回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Gundam Unicorn會出漫畫定動畫!?!?!
IntegraDC5
上等兵
Rank: 2


UID 722
精華 0
積分 0
帖子 230
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-16
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
Gundam Unicorn會出漫畫定動畫!?!?!

呢套野會唔會出動畫呢!!?!?

頂部
getterwing
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15728
精華 0
積分 0
帖子 961
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-20
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 
小說完o西先算la.

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 
現時冇任何消息.

高達小說未動畫化既仲有 s gundam 出現既senital.

頂部
IntegraDC5
上等兵
Rank: 2


UID 722
精華 0
積分 0
帖子 230
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-16
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 
只有小說!? 連漫畫也沒有嗎!?

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 IntegraDC5 於 2007-12-10 11:57 PM 發表
只有小說!? 連漫畫也沒有嗎!?

沒有.      

頂部
getterwing
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15728
精華 0
積分 0
帖子 961
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-20
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2007-12-10 11:54 PM 發表
現時冇任何消息.

高達小說未動畫化既仲有 s gundam 出現既senital.

唔止 gundam sentinel, 閃光之敗家仔都未動畫化, 幾時輪到獨角獸?

頂部
IntegraDC5
上等兵
Rank: 2


UID 722
精華 0
積分 0
帖子 230
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-16
狀態 離線
發表於 2007-12-11 12:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2007-12-10 11:58 PM 發表


沒有.      

媽的.....竟然沒有.....
我見佢d機體都幾靚, 佢竟然只係出小說.....

頂部
waichuen
少校
Rank: 3Rank: 3
YOU ARE(NOT) ALONE


UID 5243
精華 0
積分 0
帖子 2333
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-4
來自 度國的由自
狀態 離線
發表於 2007-12-11 01:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 getterwing 於 2007-12-10 11:59 PM 發表


唔止 gundam sentinel, 閃光之敗家仔都未動畫化, 幾時輪到獨角獸?

s同閃光之乜乜都未漫畫

就算出左漫畫,動畫都有排排
基佬的野心,aoz,天空的學校,etc.





YOU ARE (NOT) ALONE|
----MOZART REQUIEM----
頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2007-12-11 09:20 AM  資料  短消息  加為好友 
出左小說好少會再出漫畫版....
講到動畫化其實作者福井睛敏起初有o係佢個blog度大隻講過話如果小說版銷售理想既會係下年慶祝高達30週年既作品, 但之後一直都未有進一步消息證實, 而且以而家 Gundam OO 分兩季甘播 似乎會播到下年年尾, 兩套作品下年同時推出既機會應該唔大, 不過或者有可能係短篇既OVA/電影版都唔定?!
至於Sentinel一直出唔到動畫係因為有版權問題...
我覺得bandai如果係要將任何一部小說/漫畫動話化係會從商業上既角度考慮, 同出版既先後未必有直接關係.... 就好似MG系列甘...

頂部
soncat
二等兵
Rank: 1


UID 16087
精華 0
積分 2
帖子 83
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-12-11 09:51 AM  資料  短消息  加為好友 
其實一切隨緣啦, 佢依家出 MG Unicorn 都已經滿足了好多人, 更何況依家出了飲奶的力去推 Gundam 00 都無法推高個市, 你們要相信市場主道力, 雙蛋是繼豬頭倒 V 之後又一失敗之作.

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2007-12-11 03:35 PM  資料  短消息  加為好友 
嚴格嚟講......unicorn出過動畫

只不過得幾分鐘而已

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2007-12-11 03:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2007-12-11 03:35 PM 發表
嚴格嚟講......unicorn出過動畫

只不過得幾分鐘而已

個條係promo野咋. 唔都得??

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2007-12-11 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 soncat 的帖子

唔係耍帥就話佢失敗?!

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2007-12-11 03:42 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #12 VampireA 的帖子

呢d係硬砌

頂部
getterwing
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15728
精華 0
積分 0
帖子 961
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-20
狀態 離線
發表於 2007-12-11 04:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 soncat 於 2007-12-11 09:51 AM 發表
其實一切隨緣啦, 佢依家出 MG Unicorn 都已經滿足了好多人, 更何況依家出了飲奶的力去推 Gundam 00 都無法推高個市, 你們要相信市場主道力, 雙蛋是繼豬頭倒 V 之後又一失敗之作.

oo的模型賣得好好.

頂部
soncat
二等兵
Rank: 1


UID 16087
精華 0
積分 2
帖子 83
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-12-11 05:16 PM  資料  短消息  加為好友 
如果個市話 Gundam 00 好, 那我只好承認我老了, 我只能活在 UC 年代

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2007-12-11 05:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 soncat 於 2007-12-11 05:16 PM 發表
如果個市話 Gundam 00 好, 那我只好承認我老了, 我只能活在 UC 年代

你唔當蛋蛋係gundam就會好好多了. 我依家已經完全唔認為果套係gundam咁睇, 當佢係一部卡通算了.  如果唔當係gundam, 其實都ok的.

頂部
IntegraDC5
上等兵
Rank: 2


UID 722
精華 0
積分 0
帖子 230
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-16
狀態 離線
發表於 2007-12-11 09:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 getterwing 於 2007-12-11 04:31 PM 發表



oo的模型賣得好好.

oo的模型賣得好好既原因, 我想大多是因為佢既市場係黎自一班新睇gundam的細佬吧~~~

頂部
getterwing
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15728
精華 0
積分 0
帖子 961
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-20
狀態 離線
發表於 2007-12-12 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 
我都係自細睇oo睇到大的老餅, 對exia果幾隻gundam完全冇feel, 睇gundam oo套野亦越睇越冇期望, 不過oo的敵系機的確設計得唔錯.

但d模型實在出得好急好快, oo的模型 (包括敵系機)賣得好好, 其實都有少少出乎我意料.

頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2007-12-12 12:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我剩睇"獨角獸"嘅小說已經津津有味, 如果出動畫就更正.
真估唔到佢個盾一滑開就可以用"I力場:”.5個彈匣嘅能
量可以一槍打哂, 由於”新亞加瑪MS編隊全滅, 居然
會有”會變形百式”做補充.正





我的征途是星之大海.
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver