回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 自製Hello Kitty
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-28 09:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
自製Hello Kitty

送比女朋友, 因為抽極都抽唔到, 決定自己試下整, 第一次手作, 別抽大入><

最初期


上灰後


由於時間既關係, 中間既野SKIP晒, 上色加光油

竟然反到幾令既光


以下為 [愛意之修正]



本帖最近評分記錄
MoNew   2011-3-31 09:34 AM  讚好  +1   感情搭夠
clothoest   2011-1-29 05:54 AM  讚好  +1   鼓勵,仍需努力!
頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-28 09:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 helios1988 於 2011-1-28 11:34 PM 發表
點解唔磨滑佢先上色ar.....

因為得2日起貨, 第一次我驚重新整會起唔到貨
以上師兄傷眼了, 我深感抱歉

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-28 09:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2011-1-28 11:51 PM 發表
好盞鬼耶~~~

多謝C兄, 我本身入得黎無預比人讚, 好開心呀!
睇黎師兄好似都有去換7-11 個SANIO咁波~~~

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-28 09:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2011-1-28 11:55 PM 發表
得兩日就唔好咁趕,效果唔夠理想

下次會再比多D心機

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-29 11:48 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2011-1-29 10:02 AM 發表
再整1隻.磨靚靚再噴靚去,咁女朋友會加倍感受到你的誠意.

如果唔係收呢隻Hello Kitty,戴住去又對唔住自巳,唔戴又對唔住你.

除非你同女友得三曰貨仔,如果唔係唔駛2曰趕起去,唔一定要特別日子先送得嘅 ...

真係好中POINT, 我女朋友有少少陰我, 知我用左好多時間放係我第一隻既高達度, 同我講, 哇, 7-11隻立體HELLOKITTY好令呀, 我有一隻就好啦<-大聲地說.
因為兩日後就係某某日子, 唯有整隻一睇就知係HANDMAKE既無口貓出黎

QUOTE:
VampireA 發表於 2011-1-29 04:48 AM
第一次整, 唔緊要啦..
再整多隻, 今次俾多d 心機. 話晒笑俾女朋友麻 .



QUOTE:
40342 發表於 2011-1-29 09:11 AM
咁有誠意已贏啦, 幾得意



QUOTE:
eriol 發表於 2011-1-29 01:09 AM
誠意滿分 希望收到果個人會滿意啦

得到咁多咁有實力既師兄稱讚我既誠意, 我已經滿足了, 我即刻去繼續整埋隻GUNDAM放上黎, 整傷埋你地另一隻

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 siuyeahjai 於 2011-2-10 12:42 AM 發表
我老婆話最欣賞就係你果份心~

好多謝siu太, 我都好希望我女朋友會做我老婆

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 紅辣椒 於 2011-2-4 01:00 PM 發表
支持自製  好過仲 7仔抽個 d  有心思仲要成本低

紅辣椒師兄
我好鐘意你整既人仔架, 你都要加油比多D人仔我抄巧呀!! 大日我再整呢D有唔明會黎SO擾你架啦

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:18 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 mauchingc 於 2011-2-10 12:53 AM 發表
好有心機!
我覺得心意一流

大家既稱讚係我繼續做落去既原動力之一, 多謝你, 大家一齊努力,研究研究

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver