回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [鑽石山荷理活]扭蛋節速報
  本主題由 KC 於 2007-12-10 11:37 AM 移動 
gm280
平民
Rank: 1



UID 574
精華 0
積分 0
帖子 28
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-4
狀態 離線
發表於 2007-12-1 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
[鑽石山荷理活]扭蛋節速報

扭左我6舊水啊!!!!!!!
sdfcc1 sp 比較難中係隻大天使同strike~
因為我扭左舊幾只係中左3隻aa(有個細路佢好似就係抽極都唔中~我5蚊賣左佢比
strike我只係中左一隻~閃電都係一隻~但閃電本身sdfc1都有透明~
反而達加同sf都好多
另外keroro都好正~但:
一:想炒既歡迎失望,因為fcc sp1同keroro sp大慨佔左差唔多1/4....唔怕你抽唔到,最怕你唔抽
二,蛋紙一睇....中文....港版蛋紙......唔通拎返日本炒???
三,sdfc1 sp只有9種!!!(因為本身fcc1 閃電就係分左色...)

有百幾就抽左叮噹扭蛋機,電王時空裝備呢d

另外"唱"錢攤位有2個,其中一個入面有部扭蛋機....ulimate action gundam
直接比錢入面d職員....20蚊一次....抽左我2舊水我仲爭能天使b裝備(雙刀)
sf,flag,能a都仲左2隻,rx78...中左好多....

頂部
t1001
曹長
Rank: 2


UID 3063
精華 0
積分 20
帖子 496
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
有無pic比我地see下,我想see see咩野樣~

頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
ulimate action gundam?
ultimate action gundam?

頂部
叮噹
上等兵
Rank: 2


UID 1921
精華 0
積分 0
帖子 218
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-17
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 
6舊水咁多

頂部
t1001
曹長
Rank: 2


UID 3063
精華 0
積分 20
帖子 496
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
SDFCC 1 SP係咩,銀ver定係大會ver??

頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 gm280 於 2007-12-1 10:41 PM 發表
扭左我6舊水啊!!!!!!!
sdfcc1 sp 比較難中係隻大天使同strike~
因為我扭左舊幾只係中左3隻aa(有個細路佢好似就係抽極都唔中~我5蚊賣左佢比
strike我只係中左一隻~閃電都係一隻~但閃電本身sdfc1都有透明~
反 ...

ulimate action gundam我$90買左一套
有冇抽datap棋?
見:http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=67748
我打算聽日再去!
特別扭蛋果邊係咪全部都俘特別蛋?有冇普通蛋?





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
gm280
平民
Rank: 1



UID 574
精華 0
積分 0
帖子 28
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-4
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 2007-12-1 11:46 PM 發表

ulimate action gundam我$90買左一套
有冇抽datap棋?
見:http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=67748
我打算聽日再去!
特別扭蛋果邊係咪全部都俘特別蛋?有冇普通蛋?

要排隊..而且用左六舊唔想再掟錢住-.-
而且我去到都8點幾,佢好似收9點,又好似限抽幾多,但好似有其中一部無哂貨

係,sp果邊全部都係透明蛋,包保唔會有日版~
機頭紙係用舊版不過加左sp edition同換左透明版

[ 本帖最後由 gm280 於 2007-12-1 11:54 PM 編輯 ]

頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 gm280 於 2007-12-1 11:52 PM 發表

要排隊..而且用左六舊唔想再掟錢住-.-
而且我去到都8點幾,佢好似收9點,又好似限抽幾多,但好似有其中一部無哂貨

係,sp果邊全部都係透明蛋,包保唔會有日版~
機頭紙係用舊版不過加左sp edition同換左透明版

thx
聽日左扭多三隻datap同掃套sd1先





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
gm280
平民
Rank: 1



UID 574
精華 0
積分 0
帖子 28
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-4
狀態 離線
發表於 2007-12-2 12:14 AM  資料  短消息  加為好友 
去片~

uag做得最好就係膝關節,全部可以180度,而且能天使同rx-78既股關節係可以郁



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
三國志•司馬懿
軍曹
Rank: 2


UID 22421
精華 0
積分 1
帖子 312
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-18
狀態 離線
發表於 2007-12-2 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 
我扭左6隻,我今日都去左,頭3隻都係sf,跟着同人換左隻大天使同藍渣,仲扭中左閃電,仲扭中左橙色個隻,最後扭左隻strike。

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2007-12-4 06:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 1-12-2007 11:46 PM 發表

ulimate action gundam我$90買左一套
有冇抽datap棋?
見:http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=67748
我打算聽日再去!
特別扭蛋果邊係咪全部都俘特別蛋?有冇普通蛋?

ulimate action gundam一套5隻,$20一隻...$90蚊你點買架 $20 x5 =$90?????
邊度買?
我都扭左隻sf,rx78同雙劍exia

頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2007-12-4 06:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2007-12-4 06:01 PM 發表



ulimate action gundam一套5隻,$20一隻...$90蚊你點買架 $20 x5 =$90?????
邊度買?
我都扭左隻sf,rx78同雙劍exia

有d店冇20蚊果隻扭蛋機加麻





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
akari428
軍曹
Rank: 2



UID 15035
精華 0
積分 7
帖子 386
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-16
狀態 離線
發表於 2007-12-4 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 
我多左隻綠渣、再兩隻橙吉恩,欠藍渣、大天使同達加,有冇人有興趣交換

頂部
kkk
壹等兵
Rank: 1


UID 3088
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-12-5 02:53 PM  資料  短消息  加為好友 
我想問幾時至幾時架??

頂部
三國志•司馬懿
軍曹
Rank: 2


UID 22421
精華 0
積分 1
帖子 312
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-18
狀態 離線
發表於 2007-12-5 04:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kkk 於 2007-12-5 02:53 PM 發表
我想問幾時至幾時架??

11月29日至12月9日,去就快d,唔好4點後去,要等!

頂部
kkk
壹等兵
Rank: 1


UID 3088
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-12-5 05:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 三國志•司馬懿 於 2007-12-5 04:43 PM 發表

11月29日至12月9日,去就快d,唔好4點後去,要等!

真係唔該曬你,星期5去先...

頂部
toffee1000
上等兵
Rank: 2


UID 13446
精華 0
積分 9
帖子 296
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-12-8 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 
今日去完仲欠隻達加 有冇C兄多可以同我交換呀
我有自由.橙吉.迷網.大天使.藍渣.閃電
各位C兄幫幫手唔該晒

頂部
t1001
曹長
Rank: 2


UID 3063
精華 0
積分 20
帖子 496
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-12-10 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 
去左lo~
sdfcc1sp有sf,2藍渣,2綠渣,1橙ginn
1隻keroro
3隻datap,有aegis,dual同綠戰船~
我仲有2個fd一齊去,+埋有9隻datap~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver