原帖由
matleung 於 2007-2-14 01:56 PM 發表
細佬都有留意到

其實會吾會張相有問題呢?

六角螺絲帽對上加果五粒補品(吾計果兩個長方形排氣口)...總共係三款,其中「/」形既補品係有兩個size...吾知實Q兄你明吾明我講乜??

(即係由左至右數起,1 & 3係一個款,2, 4 & 5係同一個款(「/」),但第4粒居然變左做正方形??)
我估老師可能係用左佢架「就黎打柴既卡西歐」卡片相機黎影既關係,果部相機老早有毛病架喇,又偏紅(應該係CCD既問題),影出黎既相粗粒非常(呢個問題好多人都知架喇)...不如老師下次影既時候,用番部
藝康 D80 喇...單鏡機影出黎會好好多...無謂浪費呀嘛!!
如果要部咭片機旁身,又要有一定質素,又吾貴既話,我會推介樂聲既FX-07,細,有防震,ok高像數,28mm wide angle,lecia 鏡,一於買番部看下門口喇!!
原帖由
靜 於 2007-2-14 02:25 PM 發表
佢剛剛買左枝新鏡頭..................
不可再買................(相機)

嗯嗯...不買相機就可以了..
原帖由 b8808800 於 2007-2-14 02:31 PM 發表
老師, 會唔會加埋防磁紋, 窗邊加沙包, 同戰鬥彈痕呢??
原帖由
sheakinsing 於 2007-2-14 02:32 PM 發表
唔好咁啦, 靜姨姨, 當新年present送俾王子老師啦

哈...
不用喇....
原帖由
偶像 於 2007-2-14 02:52 PM 發表
係咪要加個腳架會影得定D呢.....D80震住影都會有粗粒
頌有D80影人靚D.canon機就影死物好似好D...所以老師部D80有可能只是用來影靜姐姐......

原帖由
matleung 於 2007-2-14 03:15 PM 發表
嘩,乜靜姐突然間殺出黎

建議下姐...建議下姐...

部...部...D...80夠...夠用有...有凸架喇...吾...吾好買相...相機喇老師...

小的不敢叫老師買野喇
我打算買多個MACRO鏡頭$3XXX咁咪OK囉...