回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 兩件新手 VS 渣古戰士[1日完成]
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-4 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 
兩件新手 VS 渣古戰士[1日完成]

上個星期,我校感恩節活動要送野比班主任,冇準備,e家補返
友人(1)=棉花糖
-12:00,畫野
-1:00,友人到達,檢件>剪件>水口>分件>膠水>拍件>消夾口>噴灰
-3:00,買唔到螢綠,自已溝!冇油性白
-3:15,戴上Mask 剪開左罐灰,用灰溝溝溝綠左1輪
-3:30,噴 1st綠! 左3件 ~友人噴筆塞左[汗]
-3:45,開我果支,冇耐又塞,吸走油後,噴嘴和油缸加幾滴工業天拿,又好番
-4:00,d油起C,溝溝溝thinner左1輪,又泥過
-4:30,友人(2)到達,連同2nd綠
-4:45,友人(3)到達,參觀~2nd綠溝希 !友人噴筆歸來~
-5:15拆膠紙,畫線,後期上色開始
-5:30,打磨已補好多時的偷膠位
-6:00,噴灰色...........................
-6:30,全部野接近搞掂,後期上色都七七八八
-7:00,友人全部離開
     ||
-9:00後期上色完成,發現漏件在友人(1)的工具箱

砌後感..............灰晒,我地想左1陣,又唔係好想送比果個呀 sir ==
整得禁辛苦,要送比個虛偽之人...令我地卻步...唔知點算好~?

今次係第1次用噴筆,通枝野搞到成手都係,中途又試過打瀉thinner,塞筆
又冇原善劃,都砌得出,算係成功 lu.......下次努力









友人的氣泵,噴筆,工具箱










友人(1)


本人






友人走時的樣子

成品遲D會貼去成品區

[ 本帖最後由 xxkznoxx 於 2007-2-4 10:03 PM 編輯 ]

頂部
棉花糖
二等兵
Rank: 1


UID 14917
精華 0
積分 0
帖子 73
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 Black Rabbit [黑兔小隊]
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 
哈哈~~噴筆復活

頂部
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 棉花糖 於 2007-2-4 10:01 PM 發表
哈哈~~噴筆復活

呃 Post !

頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
你地好似好手忙腳亂咁喎...
仲有個支天"那"水..係咪整錯字?





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主你幾大? 大家都甘上下會好講好多~

頂部
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kyo353 於 2007-2-4 10:04 PM 發表
你地好似好手忙腳亂咁喎...
仲有個支天"那"水..係咪整錯字?

冇 ~! 邊有亂

買番來係咁 ~唔通果支唔係 Thinner ~

[ 本帖最後由 xxkznoxx 於 2007-2-4 10:09 PM 編輯 ]

頂部
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-2-4 10:07 PM 發表
樓主你幾大? 大家都甘上下會好講好多~

留意我畫果 D野~

頂部
freeze123
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 13740
精華 0
積分 0
帖子 2357
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 素組天國
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-2-4 10:07 PM 發表
樓主你幾大? 大家都甘上下會好講好多~

*2

頂部
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-2-4 10:10 PM 發表
中2



QUOTE:
原帖由 freeze123 於 2007-2-4 10:09 PM 發表


*2

中中中

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xxkznoxx 於 2007-2-4 10:08 PM 發表

留意我畫果 D野~

唔知~

頂部
freeze123
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 13740
精華 0
積分 0
帖子 2357
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 素組天國
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xxkznoxx 於 2007-2-4 10:11 PM 發表




中中中

93年

頂部
棉花糖
二等兵
Rank: 1


UID 14917
精華 0
積分 0
帖子 73
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 Black Rabbit [黑兔小隊]
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 
我係呀,佢92...尾

頂部
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 freeze123 於 2007-2-4 10:12 PM 發表


93年

我1個 92尾,佢地93.........掛

頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
螢綠

頂部
棉花糖
二等兵
Rank: 1


UID 14917
精華 0
積分 0
帖子 73
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 Black Rabbit [黑兔小隊]
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mark2 於 2007-2-4 10:16 PM 發表
螢綠

用水畢加黃綠

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2007-2-5 04:56 AM  資料  短消息  加為好友 
好喜歡樓主在一樓有個砌模型時間工序~ 呢種工作時間列表,在什麼時侯都會有用~用來記錄當時做過的事情,日後可以鋪排一個工作列表,對自己來說非常實用~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
sheakinsing
壹等兵
Rank: 1


UID 1424
精華 0
積分 0
帖子 136
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-17
狀態 離線
發表於 2007-2-5 06:50 AM  資料  短消息  加為好友 
Brother, remember to wear gloves next time a. Paint are toxic ga
Add oil

頂部
xxkznoxx
壹等兵
Rank: 1


UID 13721
精華 0
積分 2
帖子 109
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 The.Black Rabbit
狀態 離線
發表於 2007-2-5 05:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2007-2-5 04:56 AM 發表
好喜歡樓主在一樓有個砌模型時間工序~ 呢種工作時間列表,在什麼時侯都會有用~用來記錄當時做過的事情,日後可以鋪排一個工作列表,對自己來說非常實用~

唔唔~我放埋入日記~第時睇番果日幾混亂,都幾過"引"

QUOTE:
原帖由 sheakinsing 於 2007-2-5 06:50 AM 發表
Brother, remember to wear gloves next time a. Paint are toxic ga
Add oil

Maybe ~ because if u wear gloves, u can't feel u get dirty and make dirty when u touch the
model or any where =] ~* i will wash my hand after that~!
[英文不佳 ,你用英文問~我用英文答]

頂部
笑笑口
上尉
Rank: 3Rank: 3
拍拍手


UID 7920
精華 0
積分 28
帖子 1614
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
狀態 離線
發表於 2007-2-5 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xxkznoxx 於 2007-2-4 09:56 PM 發表
上個星期,我校感恩節活動要送野比班主任,冇準備,e家補返
友人(1)=棉花糖
-12:00,畫野
-1:00,友人到達,檢件>剪件>水口>分件>膠水>拍件>消夾口>噴灰
-3:00,買唔到螢綠,自已溝!冇油性白
-3:15,戴上Mask 剪開左罐灰,用灰溝溝溝綠左1輪
-3:30,噴 1st綠! 左3件 ~友人噴筆塞左[汗]
-3:45,開我果支,冇耐又塞,吸走油後,噴嘴和油缸加幾滴工業天拿,又好番
-4:00,d油起C,溝溝溝thinner左1輪,又泥過
-4:30,友人(2)到達,連同2nd綠
-4:45,友人(3)到達,參觀~2nd綠溝希 !友人噴筆歸來~
-5:15拆膠紙,畫線,後期上色開始
-5:30,打磨已補好多時的偷膠位
-6:00,噴灰色...........................
-6:30,全部野接近搞掂,後期上色都七七八八
-7:00,友人全部離開

膠水咁快乾?!咩野膠水黎?





中國冥通小閻羅王訓練計劃現正招生,想年紀細細,就可以一嘗做閻王既滋味的話,就絕對不能錯過呀!
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-2-5 09:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
中二生就有噴筆
我呢d中五生真係要好好檢討一下





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver