回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 「 囡囡齊齊砌 」 野山野林檎 (新手突入)
kingseven
軍曹
Rank: 2


UID 6493
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-17
來自 赤色之翼
狀態 離線
發表於 2007-1-9 11:54 AM  資料  短消息  加為好友 
「 囡囡齊齊砌 」 野山野林檎 (新手突入)

小弟第一次post 野就玩齊齊砌   技術不才    希望各位高手照住照住

囡囡齊齊砌今個月底到期 大家加油



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kingseven
軍曹
Rank: 2


UID 6493
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-17
來自 赤色之翼
狀態 離線
發表於 2007-1-10 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-1-9 12:07 PM 發表
你技術不才
囡囡齊齊砌今個月底到期
我都唔知出唔出到

小弟上色好鬼差 成日出界

出唔出到>> 有心一定得

頂部
kingseven
軍曹
Rank: 2


UID 6493
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-17
來自 赤色之翼
狀態 離線
發表於 2007-1-10 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 
加多張腳部近照



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
marcoai
二等兵
Rank: 1


UID 1075
精華 0
積分 2
帖子 65
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-11
狀態 離線
發表於 2007-1-11 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
點解要打格仔?人地明明有衣服穿的,唔通你魔改造過?

頂部
kingseven
軍曹
Rank: 2


UID 6493
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-17
來自 赤色之翼
狀態 離線
發表於 2007-1-11 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 marcoai 於 2007-1-11 12:00 AM 發表
點解要打格仔?人地明明有衣服穿的,唔通你魔改造過?

呢到有好多小朋友 所以比D幻想空間......

魔改!?      呢個idea都唔錯

頂部
xpohei
曹長
Rank: 2


UID 13486
精華 0
積分 2
帖子 469
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-26
狀態 離線
發表於 2007-1-11 10:49 AM  資料  短消息  加為好友 
冇AT既

頂部
kingseven
軍曹
Rank: 2


UID 6493
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-17
來自 赤色之翼
狀態 離線
發表於 2007-1-11 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xpohei 於 2007-1-11 10:49 AM 發表
冇AT既

什麼 AT

頂部
kingseven
軍曹
Rank: 2


UID 6493
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-17
來自 赤色之翼
狀態 離線
發表於 2007-1-11 05:47 PM  資料  短消息  加為好友 
腿部上好色啦

[ 本帖最後由 kingseven 於 2007-1-11 11:08 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yoyoman203
壹等兵
Rank: 1


UID 13618
精華 0
積分 0
帖子 131
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2007-1-11 09:36 PM  資料  短消息  加為好友 
玩到好激喎xdd
快D做啦,想知個身你會點搞

頂部
xpohei
曹長
Rank: 2


UID 13486
精華 0
積分 2
帖子 469
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-26
狀態 離線
發表於 2007-1-12 10:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kingseven 於 2007-1-11 05:41 PM 發表



什麼 AT

佢原本果對咪就係AT ~
你冇睇漫畫
漫畫裡面, 有個叫"希姆" 索過" 林檎" 好多

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-1-12 10:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xpohei 於 2007-1-12 10:18 AM 發表


佢原本果對咪就係AT ~
你冇睇漫畫
漫畫裡面, 有個叫"希姆" 索過" 林檎" 好多

重狼過林檎好多team

頂部
xpohei
曹長
Rank: 2


UID 13486
精華 0
積分 2
帖子 469
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-26
狀態 離線
發表於 2007-1-12 01:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-1-12 10:20 AM 發表

重狼過林檎好多team

牛牛兄~ 果然係識貨之人

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-1-12 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xpohei 於 2007-1-12 01:37 PM 發表


牛牛兄~ 果然係識貨之人

睇過下一兩本.....睇完第2本我都唔想睇......好在我唔係買,我係同我個"好"朋友借....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver