回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/100 EX-S + COREWORKS 21/2 444-445樓 p.23 快要ko
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-10-31 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
我卻無任何問題...
嗯...
我想想辦法....
明天答你,..

頂部
allan
少尉
Rank: 3Rank: 3
鐵血戰士


UID 104
精華 3
積分 20
帖子 675
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-12
狀態 離線
發表於 2006-10-31 09:18 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
多謝先 ~~

頂部
thchang
壹等兵
Rank: 1


UID 7429
精華 0
積分 6
帖子 172
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-17
來自 Adelaide
狀態 離線
發表於 2006-11-1 12:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 thchang 為MSN好友 通過MSN和 thchang 交談
你就lucky啦
我跟小白白拿的少了 4個件
所以無法開工
要等到12月他才想辦法補給我

我先看你做
學習先

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2006-11-1 02:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 allan 於 2006-10-31 06:45 PM 發表
請問老師, 尼個部份你要點處理啊, 我個部好鬆博 ~

你試下係果個位落小小模型膠等佢溶小小增加磨擦會好小小
記住落小小好了

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-1 10:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 allan 於 2006-10-31 06:45 PM 發表
請問老師, 尼個部份你要點處理啊, 我個部好鬆博 ~

我看過了那件部件
那是食力位
我會用AA膠+爽身粉於隼位塗抹一層
乾後當然粗了
再用砂紙磨至FIT位

唔明的話今晚還有圖解

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-1 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thchang 於 2006-11-1 12:40 AM 發表
你就lucky啦
我跟小白白拿的少了 4個件
所以無法開工
要等到12月他才想辦法補給我

我先看你做
學習先

唔好咁講
大家一齊研究^^

QUOTE:
原帖由 catboy811 於 2006-11-1 02:12 AM 發表

你試下係果個位落小小模型膠等佢溶小小增加磨擦會好小小
記住落小小好了

係...一定要少少^^

頂部
rabi
二等兵
Rank: 1



UID 14033
精華 0
積分 0
帖子 71
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-13
狀態 離線
發表於 2006-11-1 10:20 AM  資料  短消息  加為好友 
老師不用上課嗎=0=?

金日什什麼麼發展日 小弟不用上課@@

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-1 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rabi 於 2006-11-1 10:20 AM 發表
老師不用上課嗎=0=?

金日什什麼麼發展日 小弟不用上課@@

我空堂備課申^^

頂部
allan
少尉
Rank: 3Rank: 3
鐵血戰士


UID 104
精華 3
積分 20
帖子 675
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-12
狀態 離線
發表於 2006-11-1 08:36 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
quote]
你試下係果個位落小小模型膠等佢溶小小增加磨擦會好小小
[/quote]

mm ∼多謝意見, 可以試下 

QUOTE:
我看過了那件部件

甘, 有勞老師出圖指點迷俊 ∼ 


頂部
stitch
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8743
精華 0
積分 10
帖子 1252
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-24
來自 U.N.Spacy
狀態 離線
發表於 2006-11-1 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
prince teacher, why u can always buy such good quility resin kit ???

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-1 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 stitch 於 2006-11-1 08:46 PM 發表
prince teacher, why u can always buy such good quility resin kit ???

你誤會了...
那是第一次打磨後出來的...
還要補畢地...
再磨...
其實砌得首辦往往就要預了左唔補右磨
我也有些少件要用風筒吹
也有穿了孔的
但經過經驗的累積
唔識整的問人
都一一解決了

在後期也有些少追加的地方
可多留意...謝謝

頂部
stitch
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8743
精華 0
積分 10
帖子 1252
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-24
來自 U.N.Spacy
狀態 離線
發表於 2006-11-1 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2006-11-1 11:17 PM 發表


你誤會了...
那是第一次打磨後出來的...
還要補畢地...
再磨...
其實砌得首辦往往就要預了左唔補右磨
我也有些少件要用風筒吹
也有穿了孔的
但經過經驗的累積
唔識整的問人
都一一解決了

在後期也有些少追加的地方
可多留意...謝謝

icic, thank you !!!!

heard that u are sick, are u ok now??? work too hard in school ??? really not easy being a teacher .........

take care, so many students (in school and in HKML) need u, hope everythings fine !!!

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2006-11-2 03:50 AM  資料  短消息  加為好友 
呵呵你加油了我約定你星期日了我會去灣仔打波呵呵
等你遲d定時間比我我就果陣去找你了

如果加左少少模型膠都唔得就用我朋友教我果招
用少少混合畢地圍圈上果個柱位然後夾上外甲件等半乾不停活動果個位置
等d畢地唔好黏實個關節
等完全乾後就會比較緊^^

[ 本帖最後由 catboy811 於 2006-11-2 04:00 AM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-3 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 catboy811 於 2006-11-2 03:50 AM 發表
呵呵你加油了我約定你星期日了我會去灣仔打波呵呵
等你遲d定時間比我我就果陣去找你了

如果加左少少模型膠都唔得就用我朋友教我果招
用少少混合畢地圍圈上果個柱位然後夾上外甲件等半乾不停活動果個位置
等d畢地唔好黏實個關節
等完全乾後就會比較緊^^

星期日比人約了食盆...公祠開幕...
要晚上才OK^^

頂部
allan
少尉
Rank: 3Rank: 3
鐵血戰士


UID 104
精華 3
積分 20
帖子 675
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-12
狀態 離線
發表於 2006-11-3 03:04 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 catboy811 於 2006-11-2 03:50 AM 發表
呵呵你加油了我約定你星期日了我會去灣仔打波呵呵
等你遲d定時間比我我就果陣去找你了

如果加左少少模型膠都唔得就用我朋友教我果招
用少少混合畢地圍圈上果個柱位然後夾上外甲件等半乾不停活動果個位置
等d畢地唔好黏實個關節
等完全乾後就會比較緊^^

收到 ~, 試下先

頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2006-11-4 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 
佢本來黎係咁既色??......老師你係手辦??ar?......





My Blog of Gundam :http://hk.myblog.yahoo.com/Gundam-Posey
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-6 02:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大塚愛 於 2006-11-4 12:56 AM 發表
佢本來黎係咁既色??......老師你係手辦??ar?......

我砌的是coreworks首辦改件..

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-6 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 
可恨的補畢地...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-6 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 
新銀包啵

仲要是patrick cox

老師真是幸福





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-11-6 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2006-11-6 04:29 PM 發表
新銀包啵

仲要是patrick cox

老師真是幸福

謝謝...^^

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver