回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/8相田版式波明日香
gundam876
平民
Rank: 1



UID 36833
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-6-27 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 
1/8相田版式波明日香

有D位冇跟色、手部線插冇加、頸部個盒冇加、乾淨哂今日出猛太陽、消光手起刀落、順手執執、個咀隻粉紅唔知點解手机影完出來變得咁紅? [img]

[ 本帖最後由 gundam876 於 2010-6-30 01:56 AM 編輯 ]

頂部
gundam876
平民
Rank: 1



UID 36833
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-6-28 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2010-6-28 08:05 AM 發表
成身油冧冧好似吳剛師傅....

乜佢個設定唔係個身穿咗件好貼身及透明嘅黃橙色戰鬪服咩圖中呢件係曰本某大廠嘅PVC、比例1/6、就嚟出

[ 本帖最後由 gundam876 於 2010-6-30 01:30 AM 編輯 ]

頂部
gundam876
平民
Rank: 1



UID 36833
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-6-30 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 長期糧尾 於 2010-6-29 05:23 AM 發表
請恕在下眼拙, 臉&頭髪有否消光? 戰服紅色部份有否加高光陰影??

紅色部份加陰影怕瘀色、打高光不如做濕身效果更好、臉本身隻色係半光、頭髮係全光、不過今日天氣好、已噴消光及修正了

頂部
gundam876
平民
Rank: 1



UID 36833
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-6-30 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 IBRS 於 2010-6-29 11:26 AM 發表

好似係透明嘅黃橙色戰鬪服,但係唔係令立立就唔知
但係我覺得令立立先似返膠面戰鬪服,似足COSPLAY衣服果 D  PU膠同EVA膠咁
如果件戰鬪服令立立又 〔強烈〕光影噴塗會唔知點 ...

朋友我就係去過cosplayD會場、見到D囡件衫係咁樣效果才噴

頂部
gundam876
平民
Rank: 1



UID 36833
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-6-30 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-6-29 11:31 AM 發表


係...不過塊面油左D...

你想像係真人,即係成面 面油...

己修正了

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:21 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver