回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 求助 copy水貼問題
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-18 05:51 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
求助 copy水貼問題

HIQ Parts 透明底 空白 水贴 10张装 意大利Cartograf出品 CLDSG,一包10张,每张142*100mm

用呢套水贴可唔可以将S27果D水贴复印呢。。
即系扫描S27水贴,高质素输出,之后再用激光打印机打出来?

唔知系唔系就OK咗
有冇师兄用过啊 求助下 唔该晒



查看積分策略說明
附件
2013-5-18 05:51 PM
T2hJrdXjtaXXXXXXXX_!!23741921.jpg (72.31 KB)
  HIQ Parts 透明底 空白 水贴 10张装 意大利Cartograf出品 CLDSG,一包10张, ...
2013-5-18 05:51 PM
QQ截?20130518174712.jpg (74.24 KB)
  S27
頂部
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-19 01:15 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #4 willkwok 的帖子

點解唔可以打印白色噶?

好似激光打印機都ok喔

出邊應該可以打印掛,

頂部
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-19 01:25 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #5 kck22 的帖子

咁複雜噶?唔可以直接用彩色打印機把圖案打出黎咩
因為s27真係好貴 一張比一包透明底水貼都貴 所以唔打算買翻黎copy
如果真係好似你講噶咁麻煩 唔我睇都係算把啦

果包嘢其實我係係hobby link Japan上睇到噶 另外大陸淘寶都有賣 不過幾貴咯 日本定價係1100円

頂部
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-19 01:27 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #2 willkwok 的帖子

應該係掛 不過其實好easy噶 成本衹不過係s27噶五分之一甚至更少

頂部
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-19 01:06 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #10 VampireA 的帖子

自己去印刷廠?佢地接散戶?

問過人地 呢套嘢係專門俾激光打印機用噶。

同s27一樣肯定係無可能噶,衹要可以用就ok,
其實就喺想慳d錢嗻

如果仲有喺唔喺唔可以打白色 如果自己處理唔好我都喺買s27好啦

頂部
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-19 01:15 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #9 willkwok 的帖子

所以機器本身設定就唔可以print 白色。。。
即使我套水貼係透明噶

頂部
PuppyAnthony
平民
Rank: 1



UID 53105
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-17
來自 广东
狀態 離線
發表於 2013-5-19 05:46 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #13 松尾明 的帖子

恩 明白喇 咁都系花多D錢買S27之類好過 唔該曬

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver