回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 男人嘅浪漫~~~馬沙齊齊砌!!
  本主題由 ArLip 於 2012-1-31 10:27 PM 設置高亮 
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2012-2-18 01:41 AM  資料  短消息  加為好友 
補返報名
之前都報咗名,RG 紅渣,已差不多完工。


本帖最近評分記錄
@迪@   2012-2-18 10:18 AM  讚好  +1   ok~~




在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
larisa
軍曹
Rank: 2


UID 44400
精華 0
積分 8
帖子 365
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-13
來自 hk
狀態 離線
發表於 2012-2-19 03:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 larisa 為MSN好友 通過MSN和 larisa 交談

已上灰





請師兄入去比D意見
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=143475&page=1#pid1971493
頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-2-21 04:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 larisa 於 2012-2-19 03:32 PM 發表

已上灰

快D快D..
我買都未買

頂部
larisa
軍曹
Rank: 2


UID 44400
精華 0
積分 8
帖子 365
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-13
來自 hk
狀態 離線
發表於 2012-2-21 04:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 larisa 為MSN好友 通過MSN和 larisa 交談
回復 #43 @迪@ 的帖子

C兄諗住砌咩名機





請師兄入去比D意見
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=143475&page=1#pid1971493
頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-2-21 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 larisa 於 2012-2-21 04:39 PM 發表
C兄諗住砌咩名機

唔係名機,只係百式嘅吉姆

頂部
InfiniteGundam
平民
Rank: 1


UID 47914
精華 0
積分 0
帖子 1
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-27
狀態 離線
發表於 2012-3-4 12:24 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 @迪@ 的帖子

我又想參加呀!!


本帖最近評分記錄
@迪@   2012-3-4 09:27 AM  讚好  +1   好~~
頂部
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2012-3-5 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 





在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-3-7 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 
開始執件...慢慢長路
[attach]384326[/attach]
[attach]384327[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-3-7 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 keane.AC 於 2012-3-7 07:22 PM 發表
開始執件...慢慢長路
384326
384327

期待期待

頂部
MR.SD
壹等兵
Rank: 1


UID 48083
精華 1
積分 10
帖子 121
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-6
狀態 離線
發表於 2012-3-9 04:42 PM  資料  短消息  加為好友 

我都想參加!這是剛開始的....

[ 本帖最後由 MR.SD 於 2012-3-10 03:43 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
@迪@   2012-3-11 12:00 AM  讚好  +1   OK~~
頂部
MR.SD
壹等兵
Rank: 1


UID 48083
精華 1
積分 10
帖子 121
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-6
狀態 離線
發表於 2012-3-23 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
heison阿熙
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18567
精華 1
積分 17
帖子 1335
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-11
來自 九把刀小隊
狀態 離線
發表於 2012-3-28 10:27 PM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://2d-gate.org/thread-5807-1-1.html#.VTz06PCxDWt
頂部
larisa
軍曹
Rank: 2


UID 44400
精華 0
積分 8
帖子 365
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-13
來自 hk
狀態 離線
發表於 2012-4-4 04:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 larisa 為MSN好友 通過MSN和 larisa 交談
http://www.hkml.net/forum.htm
交左功課啦
失敗之作





請師兄入去比D意見
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=143475&page=1#pid1971493
頂部
角木肇
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1971
精華 3
積分 106
帖子 1318
成品數目 106 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-21
狀態 離線
發表於 2012-4-4 05:44 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!
我又參加!!





工作進度極慢...時間太少...要砌ge野太多...
頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-4-4 05:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2012-4-4 05:44 PM 發表
我又參加!!

好的好的

頂部
Jacmman
壹等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17153
精華 3
積分 31
帖子 175
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2012-4-10 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 
報名﹕HGUC MS-06S

各位好, 小弟第一次參加齊齊砌. 剛好早前開了盒 HGUC 馬沙專用渣古. 實在一定要參加這齊齊砌

這盒 HGUC 馬沙專用渣古做了小許改造, 希望能趕及限期前完成﹗

[attach]388098[/attach]

Already completed:

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... p;page=1#pid1984309

[ 本帖最後由 Jacmman 於 2012-6-24 01:04 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
@迪@   2012-4-27 05:25 PM  讚好  +1   OK~~
頂部
ChrisOG
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17829
精華 1
積分 26
帖子 1150
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-25
狀態 離線
發表於 2012-4-27 09:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ChrisOG 為MSN好友 通過MSN和 ChrisOG 交談





想砌就砌
頂部
candyasdf
平民
Rank: 1


UID 29980
精華 0
積分 2
帖子 11
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-28
狀態 離線
發表於 2012-4-27 01:44 PM  資料  短消息  加為好友 
我又想玩~
如果多圖係直接係度upload?
定走出去開post copy番條link入黎?

頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-4-27 05:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 candyasdf 於 2012-4-27 01:44 PM 發表
我又想玩~
如果多圖係直接係度upload?
定走出去開post copy番條link入黎?

你出去開post copy番條link入黎就OK

頂部
candyasdf
平民
Rank: 1


UID 29980
精華 0
積分 2
帖子 11
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-28
狀態 離線
發表於 2012-4-28 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #59 @迪@ 的帖子


頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver