回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [報價] 北角 肥脆 有特價
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-6 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 
北角 肥脆 有特價

1/100 Cherudim gundam $ 118
1/100 Tieren ground type $ 98
HG Arios trans-arm $ 68
HG A-laws GN-X $ 48
HG Ahead Mass production $ 38
HG Al-saachez's AEU enact $ 38
Macross Frontier Super Parts $ 98
Macross VF-25S Messiah Valkyrie Ozma Type $ 298
Macross RVF-25 Messiah Valkyrie Luca Type $ 278

今日去到見到, 唔知係唔係 old news leh
4-5算, 真係抵玩, 自己入左 cherudim & Tieren

[ 本帖最後由 keane.AC 於 2012-2-6 09:40 PM 編輯 ]

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-6 09:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿天! 於 2012-2-6 09:02 PM 發表


其實點解出附號? 睇得好辛苦

改左

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-6 09:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wx2204 於 2012-2-6 09:49 PM 發表
多謝師兄報價 想問下Macross VF-25S Messiah Valkyrie Ozma Type係邊隻裝備果隻??

我唔識Macross, 不過應該係以下黎隻
http://www.1999.co.jp/eng/10078336

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-6 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 狗仔隊 於 2012-2-6 10:16 PM 發表
特價去到紀時?

sor, 我只係walk-in, 無留意到幾時
但係印象Macross d 款每款好似剩三四盒

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-7 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 calbee 於 2012-2-7 11:19 AM 發表
TKO wonderland , macross F super parts $68, 其他同北角一樣
HG AGE係列都有特價 $68起

有可能我記錯左@@""
我都想揾 AGE系列, 不過NP好似唔見有特價

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-11 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wainew 於 2012-2-11 10:56 PM 發表
我係附近番工,我想講特價左好耐嫁啦呢d模型...
仲有各位c兄去既時候,留意下有位女sales,幾都靚女!!
一路睇心愛既模型又可以有靚女望,真係一件賞心樂事!!

當然有留意!!

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-20 12:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ski20 於 2012-2-14 09:14 PM 發表
TKO     zoids RZ-028 Blade Liger Mirage (Plastic model) 338
http://www.1999.co.jp/eng/10117501

正wor!!
不過唔知北角有冇呢?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver