回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/6 初音みく
bee90124
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 3330
精華 0
積分 14
帖子 2492
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 Eternal 拉克絲的懷抱
狀態 離線
發表於 2009-6-4 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 
1/6 初音みく

試左之前有師兄講過既眼仔畫法
果然好好多~
下次應該可以畫得更好






































頂部
bee90124
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 3330
精華 0
積分 14
帖子 2492
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 Eternal 拉克絲的懷抱
狀態 離線
發表於 2009-6-4 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2009-6-4 09:49 PM 發表
靚到爆呀!!!
可唔可以 share 一下眼仔上色方法呀~

其實今次都係試試下~
最初用雙星水性油
但係光油底下都係抹唔乾淨
都係用琺瑯油畫得最靚
都係畫完一層噴一層光油
琺瑯油半乾的時候
點D Thinner 用番支筆係邊位掃就可以掃到條邊好滑了~._."
眼珠色仔試左用水膠彩
貪佢有少少半透明
不過乾後無得好似琺瑯油咁抹

頂部
bee90124
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 3330
精華 0
積分 14
帖子 2492
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 Eternal 拉克絲的懷抱
狀態 離線
發表於 2009-6-5 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2009-6-5 10:48 PM 發表


多謝晒 bee90124 兄分享, 原來係上多幾層光油, 果然係好提議, 下次一定照做先~

係呢, 眼珠竟然係水膠彩? 我一向覺得水膠彩遮蓋力好強, 唔明點解會透透地, 請問你用邊個牌子?

稀稀地就半透了
好似大陸牌子..溫莎牛頓
應該係水膠彩掛..搞錯了不要怪我XD

頂部
bee90124
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 3330
精華 0
積分 14
帖子 2492
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 Eternal 拉克絲的懷抱
狀態 離線
發表於 2009-6-6 02:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2009-6-6 01:55 AM 發表


不來係咁, 不過 d 效果真係一流, 漸變色效果好好, 真係 好想試o下~

係呢, 唔知可唔可以 post 張相上黎睇睇? thx!!!

呢隻..
不過個蓋好易扭爛..
結果支白色成支乾左..



其實joe sir都有講過用法~真係受益不少牙
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1

順便問下rex兄今次隻膚色如何?
會唔會偏橙左一D呢?
記得上隻噴是偏粉紅
於是今次又試左第隻色調~

[ 本帖最後由 bee90124 於 2009-6-6 02:54 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver