回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 板聚作第一"激"完成 P-11

中尉
Rank: 3Rank: 3
你要死一次嗎?


UID 3397
精華 0
積分 7
帖子 738
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2007-2-14 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-14 04:45 PM 發表

拱有係...留番 d 錢重好喇
但佢果部D 80 單鏡機吾係nikon黎架咩??幾時又多左部canon機?(卡片機仔好似係casio)...不過我都吾係拱清楚

我攪錯
CASIO數碼機。
用左4至5年..........退化中.............





這是一份真感情
請握在你手心
請別輕易捨棄
全心全意愛你
真心真意對我
給我足夠的勇氣
只要能相畏依 甚麼都放棄
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2007-2-14 04:59 PM  資料  短消息  加為好友 
留番 d 錢結婚、結婚、結婚仲好。 到時請(日西)HKML 的 Members。

[ 本帖最後由 winstonm3bmw 於 2007-2-14 05:03 PM 編輯 ]

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-2-14 06:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2007-2-14 04:56 PM 發表


我攪錯
CASIO數碼機。
用左4至5年..........退化中.............

果部真係吾得勒...將來有機會,又有閒錢先再算囉...老師有部D80,頂得住有餘喇





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-2-14 06:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-2-14 04:59 PM 發表
留番 d 錢結婚、結婚、結婚仲好。 到時請(日西)HKML 的 Members。

大吉利是!?結三次婚!?





LHPP . VCR .兔
頂部
角木肇
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1971
精華 3
積分 106
帖子 1318
成品數目 106 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-21
狀態 離線
發表於 2007-2-14 10:50 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!
嘩....真係好長~~~~~喎...個型真係唔錯...不過就我本人覺得.架氣墊車同個sam架d雕刻風格有d唔夾...唔知老師會唔會攪攪佢呢...不過我覺得要咁整就會超多野改...唔通老師    topic所指嘅"激"就係指呢樣?如果係...咁就真係"激"囉.....
p.s.>>老師由開始到而家都只係post架車嘅右面....唔通另外一面有大秘密?





工作進度極慢...時間太少...要砌ge野太多...
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-14 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-14 12:40 AM 發表
巨型飛陣氣墊車@@?
咁部mini呢@@?

對不起...
忘了影mini部分...
明天影番

QUOTE:
原帖由 自來也 於 2007-2-14 01:26 AM 發表
老師有個問題困擾左我好耐
你將個飛彈發射座放係架氣墊車上面
咁樣發射o既後座力咪會將架車推走
咁咪好容易炒車囉

該不會吧///^^
咁d氣墊向前推...抵銷後"座"力....

QUOTE:
原帖由 實Q 於 2007-2-14 07:42 AM 發表
老師你D六角螺絲帽上下係咪刻意大細架, 好有心思喎你

全相同大小好似唔係咁好睇...^^(我覺得)

QUOTE:
原帖由 昇空 於 2007-2-14 07:46 AM 發表

他以不是車了係一隻船

嗯嗯...
那它是屬於船艦組???^^

QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2007-2-14 08:51 AM 發表

太空船呀,卡拉適減

太空船???^^
不是地球用的嗎??

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-2-14 11:18 AM 發表
好宏偉呀

謝謝參觀^^

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2007-2-14 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 
很久沒見人這樣玩了,
n年前有一兩屆的比賽見過類似的大型宇宙船.





2014 我活過
頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2007-2-14 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-14 10:51 PM 發表

該不會吧///^^
咁d氣墊向前推...抵銷後"座"力....






A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-14 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-14 01:56 PM 發表

細佬都有留意到其實會吾會張相有問題呢?六角螺絲帽對上加果五粒補品(吾計果兩個長方形排氣口)...總共係三款,其中「/」形既補品係有兩個size...吾知實Q兄你明吾明我講乜??(即係由左至右數起,1 & 3係一個款,2, 4 & 5係同一個款(「/」),但第4粒居然變左做正方形??)

我估老師可能係用左佢架「就黎打柴既卡西歐」卡片相機黎影既關係,果部相機老早有毛病架喇,又偏紅(應該係CCD既問題),影出黎既相粗粒非常(呢個問題好多人都知架喇)...不如老師下次影既時候,用番部藝康 D80 喇...單鏡機影出黎會好好多...無謂浪費呀嘛!!

如果要部咭片機旁身,又要有一定質素,又吾貴既話,我會推介樂聲既FX-07,細,有防震,ok高像數,28mm wide angle,lecia 鏡,一於買番部看下門口喇!!

主意不錯喎^^

QUOTE:
原帖由 於 2007-2-14 02:25 PM 發表

佢剛剛買左枝新鏡頭..................
不可再買................(相機)

嗯嗯...不買相機就可以了..

QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2007-2-14 02:31 PM 發表
老師, 會唔會加埋防磁紋, 窗邊加沙包, 同戰鬥彈痕呢??

哈....我反而想加落去MINI度

QUOTE:
原帖由 sheakinsing 於 2007-2-14 02:32 PM 發表
唔好咁啦, 靜姨姨, 當新年present送俾王子老師啦

哈...
不用喇....
她已送了喇...^^

QUOTE:
原帖由 偶像 於 2007-2-14 02:52 PM 發表

係咪要加個腳架會影得定D呢.....D80震住影都會有粗粒

頌有D80影人靚D.canon機就影死物好似好D...所以老師部D80有可能只是用來影靜姐姐......

會影人...也會影物

QUOTE:
原帖由 snoopy 於 2007-2-14 02:57 PM 發表
果然係王子老師呀..
等待你既大作...

謝謝大俠//

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-14 03:15 PM 發表

嘩,乜靜姐突然間殺出黎建議下姐...建議下姐...部...部...D...80夠...夠用有...有凸架喇...吾...吾好買相...相機喇老師...
小的不敢叫老師買野喇

嗯嗯///
我打算買多個MACRO鏡頭$3XXX咁咪OK囉...
那就不用買相機仔啦

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-2-14 04:59 PM 發表
留番 d 錢結婚、結婚、結婚仲好。 到時請(日西)HKML 的 Members。

我會的了...^^

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-14 06:04 PM 發表

果部真係吾得勒...將來有機會,又有閒錢先再算囉...老師有部D80,頂得住有餘喇

買MACRO鏡頭...^^

QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2007-2-14 10:50 PM 發表
嘩....真係好長~~~~~喎...個型真係唔錯...不過就我本人覺得.架氣墊車同個sam架d雕刻風格有d唔夾...唔知老師會唔會攪攪佢呢...不過我覺得要咁整就會超多野改...唔通老師    topic所指嘅"激"就係指呢樣?如果係...咁就真係"激"囉.....
p.s.>>老師由開始到而家都只係post架車嘅右面....唔通另外一面有大秘密?

好在係你個人覺得...
我自己覺得好OK...
雕刻風格當然系唔夾啦^^那BANDAI的...無論是1:100, 1:144 1:35的線都係咁深咁粗, 那喇叭手的坦多圓雕刻..., 我這個比你更懶的人...又怎會攪攪佢呢, 從來無打算大改0架只有右沒有左...啊...係喎...不過另外一面無秘密...只係同右邊一樣之嘛^^
另外有D F18野想問你...板聚慢慢傾...^^

QUOTE:
原帖由 ice 於 2007-2-14 10:54 PM 發表
很久沒見人這樣玩了,
n年前有一兩屆的比賽見過類似的大型宇宙船.

ICE...係???
那人是誰???等我去拜訪問問他/她先...

QUOTE:
原帖由 自來也 於 2007-2-14 10:58 PM 發表


不行嗎???

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-14 10:59 PM 發表

主意不錯喎^^

嗯嗯...不買相機就可以了..

嗯嗯///
我打算買多個MACRO鏡頭$3XXX咁咪OK囉...
那就不用買相機仔啦

嘩,老師你好奸狡啊!!!你捉阿邊個既字蚤!....睇黎呢幾日可能會有「大事件」發生囉...大吉利是...大吉利是...
我係路人甲...我係路人甲...我乜都睇吾到架...吾關我事架





LHPP . VCR .兔
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-14 11:19 PM 發表

嘩,老師你好奸狡啊!!!你捉阿邊個既字蚤!....睇黎呢幾日可能會有「大事件」發生囉...大吉利是...大吉利是...
我係路人甲...我係路人甲...我乜都睇吾到架...吾關我事架

我會說是"乜非"的主意^^
HEHE....
不過....買MACRO鏡是最佳的選擇...

頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-14 11:16 PM 發表

不行嗎???

諗唔到你有此一著





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
老師....咁快online呀
架mini幾時有新進展呀

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-14 11:24 PM 發表


我會說是"乜非"的主意^^HEHE....
不過....買MACRO鏡是最佳的選擇...

某件拱既薯!!吾...吾...吾好聽埋晒老師呢...呢... d o翕得出就o翕既大...大...大...大話呀...佢...信...信吾過架!!
我路過架渣...吾...吾關我薯架...我吾識佢架





LHPP . VCR .兔
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-2-14 11:27 PM 發表
老師....咁快online呀
架mini幾時有新進展呀

若我今日去工程室...
我可會死掉呢...^^

頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-14 11:37 PM 發表


若我今日去工程室...
我可會死掉呢...^^

一定死得好慘呢

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-2-14 11:39 PM 發表

一定死得好慘呢

嗯嗯...
mini的...
明晚post....
hehe,,,
將會有好多人打我呢...

頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-14 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-14 11:45 PM 發表


嗯嗯...
mini的...
明晚post....
hehe,,,
將會有好多人打我呢...

放心.我一定同你同一陣線

頂部

中尉
Rank: 3Rank: 3
你要死一次嗎?


UID 3397
精華 0
積分 7
帖子 738
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2007-2-15 09:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-14 11:19 PM 發表

嘩,老師你好奸狡啊!!!你捉阿邊個既字蚤!....睇黎呢幾日可能會有「大事件」發生囉...大吉利是...大吉利是...
我係路人甲...我係路人甲...我乜都睇吾到架...吾關我事架

我會擇個吉日,煮重佢米..................





這是一份真感情
請握在你手心
請別輕易捨棄
全心全意愛你
真心真意對我
給我足夠的勇氣
只要能相畏依 甚麼都放棄
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver