回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 去完 Gundam expo 2007....
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X666S_LEGEND 於 2007-12-14 07:31 PM 發表

我既問緊目標係獨角獸(馬)同靈格斯(美女棺材)@@

加埋應該會過300既= =+

尋日仲未有得賣...





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 marcoai 於 2007-12-14 06:44 PM 發表

ps.aeug大是買那個FIX就2個袋送曬畀你??我見到重有張FIX插畫的相,也是送的??

係....
張FIX插畫的相係貼紙蒞, 買FIX送的...





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談
hg exia幾錢∼?thx





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:26 PM  資料  短消息  加為好友 
環球盃d作品要 25/12 先有....
尋日 得中間 Katoki 專題展覽, fix 櫃 同 一堆 相關嘅 CG圖...





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 布仔 於 2007-12-15 03:25 PM 發表
hg exia幾錢∼?thx

冇留意呢隻....
HCM pro Hi-Nu 已經有得賣, 不過價錢冇記住...因為出面一定平d....





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 
吾知有幾多人會買嘅 旅行喼....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:41 PM  資料  短消息  加為好友 
曹操同孫權之外....
其他大件頭角色



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 03:44 PM  資料  短消息  加為好友 
點只三英戰呂布....
仲有曹操, 司馬懿同孫權, 六條友企一邊....
呂布一條友霸一個角



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
walkerpong
曹長
Rank: 2


UID 10553
精華 0
積分 0
帖子 479
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
來自 Brisbane
狀態 離線
發表於 2007-12-15 04:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #46 aeug 的帖子

hahaha

3 times speed to get your luggage in the airport


頂部
laukahoj
平民
Rank: 1



UID 965
精華 0
積分 0
帖子 27
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2003-10-12
來自 Zion
狀態 離線
發表於 2007-12-15 05:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aeug 於 2007-12-15 03:16 PM 發表

射籃球遊戲大獎係 MG Turn A
放波落釘板大獎係 HGUC GP-01 / HG CHAOS
擲骰仔 大獎係 HGUC GUNDAM GP02A (TYPE-MLRS)

得三個game?

頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 05:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 laukahoj 於 2007-12-15 05:03 PM 發表

得三個game?

仲有果個位吾記得.....





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
亞姆.雷
壹等兵
Rank: 1


UID 1993
精華 0
積分 2
帖子 162
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2007-12-15 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aeug 於 2007-12-15 03:44 PM 發表
點只三英戰呂布....
仲有曹操, 司馬懿同孫權, 六條友企一邊....
呂布一條友霸一個角

傳說話會搵日招募一大班小朋友o黎即日砌一大班嘍囉再放入個箱
要做到千軍萬馬wor
(即日教佢地砌)

[ 本帖最後由 亞姆.雷 於 2007-12-15 06:29 PM 編輯 ]

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-12-15 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞姆.雷 於 2007-12-15 06:28 PM 發表



傳說話會搵日招募一大班小朋友o黎即日砌一大班嘍囉再放入個箱
要做到千軍萬馬wor
(即日教佢地砌)

笨大真有一套





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-12-15 06:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談


QUOTE:
原帖由 亞姆.雷 於 2007-12-15 06:28 PM 發表



傳說話會搵日招募一大班小朋友o黎即日砌一大班嘍囉再放入個箱
要做到千軍萬馬wor
(即日教佢地砌)

BB 三國傳Zaku Zaku 大拼砌

全港小朋友合力拼砌 全港最壯觀高達情景接近100件模型 製造千軍萬馬之勢


之前搵定d人?





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
亞姆.雷
壹等兵
Rank: 1


UID 1993
精華 0
積分 2
帖子 162
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2007-12-15 06:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 布仔 於 2007-12-15 06:35 PM 發表

BB 三國傳Zaku Zaku 大拼砌

全港小朋友合力拼砌 全港最壯觀高達情景接近100件模型 製造千軍萬馬之勢


之前搵定d人?

真係唔知佢想點
今日聽到現場有d人話係即日

頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-12-15 06:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談
我都想玩~但我13,仲係唔係小朋友呢?





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
marcoai
二等兵
Rank: 1


UID 1075
精華 0
積分 2
帖子 65
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-11
狀態 離線
發表於 2007-12-15 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 布仔 於 2007-12-15 06:41 PM 發表
我都想玩~但我13,仲係唔係小朋友呢?

我好似見到有d大人都係入面砌= =

頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-12-15 09:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談


QUOTE:
原帖由 marcoai 於 2007-12-15 09:26 PM 發表

我好似見到有d大人都係入面砌= =

咁我又去砌先~





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2007-12-15 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
我印象中旺年d細路去完果個模型教室, 件模型可以攞走....但尋日見砌完(SD 角色)好似要收返, 吾知係咪咁用....

[ 本帖最後由 aeug 於 2007-12-16 01:22 AM 編輯 ]





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2007-12-16 01:12 AM  資料  短消息  加為好友 
我係會場玻璃櫃看見三国伝卡樂b蝦條.
每包有咭送,全套16+6款咭.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver