回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 黃宜弘:取消功能組別 失業率升
fourson
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15494
精華 0
積分 0
帖子 1753
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-5-11 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 helios1988 於 2010-5-11 04:10 PM 發表
報紙轉貼有咩問題?有晒來源logo囉,仲有就算我copy本書唔過5%都係合法~
睇下法律先學人串77吧la~真係唔知佢係假膠定真心膠~

唔好怪佢, 你睇下佢以下既post同人地既reply就知佢有幾醒

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... 2626&highlight=





紅衛兵拿著mp5說:你開的話題不是我喜歡看的話我便找些同志批鬥你!
頂部
fockelo
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 18720
精華 0
積分 23
帖子 755
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2010-5-11 04:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fourson 於 2010-5-11 05:39 PM 發表


重點係果位小朋友幾無聊囉,
之前就話我post新聞係犯版規,
知道屈唔入又話要咩取得人同意先,
我上forum咁多年真係第一次見有人咁問,
如果佢係x登一定俾人叫小學x

我唔係法官或律師, 唔係咁識呢d嘢, 但根據"知識產權署"的 條文 :
[為了在版權擁有人的權益與公眾利益之間取得平衡,法律容許若干例外情況..........
在若干條件的規限下,法例容許公眾人士合理使用版權作品,
以便進行研究、私人研習、批評、評論和新聞報導,也准許圖書館及學校合理使用版權作品。]
個人理解, 如果只係討論有關事件, 而非商業用途, 又無損害擁有人的權益,
轉載應該無問題的.

頂部
fourson
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15494
精華 0
積分 0
帖子 1753
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-5-11 04:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fockelo 於 2010-5-11 06:09 PM 發表


我唔係法官或律師, 唔係咁識呢d嘢, 但根據"知識產權署"的 條文 :
[為了在版權擁有人的權益與公眾利益之間取得平衡,法律容許若干例外情況..........
在若干條件的規限下,法例容許公眾人士合理使用 ...

Thanks!
咁就煩了, 果位智將又要再唸過方法批判我了





紅衛兵拿著mp5說:你開的話題不是我喜歡看的話我便找些同志批鬥你!
頂部
miler
曹長
Rank: 2



UID 36083
精華 0
積分 0
帖子 408
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-25
狀態 離線
發表於 2010-5-11 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2010-5-12 03:57 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
fourson
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15494
精華 0
積分 0
帖子 1753
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-5-12 07:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2010-5-12 05:15 AM 發表
fourson君都是借我題發揮但對本人所發表之內容可能對本人有誹謗或以文字內容對本人做成人身攻擊的言論敬請各位網友見諒

以上內容只是本人看法及不想本人的內容而引起罵戰敬請fourson你清楚明白-------及多謝 ...

先來一招賊喊捉賊再來一招九唔答八,地球都係唔太適合你





紅衛兵拿著mp5說:你開的話題不是我喜歡看的話我便找些同志批鬥你!
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2010-5-12 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
helios1988
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17061
精華 0
積分 22
帖子 1277
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-5
狀態 離線
發表於 2010-5-12 09:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 helios1988 為MSN好友 通過MSN和 helios1988 交談
一人少一句la....

頂部
fourson
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15494
精華 0
積分 0
帖子 1753
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-5-12 09:59 AM  資料  短消息  加為好友 
有人狂在我D POST上搞事仲要話我借佢題發揮
呢D手法同聞見亂行徑好MATCH
快D去入黨啦

[ 本帖最後由 fourson 於 2010-5-12 11:20 AM 編輯 ]





紅衛兵拿著mp5說:你開的話題不是我喜歡看的話我便找些同志批鬥你!
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2010-5-12 10:15 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
fourson
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15494
精華 0
積分 0
帖子 1753
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-5-12 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2010-5-12 11:33 AM 發表


fourson君都是借我題發揮但對本人所發表之內容可能對各綱友做成不快的言論敬請各位網友見諒

以上內容只是本人看法及不想本人的內容而引起罵戰敬請fourson你清楚明白-------及多謝你的見諒謝謝

我一定會見諒, 所謂大人不記小人過嘛





紅衛兵拿著mp5說:你開的話題不是我喜歡看的話我便找些同志批鬥你!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:52 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver