回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 天空戰記 - 自制5吋修羅王 , 夜叉王
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-15 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 
天空戰記 - 自制5吋修羅王 , 夜叉王

一個90年代的動畫名字,而且只有在動畫鋪出租,應該從未在TV播映,所以也不期望有太多人認識

方間曾經出過4吋及8吋的修羅王,夜义就未見過.

這兩個手工粗糙的當然不是手辦,是用盒蛋 figure改的,希望有人認得去地.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-15 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 
Add three more photo.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-15 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 星矢 的帖子

套盒蛋係近年星矢的盒蛋.
需要大改造.

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-16 08:37 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #12 ccfai 的帖子

the first one is 5 inches and the second one is 5.5 inches tall.

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-18 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 violinvincent 的帖子

是否指這件金色胄甲,我比較希望先完成八人衆,企埋一齊影相應該好有氣勢.,但要完成八個,也非易事.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-19 08:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 frankie 的帖子

對,基本上星矢盒蛋啲膠是磨唔到,只能用putty完全覆蓋后,在putty上造形,無法啦等咗甘多年無出盒蛋,可能日本唔係咁多人鍾意,如果好似星矢甘多產品就好啦,我肯定買八部眾,加埋不動明王

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-20 08:21 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #18 black15 的帖子

多謝欣賞.

當年也砌過模型,當高達甘改,即係加長大脾,相只完成了修羅王,仲係擺了個發功姿勢,擺了一排又唔之丟了去边,而家要買翻呢4盒就貴了,重要好彩有人放至得.

希望Bandai出到無嘢好出就輪到出去地啦,龍珠都出新模型啦.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-20 12:09 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #20 violinvincent 的帖子

Sorry la, 上圖4 件蛋散是多年前影的,如今全部不知所踪,應該是丟哂了,所以至会用星矢啲盒蛋改 / 自制.

龍王我就古有盒未砌.

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-10-25 08:27 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 菲斯 的帖子

當年也有買這 1/15 的修羅王和迦樓羅王,未見近你提供的女手辦,唔知當年有無出夜义王呢?

$238大洋,好有記憶,我都係呢個價錢買的,好似係(三和)買的,都好多年幫去買嘢了.

當年這個價買 2 盒巳經好吃力了. C hing 有 5 盒,真羨慕

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-11-3 09:01 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #26 karajan 的帖子

"金獅" C hing 唔提都唔記得哩間曾經遍佈港九的影帶舖.

有無大大係旺角联合"全動画"租帶啊.啲店員個個都好靚女㗎,仲好好人幫我留帶㖭.我大部份影帶都係係個到租.

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-11-3 09:05 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #25 minamilai 的帖子

如果C hing 識 "全動画" 哩間舖,就知我唔嘢少...我指年紀

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-11-3 02:22 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #29 Bubblegum 的帖子

多謝,

仲有無砌太陽之牙,你的作品令我也好想砌番隻.

但網上的模型都幾貴.

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2010-11-4 07:32 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #32 minamilai 的帖子

好啊,手痕就好了,好鍾意睇你雕公仔.可以學吓嘢.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver