回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [即將推出] 最新LED 地台 "Light up Base"
傻峰
平民
Rank: 1



UID 49094
精華 0
積分 0
帖子 3
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-3
狀態 離線
發表於 2012-5-5 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 
最新LED 地台 "Light up Base"

最近有款國產既LED地台出左
有16個色連閃燈仲系用remote control

同以前買既Bandai 發光地台比較下
LightupBase 用火牛而 Bandai 就要3粒AAA電

面積既話LightupBase 有Bandai既2倍

Bandai得2粒單色既LED仲要打橫照, 放部1/100既落去根本腰都照唔到.....


LightupBase就有54粒可轉色LED:love: , 光幾多就自己睇啦:-P


如果系想用黎照BB戰士既話Bandai LightingBase都夠用不過每個台得一種色(紅,綠,藍):-(
講真80幾蚊仲要電池錢買個咁細既台真系唔多抵.........
Lightupbase就300蚊一個, 但有火牛有remote仲有咁多燈


加多張效果圖
吾駛買特別版都可以trans-am啦

頂部
傻峰
平民
Rank: 1



UID 49094
精華 0
積分 0
帖子 3
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-3
狀態 離線
發表於 2012-5-5 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2012-5-5 12:13 PM 發表
呢個似只係普通LED 補光燈當地台用

深水涉賣相機既就會有,仲有得入電/插火牛,$100~500不等,睇SIZE

可以俾果款既資料我嗎? 有幾多個色同有冇遙控?
呢款系有16種色+4種吾同閃法選擇(仲可以調校閃燈既速度架)

頂部
傻峰
平民
Rank: 1



UID 49094
精華 0
積分 0
帖子 3
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-3
狀態 離線
發表於 2012-5-5 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 chan1993416 的帖子

其實d光系俾心口擋住左
如果傾前d就可以照到上去
$300其實已經好平, 成54粒RGB LED (你問下出面幾錢一粒)
仲包遙控包火牛wor

btw, 佢系可以插lego上去既
個contact我pm俾你


本帖最近評分記錄
chan1993416   2012-5-5 04:02 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver