回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 板聚作第一"激"完成 P-11
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-2-10 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩,差 d 走漏眼...
呢三隻都係好野黎喎,今次老師會有乜野新野睇呢??......"激"?有無玄機??情景??問下鬚民loan先得.......
吾........好難捉摸呀!!
要報名架咩?拱我又報囉!咪住先,第一個吾係角木咩!?

01.角木肇
02.偶像
03.墨涼------------->僅僅趕到既樣





LHPP . VCR .兔
頂部
jamesdean0083
上校
Rank: 4
My name is dean,.... 狗癲


UID 11523
精華 0
積分 23
帖子 4348
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-8
來自 所羅門ソ惡夢
狀態 離線
發表於 2007-2-10 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 
乜樹呀!乜樹,有野睇呀都係報名先,唔好留低我呀!
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士





乜都有玩既新手癲狗一名
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2007-2-10 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2007-2-10 08:24 PM 發表
乜樹呀!乜樹,有野睇呀都係報名先,唔好留低我呀!
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士

我又報
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪





.................^v^
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sheakinsing 於 2007-2-10 07:46 AM 發表
Add internal details !?

不會....
哈../

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-2-10 08:11 AM 發表
我要看Mini、快D、快D.

你會不開心的

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-2-10 08:17 AM 發表

有食蝦片?

有蝕刻片

QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-10 08:35 AM 發表
mini萬歲



QUOTE:
原帖由 bertbert 於 2007-2-10 09:16 AM 發表
嘩! 大作! 好期待!!!

不要過大期望....

QUOTE:
原帖由 Toppo 於 2007-2-10 09:21 AM 發表
坐定定,睇好野

好好好...有update>...

QUOTE:
原帖由 Toppo 於 2007-2-10 09:22 AM 發表
蝦片,核片

對對對

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2007-2-10 09:29 AM 發表
哇...好重鎚呀

坦坦75元之嘛////^^

QUOTE:
原帖由 sapphireblue 於 2007-2-10 09:38 AM 發表

蝕刻片

嗯嗯...

QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-10 09:42 AM 發表
老師.......
你唔會諗住將三架 crossover ......????

hehehe....用三盒野砌兩架啦///

QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-2-10 11:54 AM 發表
差架機機喎~~~

飛機嗎??
這是第一"激"...
該還有其他的...

QUOTE:
原帖由 昇空 於 2007-2-10 01:04 PM 發表
咁快開工   
等睇好野

要喇...
板聚在即呀

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-2-10 01:39 PM 發表
咦.....睇嚟係情景嚟喎......好有性趣!!!

哈....
該有驚喜的

QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2007-2-10 06:54 PM 發表
我報左名等睇好野架啦...我對老師呢隻作品期望度好高架!!!

那包你失望....^^

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:33 PM  資料  短消息  加為好友 
我又報.我又報
01.偶像 [/quote]

謝謝...
不過那坦坦...該會被改造的....

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-10 08:19 PM 發表
嘩,差 d 走漏眼...
呢三隻都係好野黎喎,今次老師會有乜野新野睇呢??......"激"?有無玄機??情景??問下鬚民loan先得.......
吾........好難捉摸呀!!
要報名架咩?拱我又報囉!咪住先,第一個吾係角木咩!?

01.角木肇
02.偶像
03.墨涼------------->僅僅趕到既樣

有玄機的^^

QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2007-2-10 08:24 PM 發表
乜樹呀!乜樹,有野睇呀都係報名先,唔好留低我呀!
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士

?????報名看野???

QUOTE:
原帖由 味吉洋彪 於 2007-2-10 08:47 PM 發表

我又報
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪

彪兄....點先???

頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 味吉洋彪 於 2007-2-10 08:47 PM 發表

我又報
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪

笨唔能夠走雞
預埋我

01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:37 PM  資料  短消息  加為好友 
那....08小隊的車車....
一買回來...
有點失望...好短...
所以加長了點點

[ 本帖最後由 王子老師 於 2007-2-10 09:39 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-10 09:37 PM 發表
那....08小隊的車車....
一買回來...
有點失望...好短...
所以加長了點點

wa
長陣版ar
唔報對唔住自己
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2007-2-10 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 
拱長o既氣墊車簡直係聞所未聞
超期待老師o既驚喜





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
superfoxfox
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 6362
精華 5
積分 30
帖子 691
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
狀態 離線
發表於 2007-2-10 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2007-2-10 09:55 PM 發表

wa
長陣版ar
唔報對唔住自己
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民

08.Superfoxfox

唔報對唔住自己x2

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-2-10 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-10 09:37 PM 發表
那....08小隊的車車....
一買回來...
有點失望...好短...
所以加長了點點

嘩!!不對不對!!
這怎算是「點點」...足足加長了一倍啊!!!!中間係咪有怪獸架....巧京京啊!!!





LHPP . VCR .兔
頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2007-2-10 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民
08.Superfoxfox
09. 車是但
病緊都要報名,死唔執輸

[ 本帖最後由 chestert 於 2007-2-10 11:48 PM 編輯 ]





F
頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-2-10 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩... 快 d 報名先

01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民
08.Superfoxfox
09. 車是但
10. louisuni

架車加長左, 唔通藏 d sam 入去 ?   





頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-10 11:25 PM 發表

嘩!!不對不對!!
這怎算是「點點」...足足加長了一倍啊!!!!中間係咪有怪獸架....巧京京啊!!!

我腳得老師會將部 mini 溶合在個「點點」入面





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:10 AM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-10 09:37 PM 發表
那....08小隊的車車....
一買回來...
有點失望...好短...
所以加長了點點

都唔少@@""""

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-10 11:25 PM 發表

嘩!!不對不對!!
這怎算是「點點」...足足加長了一倍啊!!!!中間係咪有怪獸架....巧京京啊!!!

個標題就認真夠晒"激",大家都要密切留意,等待完成品。





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2007-2-10 09:55 PM 發表

wa
長陣版ar
唔報對唔住自己
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民

長了點點啦//

QUOTE:
原帖由 自來也 於 2007-2-10 09:57 PM 發表
拱長o既氣墊車簡直係聞所未聞
超期待老師o既驚喜

hehehe...
要你多等一兩天...^^

QUOTE:
原帖由 superfoxfox 於 2007-2-10 10:01 PM 發表

08.Superfoxfox

唔報對唔住自己x2

多謝支持

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-2-10 11:25 PM 發表

嘩!!不對不對!!
這怎算是「點點」...足足加長了一倍啊!!!!中間係咪有怪獸架....巧京京啊!!!

中間無怪獸的...
不用怕^^

QUOTE:
原帖由 chestert 於 2007-2-10 11:33 PM 發表
01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民
08.Superfoxfox
09. 車是但
病緊都要報名,死唔執輸

車士打兄...你病了???沒事嘛???
祝君早日康復

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-2-10 11:44 PM 發表
嘩... 快 d 報名先

01.角木肇
02.偶像
03.墨涼
04.占士
05.味吉洋彪
06.自來也
07.雷民
08.Superfoxfox
09. 車是但
10. louisuni

架車加長左, 唔通藏 d sam 入去 ?   

哈...係呀...^^

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 自來也 於 2007-2-11 12:08 AM 發表

我腳得老師會將部 mini 溶合在個「點點」入面

不不不...
我try過...
我match///

QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-11 12:10 AM 發表

都唔少@@""""

少少啦...

QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2007-2-11 12:14 AM 發表


個標題就認真夠晒"激",大家都要密切留意,等待完成品。

momo...
嗯嗯...
好激0架/....^^

頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
我估老師仲會張系架 mini 殼夾落架 SAM 既車底 !! ...





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver