GT-R (R34)

SKYLINE GT-R
V-specII(R34)

By alexmok at 2012-05-22

By alexmok at 2012-05-22

By alexmok at 2012-05-22

By alexmok at 2012-05-22

By alexmok at 2012-05-22

[ 本帖最後由 Alexmok 於 2012-5-23 07:29 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
raylee6780   2012-12-18 11:37 PM  讚好  +1   佳作
kobericky   2012-6-3 12:35 AM  讚好  +1   上色一流
lailo   2012-5-21 11:03 PM  讚好  +1   佳作
funghy200   2012-5-21 09:34 PM  讚好  +1   一流作品
A380   2012-5-21 04:57 PM  讚好  +1   佳作
JackeL PKW   2012-5-21 01:08 PM  讚好  +1   一流作品
m_m   2012-5-21 12:06 PM  讚好  +1   佳作
HOHO   2012-5-21 11:24 AM  讚好  +1   上色一流
COW   2012-5-20 11:14 PM  讚好  +1   上色一流
Domc   2012-5-20 08:34 PM  讚好  +1   幾可亂真
andykenny   2012-5-20 05:10 PM  讚好  +1   佳作
pika927   2012-5-20 11:16 AM  讚好  +1   佳作
風中追風   2012-5-19 11:34 PM  讚好  +1   佳作
emanueles   2012-5-19 11:26 PM  讚好  +1   佳作
ae1351   2012-5-19 10:12 PM  讚好  +1   佳作
cko   2012-5-19 10:07 PM  讚好  +1   佳作
yongkui   2012-5-19 09:26 PM  讚好  +1   佳作
helloMatchy   2012-5-19 09:08 PM  讚好  +1   上色一流
MOT   2012-5-19 08:50 PM  讚好  +1   一流作品
otf   2012-5-19 07:57 PM  讚好  +1   佳作
頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-19 03:17 PM  資料  短消息  加為好友 


By alexmok at 2012-05-22

By alexmok at 2012-05-22

[ 本帖最後由 Alexmok 於 2012-5-23 07:30 AM 編輯 ]

頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-19 05:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2012-5-19 04:59 PM 發表
師兄, 個torque係293lb.ft (398Nm) 唔係293Nm呀~~

  THX!!

頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-19 05:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2012-5-19 05:30 PM 發表
想問下係邊隻橙

Rice Box RP2-003


本帖最近評分記錄
小杰   2012-5-19 05:50 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-19 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MOT 於 2012-5-19 08:54 PM 發表
好正呀 Alex 兄! 今次用左咩光油呀

之前同你講過,唔知覺你記唔記得??
個殼做好咗年幾兩年,D光油都無問題


本帖最近評分記錄
MOT   2012-5-19 09:22 PM  讚好  +1   嘩 ! 咁真係好野 !
頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-19 09:34 PM  資料  短消息  加為好友 
M0T兄,有時間出嚟一聚,帶D比你試吓

頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-21 06:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Raptors 於 2012-5-21 09:40 AM 發表

Tamiya catalogue feel

Raptors兄,終於比你發現咗

頂部
Alexmok
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21554
精華 1
積分 14
帖子 560
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-23
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-21 06:10 PM  資料  短消息  加為好友 
謝謝各師兄讚

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:48 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver